Період оскарження умов закупівлі - по 04-11-2024, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 117 300 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 586,50 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | ЦЕНТР КОМПЛЕКСНОЇ РЕАБІЛІТАЦІЇ ТА НАДАННЯ СОЦІАЛЬНИХ ПОСЛУГ |
| ЄДРПОУ: | 02770104 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Наталія Маркітан |
| Телефон: | +380678818386 |
| E-mail: | borodynka-internat-buh@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 07801, Україна, Київська область,смт Бородянка, вулиця Ветеранів, 1 |
2 |
1. Перелік виявлених невідповідностей: Учасник не надав довідку в довільній формі, з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (не менше одного договору). Аналогічним вважається договір згідно предмета закупівлі. 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: підпункт 1.1.1. пункту 1. Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону “Про публічні закупівлі” Додатку 1 до тендерної документації: Довідку в довільній формі, з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (не менше одного договору). Аналогічним вважається договір згідно предмета закупівлі 3. Для усунення виявлених невідповідностей учасник повинен надати: Надати довідку в довільній формі, з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (не менше одного договору). Аналогічним вважається договір згідно предмета закупівлі.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.