Період оскарження умов закупівлі - по 13-09-2024, 00:00
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Документи, що входять до складу тендерної пропозиції та підготовлені безпосередньо Учасником, мають бути викладені українською мовою. Тендерні пропозиції, підготовлені Учасниками, можуть бути викладені іншою мовою, при цьому повинні мати завірений переклад українською мовою бюро перекладів та/або з перекладом українською мовою з нотаріальним засвідченням підпису перекладача, якщо інше не передбачено цією тендерною документацією. Визначальним є текст, викладений українською мовою. Допускається наявність у складі тендерної пропозиції Учасника та не потребують перекладу українською мовою документи на російській мові, складені Учасником в минулих періодах, або надані сторонніми підприємствами, організаціями чи установами, зокрема, але не виключно: накази про призначення, протоколи зборів, договори, накладні, акти, виписки, листи, технічні специфікації, сертифікати, паспорти якості тощо. Стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення у вигляді скорочень та термінологія, пов’язана з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами, можуть бути викладені мовою їх загально прийнятого застосування (англійська, російська, німецька тощо). Вид забезпечення тендерних пропозицій: має бути надане у формі електронної банківської гарантії з накладенням кваліфікованого(их) електронного(их) підпису(ів) уповноваженої особи гаранту (далі-банк-гарант) та кваліфікованої електронної печатки (у разі наявності) відповідно до вимог діючого законодавства. Умови надання забезпечення тендерних пропозицій: Строк дії забезпечення тендерної пропозиції (строк дії гарантії) – не менше 90 календарних днів з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Умови повернення та не повернення забезпечення тендерної пропозиції відповідно до статті 25 Закону України «Про публічні закупівлі»з урахуванням особливостей. Детальні умови надання забезпечення тендерних пропозицій зазначені в п. 2 та 3 розділу ІІІ тендерної документації.Вид закупівлі: процедура закупівлі - відкриті торги відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням особливостей визначених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування”. Застосовані критерії оцінки: Єдиним критерієм оцінки пропозицій на дану закупівлю є ціна– 100%.
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 441 954 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Товари |
Мінімальний крок аукціону: | 2 500 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | Комунальне підприємство електромереж зовнішнього освітлення м. Києва «Київміськсвітло» |
ЄДРПОУ: | 03360905 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Серьогіна Крістіна Володимирівна |
Телефон: | 380442933612 |
E-mail: | kievgorsvet_z@ukr.net |
Місцезнаходження: | 03067, Україна, Київська область,Київ, вул. Машинобудівна, 40. м.Київ; Категорія замовника - відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі»- підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону |
6 |
ПОВІДОМЛЕННЯ з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах (відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням особливостей визначених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування”) Під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі ТОВ "ВАЛТЕКС" виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією. Перелік виявлених невідповідностей: 1) Учасник ТОВ "ВАЛТЕКС" надав видаткові накладні №1396 від 18.10.2022 року та №1833 від 13.12.2022 року до наданого аналогічного договору постачання №03.03/01-18/т від 13.10.2022 року, які не містять посади осіб, відповідальних за здійснення господарської операції і правильність її оформлення. (невідповідність п.п.1.2. п.1 Розділу 1 Додатку 3 тендерної документації та вимогам Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні»). 2) Учасник ТОВ "ВАЛТЕКС" надав лист-відгук №05.01/15-43 від 21.02.2023 року до наданого аналогічного договору постачання №03.03/01-18/т від 13.10.2022 року, який не містить інформації щодо відсутності претензійних або судових вимог до Учасника щодо неналежного виконання ним умов договору. (невідповідність п.п.1.3. п.1 Розділу 1 Додатку 3 тендерної документації) 3) В складі пропозиції Учасник ТОВ "ВАЛТЕКС" не надав кольорову фотографію підошви однієї номенклатурної позиції Товару. Проте надано файл з назвою «15.4 Фото підошви (напівчоботи та черевик)», що містить лише одне фото підошви, яке не дає змоги ідентифікувати, до якій саме номенклатурній позиції дане фото відповідає, що не відповідає вимогам тендерної документації, а саме: вимагалось обов’язково фото підошви на кожну пропоновану позицію товару. (невідповідність п.п.3. п.4 Додатку 6 тендерної документації) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати Учасник ТОВ "ВАЛТЕКС" для усунення виявлених невідповідностей: 1) надати видаткові накладні або акти приймання-передачі або накладні, або інші документи, що свідчать про поставку та отримання контрагентом товару в повному обсязі по наданому аналогічному договору постачання №03.03/01-18/т від 13.10.2022 року, що відповідає вимогам тендерної документації та вимогам Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні». АБО надати документи, що підтверджують відповідність кваліфікаційному критерію, а саме: наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), відповідно до п.1 Розділу 1 Додатку 3 тендерної документації. 2) Надати схвальний лист-відгук від організації (покупця) щодо виконання Учасником наданого аналогічного договору, який відповідає вимогам тендерної документації АБО надати документи, що підтверджують відповідність кваліфікаційному критерію, а саме: наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), відповідно до п.1 Розділу 1 Додатку 3 тендерної документації. 3) Надати кольорові фотографії підошви на КОЖНУ пропоновану позицію товару у форматі -.jpg
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.