Період оскарження умов закупівлі - по 09-10-2024, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 1 337 532 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 13 375,32 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Управління поліції охорони у Львівській області |
| ЄДРПОУ: | 40108887 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Кузів Христина Олегівна |
| Телефон: | +380675979029 |
| E-mail: | hkuziv@gmail.com |
| Місцезнаходження: | 79019, Україна, Львівська область,місто Львів, вул. Липинського, 44 |
1 |
Під час розгляду тендерної пропозиції ПП ВКФ Весна-Ділогія було виявлено невідповідності в документах, що були подані у складі тендерної пропозиції. Відповідно до пункту 43 Особливостей якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. 1.1.Відповідно до підпункту 2.1. пункту 2 Додатку 1 до тендерної документації з метою підтвердження фінансової спроможності Учасник в складі тендерної пропозиції повинен надати: Для юридичних осіб: - сканована копія з оригіналу Балансу підприємства за останній звітний період (12 місяців 2023 року); - сканована копія з оригіналу Звіту про фінансові результати за останній звітний період (12 місяців 2023 року). *Чистий дохід за попередній рік суб’єкта господарювання повинен становити не менше 30% очікуваної вартості предмета закупівлі. Надати в складі тендерної пропозиції інформаційну довідку про оборот (обсяг чистого доходу) за попередній рік. * У складі тендерної пропозиції надається копія річної фінансової звітності за 2023 рік, поданої до Державної податкової служби України чи Державної служби статистики України та копія квитанції про приймання звіту до обробки (друга квитанція) відповідно до норм Податкового кодексу України, розпорядження Кабінету Міністрів України від 09.09.2009 № 1087-р «Деякі питання організації електронного документообігу та звітності» та Порядку обміну електронними документами з контролюючими органами, затвердженого наказом Мінфіну від 06.06.2017 р. № 557. Зазначені документи повинні вказувати на дату їх подання в один із способів, передбачених пунктом 4 Порядку подання фінансової звітності, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 28 лютого 2000 р. № 419. Для виконання вищезазначеної вимоги Учасником в складі тендерної пропозиції було надано копія Балансу підприємства за останній звітний період (12 місяців 2023 року), копія Звіту про фінансові результати за останній звітний період (12 місяців 2023 року) та копію квитанцій про приймання звіту до обробки (друга квитанція). Проте, Учасником не було надано в складі тендерної пропозиції інформаційну довідку про оборот (обсяг чистого доходу) за попередній рік. Враховуючи вищезазначене, з метою виконання вимог підпункту 2.1. пункту 2 Додатку 1 до тендерної документації для виправлення виявлених невідповідностей Учасник протягом 24 (двадцяти чотирьох) годин повинен надати: - інформаційну довідку про оборот (обсяг чистого доходу) за попередній рік;
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.