Період оскарження умов закупівлі - по 27-09-2024, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 267 332,40 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 6 500 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | АТ "УКРГАЗВИДОБУВАННЯ" |
| ЄДРПОУ: | 30019775 Досьє YouControl |
| Сайт: | http://ugv.com.ua/ |
| Контактна особа: | Алла Раскопіна |
| Телефон: | +380509460790 |
| E-mail: | alla.raskopina@ugv.com.ua |
| Місцезнаходження: | 04053, Україна, м. Київ,м. Київ, Шевченківський район ВУЛИЦЯ КУДРЯВСЬКА будинок 26/28 |
1 |
Перелік виявлених невідповідностей 1. Учасником завантажено в складі тендерної пропозиції не в повному обсязі заповнений Опитувальник Контрагента - юридичної особи (далі – Опитувальник), файл «ОПИТУВАЛЬНИК.pdf», дата розміщення 30.09.2024 11:26, а саме - надано відповіді не у всіх розділах Опитувальника. 2. Учасником завантажено в складі тендерної пропозиції ЛИСТ щодо повноважень посадових осіб. Назва звантаженого файлу «ЛИСТ ЩОДО ПОВНОВАЖЕНЬ.pdf» (дата розміщення 30.09.2024 11:26), в якому зазначений перелік документів, що підтверджують повноваження посадових осіб, зокрема: «1. Протокол №5а Загальних зборів засновників, наказ №107а про призначення директора; 2. довіреність від 25.04.2024 на ім’я Василько Н.П.». Разом з цим, в пропозиції учасника завантажено Наказ № 107-К від 30.11.1998р., НАКАЗ №19 від 08.04.2016 р. (файл «НАКАЗИ.pdf», дата розміщення 30.09.2024 11:26), довіреність від 01.12.2022 р. (файл «ДОВІРЕНІСТЬ.pdf», дата розміщення 30.09.2024 11:26), але відсутній Протокол №5а Загальних зборів засновників, наказ №107а про призначення директора та довіреність від 25.04.2024 на ім’я Василько Н.П., які вказані учасником у ЛИСТІ щодо повноважень посадових осіб. Вимога тендерної документації та посилання на неї, щодо якої виявлені невідповідності 1. Пункт 1 Розділу ІІ «Інші документи та/або інформація, що вимагаються Замовником для завантаження учасниками до кінцевого строку подання тендерних пропозицій» Додатку № 1 «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» до тендерної документації: «1. Додаток №5 «Опитувальник Контрагента - юридичної особи» (заповнюється та надається учасниками-юридичними особами). У додатку до Опитувальника надається Інформація щодо структури власності Контрагента − юридичної особи (згідно із другою вкладкою Додатку №5 «Опитувальник Контрагента - юридичної особи»). Надання структури власності є обов'язковим для усіх Контрагентів. У разі некоректного заповнення або заповнення не в повному обсязі Опитувальника Контрагента − юридичної особи (для учасників-юридичних осіб) відповідно до додатку №5 до тендерної документації, це не є підставою для відхилення тендерних пропозицій учасників відповідно до п. 44 Особливостей.». 2. Підпункт 1) та 2.1) пункту 1 «Надання документів та/або інформації, що підтверджують повноваження посадових осіб або представника учасника на підписання тендерної пропозиції та/або договору» Розділу 1.2. «Інші вимоги до учасників закупівлі» додатку № 1 «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» до тендерної документації: «1) Лист за підписом керівника ВІДПОВІДНО ДО ФОРМИ ДОДАТКУ № 1.1. до тендерної документації із зазначенням посадових осіб або представників учасника, до повноважень яких належить підписання документів, які входять до складу тендерної пропозиції, та договору про закупівлю, в якому окремо зазначити: −службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено на підписання тендерної пропозиції;−службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено на підписання договору з боку учасника. В листі повинен бути зазначений перелік документів, які підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника щодо підпису документів тендерної пропозиції та договору про закупівлю, зокрема таких, як:−протокол засновників, або наказ про призначення, або довіреність (доручення), або будь-який інший документ, що підтверджує повноваження посадової особи або представника учасника на підписання документів тендерної пропозиції та договору про закупівлю. 2.1.) Скан-копії документів, які підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника щодо підпису документів тендерної пропозиції та договору про закупівлю, зокрема, таких як: −протокол засновників або наказ про призначення, або довіреність (доручення), або будь-який інший документ, що підтверджує повноваження посадової особи або представника учасника на підписання документів тендерної пропозиції та договору про закупівлю». Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей 1. Долучити до матеріалів пропозиції коректно заповнений Опитувальник Контрагента-юридичної особи за встановленою формою Додатку № 5 тендерної документації. 2. Долучити до матеріалів пропозиції коректно заповнений Лист щодо повноважень посадових осіб та документи згідно із переліком документів, які зазначені в листі, зокрема таких, як: наказ про призначення, або довіреність (доручення) або будь-який інший документ, що підтверджує повноваження посадової особи або представника учасника на підписання документів тендерної пропозиції та договору про закупівлю.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.