Період оскарження умов закупівлі - по 14-10-2024, 00:00
Контактна особа замовника, уповноважена здійснювати зв'язок з учасниками з технічних питань: З організаційних питань: Франко Юрій Аркадійович, e-mail: y_franko@sunpp.atom.gov.ua, тел.05136 4-21-77. З технічних питань: Фахівець: тел. 05136 - 4-41-93. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Тендерні пропозиції, підготовлені Учасниками-резидентами України, викладаються українською мовою. При цьому, документи, які викладені в оригіналі на іншій мові та надаються учасником у складі тендерної пропозиції, повинні мати переклад українською мовою, та завірені учасником. Тендерні пропозиції підготовлені учасниками-нерезидентами України можуть бути викладені іншою мовою, при цьому повинні мати завірений переклад українською мовою, та завірені учасником. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою. Дана вимога не відноситься до власних назв та/або загальноприйнятих визначень, термінів, малюнків, креслень, ТУ (ТС) тощо.
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 10 312 003,90 UAH(без ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 110 000 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Забезпечення пропозиції: | 300 000 UAH |
| Замовник: | ФІЛІЯ «ВІДОКРЕМЛЕНИЙ ПІДРОЗДІЛ «ПІВДЕННОУКРАЇНСЬКА АТОМНА ЕЛЕКТРИЧНА СТАНЦІЯ» АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА «НАЦІОНАЛЬНА АТОМНА ЕНЕРГОГЕНЕРУЮЧА КОМПАНІЯ «ЕНЕРГОАТОМ» |
| ЄДРПОУ: | 20915546 Досьє YouControl |
| Сайт: | http://www.sunpp.mk.ua |
| Контактна особа: | Франко Юрій Аркадійович |
| Телефон: | 380513642177 |
| E-mail: | y_franko@sunpp.atom.gov.ua |
| Місцезнаходження: | Україна |
1 |
1) Перелік виявлених невідповідностей: - На виконання вимоги п.20 Додатку А «Перелік документів, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» до тендерної документації, учасник торгів ТОВ «Біотекс» завантажив файл у форматі pdf «Витяг з технічних умов.pdf» у якому зазначено ТУ У 25661375.015-99 на позицію 2 додатку №1 до тендерної документації, а у зведеному переліку на закупівлю товару - код CPV 18830000-6 по ДК 021:2015 – Захисне взуття (Взуття в асортименті) по позиції № 2 у колонці «ДСТУ, ТУ, тощо» вказав ТУ У 25661375.014-99. Таким чином виявлено невідповідності в інформації та/або документах, які були надані учасником процедури закупівлі і при цьому їх виправлення не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі (найменування товару, марки, моделі тощо). 2) Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: - п. 3 Додатку А «Перелік документів, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції». - п. 20 Додатку А «Перелік документів, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції». 3) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: - Файл відсканований з документу, який зазначений у зведеному переліку учасника по позиції 2 згідно п. 20 Додатку А «Перелік документів, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції». Або - Зведений перелік на закупівлю товару з вірним зазначенням номеру документу по позиції 2, який наданий учасником у складі своєї тендерної пропозиції. Просимо усунути вказану невідповідність та розмістити необхідні документи на Prozorro.gov.ua. Рішення прийняте на засіданні УО від 23.10.2024 № 837
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.