Закупівлю оголошено - 07-10-2024, 16:31. Дата останніх змін - 07-10-2024, 16:32

Спеціальний робочий одяг

Спеціальний робочий одяг... Державна закупівля - UA-2024-10-07-011791-a Спеціальний робочий одяг від замовника ПІВДЕННА ФІЛІЯ ДП "АМПУ" від 10/7/2024 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Закупівля: UA-2024-10-07-011791-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2024-10-02-008329-a
Період уточнень
Триває
Завершився
з 07-10-2024, 16:31
по 12-10-2024, 00:00
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 07-10-2024, 16:31
по 15-10-2024, 12:00
Аукціон Період аукціонів
Буде визначено після завершення періоду уточнень

Період оскарження умов закупівлі - по 12-10-2024, 00:00

1. Найменування замовника: Державне підприємство «Адміністрація морських портів України» в особі Південної філії державного підприємства «Адміністрація морських портів України» (адміністрації морського порту Південний). 2. Місцезнаходження замовника: вул. Берегова, буд. 11, м. Южне, Одеська обл., 65481. 3. Ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань: ДП «АМПУ» - 38727770, Південна філія ДП «АМПУ» - 38728549. 4. Категорія замовника: згідно пункту 4 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі» - юридична особа та/або суб’єкт господарювання, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання. 5. Вид закупівлі: товари. 6. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): Спеціальний робочий одяг за кодом ДК 021:2015 - 18130000-9 Спеціальний робочий одяг. 7. Кількість товарів, обсяг виконання робіт чи надання послуг: 140 шт. 8. Місце поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: склад ПФ ДП "АМПУ" (Адміністрація МП Південний), вул. Берегова, буд. 11, м. Южне, Одеська область, 65481. 9. Строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг: до 31.12.2024 року. 10. Очікувана вартість предмета закупівлі: 340 792,00 грн. без ПДВ / 408 950,40 грн. з ПДВ. 11. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 15.10.2024 о 12-00 год. 12. Умови оплати: Оплата за отриманий Товар здійснюється протягом 20 (двадцяти) календарних днів з дати поставки Товару на підставі виставленого Постачальником рахунку, підписаної видаткової накладної та належним чином оформленої податкової накладної у Єдиному реєстрі податкових накладних. У разі відсутності належним чином оформленої податкової накладної у Єдиному реєстрі податкових накладних протягом 20 (двадцяти) календарних днів з дати поставки товару, оплата здійснюється протягом 15 (п'ятнадцяти) календарних днів з дати отримання зареєстрованої та належним чином оформленої податкової накладної у Єдиному реєстрі податкових накладних, на підставі виставленого Постачальником рахунку (зазначається, якщо Постачальник є платником ПДВ)*. 13. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою, а також за рішенням замовника, одночасно документи можуть мати автентичний переклад на іншу мову. Визначальним є текст, викладений українською мовою. Тендерні пропозиції учасників процедури закупівлі повинні бути складені українською мовою. Документи або копії документів, що надаються учасниками процедури закупівлі у складі їх тендерних пропозицій, викладені іншими мовами, повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом на українську мову. Переклад повинен бути виконаний офіційним перекладачем та/або завірений нотаріально відповідно до чинного законодавства. Стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення у вигляді скорочень та термінологія, пов'язана з товарами (послугами, роботами) що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами, викладаються мовою їх загально прийнятого застосування. 14. Розмір, забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): не вимагається. 15. Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): не вимагається. 16. Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону у межах від 0,5 відсотка до 3 відсотків очікуваної вартості закупівлі або в грошових одиницях: 0,5%. 17. Математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування): не застосовується.

Відкриті торги з особливостями
Статус:Очікування пропозицій
Бюджет:
340792
340 792,00 UAH(без ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Товари
Мінімальний крок аукціону:1 703,96 UAH
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Замовник:ПІВДЕННА ФІЛІЯ ДП "АМПУ"
ЄДРПОУ:38728549 Досьє YouControl
Сайт:http://www.uspa.gov.ua/yuz/
Контактна особа:Верстак Тетяна Миколаївна
Телефон:380487381765
E-mail:[email protected]
Місцезнаходження:
65481, Україна, Одеська область,Южне, Україна, 65481, Одеська обл., місто Южне, ВУЛИЦЯ БЕРЕГОВА, будинок 11
0



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Активний
Спеціальний робочий одяг
340 792,00 UAH(без ПДВ)
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Костюм робочий утеплений (напівкомбінезон+куртка подовжена)

71
штука
65481 Україна Одеська область Южне вул. Берегова, буд. 11, склад ПФ ДП "АМПУ" (адміністрації МП Південний)
по 31-12-2024
18130000-9
Спеціальний робочий одяг


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Напівкомбінезон робочий

26
штука
65481 Україна Одеська область Южне вул. Берегова, буд. 11, склад ПФ ДП "АМПУ" (адміністрації МП Південний)
по 31-12-2024
18130000-9
Спеціальний робочий одяг


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Костюм зварювальника

1
штука
65481 Україна Одеська область Южне вул. Берегова, буд. 11, склад ПФ ДП "АМПУ" (адміністрації МП Південний)
по 31-12-2024
18130000-9
Спеціальний робочий одяг


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Костюм робочий з шевроном (брюки+куртка+кепка)

10
штука
65481 Україна Одеська область Южне вул. Берегова, буд. 11, склад ПФ ДП "АМПУ" (адміністрації МП Південний)
по 31-12-2024
18130000-9
Спеціальний робочий одяг


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Костюм робочий для техперсоналу (куртка +брюки)

13
штука
65481 Україна Одеська область Южне вул. Берегова, буд. 11, склад ПФ ДП "АМПУ" (адміністрації МП Південний)
по 31-12-2024
18130000-9
Спеціальний робочий одяг


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Костюм робочий з шевроном утеплений (комбінезон +куртка)

12
штука
65481 Україна Одеська область Южне вул. Берегова, буд. 11, склад ПФ ДП "АМПУ" (адміністрації МП Південний)
по 31-12-2024
18130000-9
Спеціальний робочий одяг


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Куртка робоча утеплена

7
штука
65481 Україна Одеська область Южне вул. Берегова, буд. 11, склад ПФ ДП "АМПУ" (адміністрації МП Південний)
по 31-12-2024
18130000-9
Спеціальний робочий одяг


+-
Пропозиції
+ -
Документи тендеру
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
ФайлСтанДата та час
Експортовано:07-10-2024, 16:32:19
Тип документа: Проект договору
ФайлСтанДата та час
Експортовано:07-10-2024, 16:31:47
Тип документа: Тендерна документація
ФайлСтанДата та час
Експортовано:07-10-2024, 16:31:47
Електронні тендерні вимоги
1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Учасник фізична особа підтверджує, що
1 - Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус: Активна
Дата створення: 07-10-2024, 16:31:47
Учасник юридична особа підтверджує, що
2 - Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус: Активна
Дата створення: 07-10-2024, 16:31:47
2. Вчинення економічних правопорушень
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Учасник підтверджує, що
1 - Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус: Активна
Дата створення: 07-10-2024, 16:31:47
3. Вчинення корупційних правопорушень
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Учасник підтверджує, що
1 - Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус: Активна
Дата створення: 07-10-2024, 16:31:47
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Статус: Активна
Дата створення: 07-10-2024, 16:31:47
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Учасник підтверджує, що
1 - Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус: Активна
Дата створення: 07-10-2024, 16:31:47
5. Порушення справ про банкрутство
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Учасник підтверджує, що
1 - Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус: Активна
Дата створення: 07-10-2024, 16:31:47
6. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Застосовується до:
Замовника
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Замовник підтверджує, що
1 - Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус: Активна
Дата створення: 07-10-2024, 16:31:47
7. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Застосовується до:
Замовника
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Замовник підтверджує, що
1 - Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус: Активна
Дата створення: 07-10-2024, 16:31:47
8. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Учасник підтверджує, що
1 - У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус: Активна
Дата створення: 07-10-2024, 16:31:47
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
Статус: Активна
Дата створення: 07-10-2024, 16:31:47
1. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Закупівлі
Законодавство:
Учасник підтверджує, що
1 - Мова тендерної пропозиції українська
Статус: Активна
Дата створення: 07-10-2024, 16:31:47
1. Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Лоту Спеціальний робочий одяг
Законодавство:
Підтверджується, що
1 - Підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію - наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
Статус: Активна
Дата створення: 07-10-2024, 16:31:47
Способи підтвердження:
Документ
Довідка у довільній формі про наявність в учасника процедури закупівлі власних/залучених обладнання, матеріально-технічної бази, необхідних для виконання робіт, що є предметом закупівлі. До довідки додаються підтверджуючи документи (більш детально наведено у тендерній документації) , У складі тендерної пропозиції учасник процедури закупівлі повинен надати: Довідка на фірмовому бланку (у разі наявності таких бланків) за підписом керівника (уповноваженої особи) та печаткою (у разі її використання) учасника процедури закупівлі, що містить інформацію про наявність у учасника процедури закупівлі власного/залученого обладнання, матеріально-технічної бази (в тому числі, із зазначенням автотранспортних засобів), які належать Учаснику на праві власності, необхідних для постачання товару, що є предметом закупівлі, за зразком. У разі відсутності у учасника процедури закупівлі власних обладнання, матеріально-технічної бази (в тому числі, із зазначенням автотранспортних засобів), необхідних для поставки товару, що є предметом закупівлі, зазначити інформацію про наявність чинних договорів оренди, використання, управління, лізингу тощо та вказати: найменування, місцезнаходження, код ЄДРПОУ/РНОКПП суб’єкта господарювання, з яким укладено такий договір, а також строк (термін) дії такого договору (в графі примітки). Документ(и) (оригінал(и) або завірена(і) учасником копія(ї), що підтверджує наявність в учасника власних або залучених автотранспортних засобів, а саме, підтверджують право учасника на власність чи користування автотранспортними засобами, та/або договір(ори) на вантажоперевезення. Лист з гарантією учасника про те, що при передачі (поставки) товару у місці постачання, встановленого замовником, буде присутній представник постачальника, відповідальний за поставку та підписання приймально–здатних документів.
2. Наявність досвіду виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів)
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Лоту Спеціальний робочий одяг
Законодавство:
Підтверджується, що
1 - Підтвердження кваліфікаціного критерію - наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів).
Статус: Активна
Дата створення: 07-10-2024, 16:31:47
Способи підтвердження:
Документ
Довідка на фірмовому бланку (у разі наявності таких бланків) за підписом керівника (уповноваженої особи) та печаткою (у разі її використання) учасника процедури закупівлі про наявність у учасника процедури закупівлі документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), за зразком (більш детально наведено у тендерній документації). , Довідка на фірмовому бланку (у разі наявності таких бланків) за підписом керівника (уповноваженої особи) та печаткою (у разі її використання) учасника процедури закупівлі про наявність у учасника процедури закупівлі документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), за зразком. Документ(и) (сканована(і) копія(ї) оригіналу(ів) або завіреної(их) учасником процедури закупівлі копії(й)), що підтверджує(ють) досвід виконання аналогічного(их) за предметом закупівлі договору(ів), зазначеного(их) в довідці: - договір(и) з невід’ємними частинами за аналогічним предметом закупівлі (предметом договору); - позитивний лист - відгук у довільній формі від контрагента за договором, зазначеним у довідці, зміст якого підтверджує належне виконання договору; - видаткова(і) накладна(і) та/або накладна(і) та/або акт(и) прийому передачі на поставку товару за вказаним(и) у довідці договором(ами).
ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ