Період оскарження умов закупівлі - по 27-10-2024, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 4 700 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 23,50 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Комунальне підприємство "Тернопільводоканал" |
| ЄДРПОУ: | 03353845 Досьє YouControl |
| Сайт: | http://www.vodokanal.te.ua/ |
| Контактна особа: | Протасевич Віктор Олегович |
| Телефон: | 380504354031 |
| E-mail: | smtp.ternopilvodokanal@gmail.com |
| Місцезнаходження: | 46008, Україна, Тернопільська область,Тернопіль, м. Тернопіль, ВУЛИЦЯ ТАНЦОРОВА, будинок 7 |
0 |
Перелік виявлених невідповідностей. 1. У довідці з інформацією про виконання аналогічного договору (за два останні роки) з аналогічним предметом закупівлі, яка повинна включати перелік замовників з адресами та контактними телефонами, суми договорів та стан виконання (інформація може надаватися про договори, які виконуються) відсутній контактний номер телефону замовника. 2. У довідці яка місить загальні відомості про підприємство відсутня інформація про вид суб’єкта господарювання відповідно до ч.3 ст.55 Господарського кодексу України. 3. Відсутня довідка про залучення субпідрядників / співвиконавців із зазначення інформації про них, включаючи повне найменування, місцезнаходження, код ЄДРЮОФОПГФ, конкретні роботи чи послуги, контактні дані щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт чи послуг як субпідрядника / співвиконавця в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю, або інформацію у довільній формі щодо незалучення такого (таких) субпідрядника / співвиконавця. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності. 1. П.п. 1.1.1., п.1.1., ч. 1., Додатку 4 тендерної документації 2. П. 3.2. ч. 3, Додатку 4 тендерної документації. 3. П. 5.5, ч. 5, Додатку 4 тендерної документації. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. 1. Учасник надає довідку в довільній формі з інформацією про виконання аналогічного договору (за два останні роки) з аналогічним предметом закупівлі, яка повинна включати перелік замовників з адресами та контактними телефонами, суми договорів та стан виконання (інформація може надаватися про договори, які виконуються). 2. Довідка, складена в довільній формі, яка містить загальні відомості про підприємство, та поміж іншим повинна включати: а) реквізити (місцезнаходження, телефон); б) керівництво (посада, прізвище, ім’я, по батькові); в) інформація про реквізити банківського рахунку, за якими буде здійснюватися оплата за договором в разі акцепту; г) вид суб’єкта господарювання відповідно до ч.3 ст.55 Господарського кодексу України; ґ) статус платника податків; д) код доступу до перегляду результатів надання адміністративної послуги з реєстрації установчого документу. За його відсутності до довідки долучається скан-копія установчого документи з відмітками про його затвердження та реєстрацію. 3. Довідка про залучення субпідрядників / співвиконавців із зазначення інформації про них, включаючи повне найменування, місцезнаходження, код ЄДРЮОФОПГФ, конкретні роботи чи послуги, контактні дані щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт чи послуг як субпідрядника / співвиконавця в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю, або інформацію у довільній формі щодо незалучення такого (таких) субпідрядника / співвиконавця.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.