Період оскарження умов закупівлі - по 02-10-2024, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 300 000 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 1 500 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ЕЛЕКТРИЧНИХ МЕРЕЖ ЗОВНІШНЬОГО ОСВІТЛЕННЯ "ОДЕСМІСЬКСВІТЛО" |
| ЄДРПОУ: | 03350568 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Усенко Віталій |
| Телефон: | 380734734460 |
| E-mail: | ogs411@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 65091, Україна, Одеська область,Одеса, вул.Середня,37 |
5 |
Додаток 1 до Протоколу №УО-122/24 від 09.10.2024р. Повідомлення про усунення невідповідностей Шановний учасник ТОВ “СПЕЦТОРГ ТРЕЙД”, керуючись п. 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету міністрів України від 12.10.2022 №1178 (далі - Особливості) повідомляємо про необхідність усунути невідповідність в інформації та/або документах, що подані Вами у складі тендерної пропозиції виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого у складі тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо., перелік виявлених невідповідностей: В складі пропозиції Учасника відсутнє у повному обсязі «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів).» (п.1 Розділу I Додатку 3 до ТД), а саме – наданий Учасником лист-відгук від 14.09.2023р. №488 не відповідає вимогам тендерної документації, так як відповідно до п.п.1.3 п.1 Розділу 1 Додатку 3 до ТД Відгук має містити інформацію щодо «якості поставленого товару та інформації щодо відсутності претензійних або судових вимог до Учасника щодо неналежного виконання ним умов договору. Схвальний лист-відгук повинен містити інформацію про контактних осіб та телефони організації (покупця)» Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1) Схвальний лист-відгук від організації (покупця) щодо виконання Учасником наданого аналогічного договору, якості поставленого товару та інформації щодо відсутності претензійних або судових вимог до Учасника щодо неналежного виконання ним умов договору. Схвальний лист-відгук повинен містити інформацію про контактних осіб та телефони організації (покупця).
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.