| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 875 000 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 4 375 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Розгляд пропозицій: | Поступовий |
| Забезпечення пропозиції: | 26 250 UAH |
| Мінімальна кількість пропозицій: | 1 |
| Наявність прекваліфікації: | Ні |
| Замовник: | ВІЙСЬКОВА ЧАСТИНА Т0710 |
| ЄДРПОУ: | 33148732 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Підковка Олександр Іванович |
| Телефон: | 380442075048 |
| E-mail: | 0710tender@dsst.gov.ua |
| Місцезнаходження: | Україна |
2 |
Військова частина Т0710, повідомляє Вас, що при поданні документів цінової пропозиції на закупівлю товару Код 18810000-0 - Взуття різне, крім спортивного та захисного, (18811000-7 - Водонепроникне взуття, Бахіли утеплені вид 5 відповідно до ТС 01XJ.80735-424:2023 (01), номер процедури в електронній системі закупівель UA-2024-09-16-014330-а. Замовником виявлено невідповідності в документах, що подані учасником у ціновій пропозиції та подання яких вимагалось оголошенням про проведення спрощеної закупівлі. Згідно з абзацами 2-3 пункту 8 Постанови Кабінету Міністрів України «Деякі питання здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану» від 11 листопада 2022 р. Nº 1275, Вимагаємо усунути такі невідповідності: 1. При поданні документів цінової пропозиції - не завантажено копії витягу з реєстру платників ПДВ (якщо Учасник є платником ПДВ) або копію витягу з реєстру платників єдиного податку (якщо Учасник є платником єдиного податку) (Вимагалось пунктом 3 оголошенням про проведення спрощеної закупівлі). 2. Перелік документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: - Копію витягу з реєстру платників ПДВ (якщо Учасник є платником ПДВ) або копія витягу з рестру платників единого податку (якщо Учасник є платником единого податку).
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.