Період оскарження умов закупівлі - по 30-08-2024, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 293 686 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 1 468,43 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ОБЛАСНА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ" |
| ЄДРПОУ: | 01993150 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Мирослава Ігорівна Савчук |
| Телефон: | +380661030345 |
| E-mail: | zakupivli.okl@gmail.com |
| Місцезнаходження: | 76008, Україна, Івано-Франківська область,м. Івано-Франківськ, вул. Федьковича, буд. 91 |
1 |
Вимога про усунення невідповідностей: Згідно Додатку №5 «Перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» до тендерної документації Учасник повинен надати: – п.3. Інша інформація встановлена відповідно до законодавства (для УЧАСНИКІВ — юридичних осіб, фізичних осіб та фізичних осіб — підприємців): п.п. 3.2. Достовірна інформація у вигляді довідки довільної форми, у якій зазначити дані про наявність чинної ліцензії або документа дозвільного характеру на провадження виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом. Замість довідки довільної форми учасник може надати чинну ліцензію або документ дозвільного характеру – п.10. Інші документи (для учасників - юридичних осіб та фізичних осіб, в тому числі фізичних осіб-підприємців): п.п. 10.5. Сканований оригінал або належним чином засвідчена копія Витягу з Реєстру платників податку на додану вартість або єдиного податку. Учасником на виконання цієї вимоги у складі тендерної пропозиції надано документи не у відповідності Додатку №5 «Перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» до тендерної документації: – п.3. Інша інформація встановлена відповідно до законодавства (для УЧАСНИКІВ — юридичних осіб, фізичних осіб та фізичних осіб — підприємців): п.п. 3.2. Достовірна інформація у вигляді довідки довільної форми, у якій зазначити дані про наявність чинної ліцензії або документа дозвільного характеру на провадження виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом. Замість довідки довільної форми учасник може надати чинну ліцензію або документ дозвільного характеру – п.10. Інші документи (для учасників - юридичних осіб та фізичних осіб, в тому числі фізичних осіб-підприємців): п.п. 10.5. Сканований оригінал або належним чином засвідчена копія Витягу з Реєстру платників податку на додану вартість або єдиного податку. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику у строк визначений Особливостями необхідно привести у відповідність документи згідно Додатку №5 «Перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» до тендерної документації, а саме: – п.3. Інша інформація встановлена відповідно до законодавства (для УЧАСНИКІВ — юридичних осіб, фізичних осіб та фізичних осіб — підприємців): п.п. 3.2. Достовірна інформація у вигляді довідки довільної форми, у якій зазначити дані про наявність чинної ліцензії або документа дозвільного характеру на провадження виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом. Замість довідки довільної форми учасник може надати чинну ліцензію або документ дозвільного характеру – п.10. Інші документи (для учасників - юридичних осіб та фізичних осіб, в тому числі фізичних осіб-підприємців): п.п. 10.5. Сканований оригінал або належним чином засвідчена копія Витягу з Реєстру платників податку на додану вартість або єдиного податку.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.