Закупівлю оголошено - 22-08-2024, 11:35. Дата останніх змін - 01-10-2024, 11:56

Кепі-бейсболка універсальна (ДК 021:2015- 18440000-5 Капелюхи та головні убори)

Кепі-бейсболка універсальна (ДК 021:2015- 18440000-5 Капелюхи та головні убори) ... Державна закупівля - UA-2024-08-22-004140-a Кепі-бейсболка універсальна (ДК 021:2015- 18440000-5 Капелюхи та головні убори) від замовника ДЕРЖАВНЕ БЮРО РОЗСЛІДУВАНЬ від 8/22/2024 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Закупівля: UA-2024-08-22-004140-a / на ProZorro / на DoZorro
Період уточнень
Триває
Завершився
з 22-08-2024, 11:35
по 29-08-2024, 00:00
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 29-08-2024, 22:00
по 05-09-2024, 10:00
Аукціон Період аукціонів
Завершився
з 06-09-2024, 14:30
по 06-09-2024, 14:59

Спрощена закупівля
Статус:Завершена закупівля
Бюджет:
407003
407 003 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Товари
Мінімальний крок аукціону:2 035,02 UAH
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Розгляд пропозицій:Поступовий
Мінімальна кількість пропозицій:1
Наявність прекваліфікації:Ні
Замовник:ДЕРЖАВНЕ БЮРО РОЗСЛІДУВАНЬ
ЄДРПОУ:41760289 Досьє YouControl
Контактна особа:Катерина Колєсова
Телефон:+380443654098
E-mail:k.koliesova@dbr.gov.ua
Місцезнаходження:
01011, Україна, м. Київ,м. Київ, вул. Панаса Мирного, буд. 28
2



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Завершено
Кепі-бейсболка універсальна (Д ...
407 003 UAH (з ПДВ)
Аукціон очікується з Аукціон очікується з Аукціон триває з Аукціон відбувся 06-09-2024, 14:30
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Кепі-бейсболка універсальна

1 109
штука
Україна
по 10-11-2024
18443000-6
Головні убори та аксесуари


+-
Пропозиції

Кваліфікація Учасників

Інформація про Переможця
Рішення підписано
Ім'я:
ПрАТ "АСТРА ЛЮКС"   Досьє YouControl
Статус:
учасник виграв закупівлю
Контактна інформація:
Україна, м. Київ, м.Київ, ВУЛИЦЯ БОРИСЛАВСЬКА, будинок 54, 03061, Богдан Верещака
Остаточна пропозиція:
405 894 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
405 894 UAH, з ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:
Дата акцепта:
13-09-2024, 10:34
Договір
Договір опубліковано
Системний номер договору:
UA-2024-08-22-004140-a-b1
Номер договору:
440
Дата підписання договору:
01-10-2024, 09:00
Строк дії договору:
з 01-10-2024 по 31-12-2024
388 127,82 UAH
Ціна договору
323 439,85 UAH
Ціна договору без ПДВ
Інформація про Учасника
Рішення підписано
Ім'я:
ФОП "ЗАПОРОЖАН ОЛЕНА ГРИГОРІВНА"   Досьє YouControl
Статус:
кваліфікаційна комісія відмовила переможцю
Причина дискваліфікації:
Контактна інформація:
Україна, Полтавська область, місто Полтава, вулиця Небесної Сотні, будинок 91, квартира 81, 36022, Олена Запорожан
Остаточна пропозиція:
277 250 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
293 885 UAH, з ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей

Дата публікації: 10-09-24, 18:16:23
24

У процесі розгляду тендерної пропозиції Фізичної особи - підприємця Запорожан Олени Григорівни (далі – ФОП Запорожан О. Г.) уповноваженою особою Державного бюро розслідувань було встановлено таку невідповідність: - ФОП Запорожан О. Г. не надала документи які вимагалися оголошенням до закупівлі, а саме: - протокол випробувань (досліджень) на тканину з якої виготовлено виріб (вимога додатку 2 до оголошення). - протокол випробувань (досліджень) на комплектуючі з яких виготовлено виріб (вимога додатку 2 до оголошення). - копію відгуку від замовника з яким укладався договір із зазначенням дати та номеру договору) та інформацію про належно виконаний договір (стосовно якості та строків), а також інших відомостей, які учасник вважає зазначити за доцільне (пункт 5 додатку 3 до оголошення). Відповідно до частини 2 пункту восьмого Особливостей у разі проведення закупівлі в порядку проведення спрощених закупівель, визначених Законом України “Про публічні закупівлі”, державний замовник під час розгляду пропозиції учасника спрощеної закупівлі у разі виявлення невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником спрощеної закупівлі у складі пропозиції та/або подання яких вимагалося оголошенням про проведення спрощеної закупівлі, повинен розмістити у строк, який не може бути меншим, ніж два робочих дні до закінчення строку розгляду пропозицій, повідомлення з вимогою виправити невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником спрощеної закупівлі у його пропозиції, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення державним замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником спрощених закупівель у складі пропозиції та/або подання яких вимагається оголошенням про проведення спрощеної закупівлі, слід розуміти невідповідність інформації та/або документів у значенні, наведеному в пункті 43 особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178. ВИРІШИЛА: 1. Розмістити в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою щодо надання ФОП Запорожан О. Г. наступних документів: - протокол випробувань (досліджень) на тканину з якої виготовлено виріб (вимога додатку 2 до оголошення). - протокол випробувань (досліджень) на комплектуючі з яких виготовлено виріб (вимога додатку 2 до оголошення). - копію відгуку від замовника з яким укладався договір із зазначенням дати та номеру договору) та інформацію про належно виконаний договір (стосовно якості та строків), а також інших відомостей, які учасник вважає зазначити за доцільне (пункт 5 додатку 3 до оголошення).

Кінцева дата та час усунення невідповідностей: 11-09-24, 18:16:23
Інформація про Учасника
Рішення підписано
Ім'я:
ФОП "ВОЙТАШЕВСЬКА КАТЕРИНА ІВАНІВНА"   Досьє YouControl
Статус:
кваліфікаційна комісія відмовила переможцю
Причина дискваліфікації:
Контактна інформація:
Україна, Чернігівська область, місто Прилуки, ВУЛИЦЯ КОСТЯНТИНІВСЬКА, будинок 210, 17500, Катерина Войташевська
Остаточна пропозиція:
277 000 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
288 340 UAH, з ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей

Дата публікації: 09-09-24, 10:32:04
24

У процесі розгляду тендерної пропозиції Фізичної особи - підприємця Войташевської Катерини Іванівни (далі – ФОП Войташевська К.І.) уповноваженою особою Державного бюро розслідувань було встановлено таку невідповідність: - ФОП Войташевська К.І. надала гарантійний лист, складений в довільній формі, в якому учасник гарантує, що товар за предметом закупівлі, запропонований учасником у складі пропозиції, учасник гарантує, не має походженням з російської федерації/республіки білорусь/ісламської республіки іран, але в листі відсутня інформація про те, що товар ввезений та не буде ввезений на митну територію України в митному режимі імпорту товарів з російської федерації/республіки білорусь/ ісламської республіки іран. - Пропозиція надана Учасником не відповідає Додатку 1, а саме відсутня назва закупівлі. - Відсутній протокол/ протоколи випробувань (досліджень) на тканину та комплектуючі з яких виготовлено виріб. Відповідно до частини 2 пункту восьмого Особливостей у разі проведення закупівлі в порядку проведення спрощених закупівель, визначених Законом України “Про публічні закупівлі”, державний замовник під час розгляду пропозиції учасника спрощеної закупівлі у разі виявлення невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником спрощеної закупівлі у складі пропозиції та/або подання яких вимагалося оголошенням про проведення спрощеної закупівлі, повинен розмістити у строк, який не може бути меншим, ніж два робочих дні до закінчення строку розгляду пропозицій, повідомлення з вимогою виправити невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником спрощеної закупівлі у його пропозиції, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення державним замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником спрощених закупівель у складі пропозиції та/або подання яких вимагається оголошенням про проведення спрощеної закупівлі, слід розуміти невідповідність інформації та/або документів у значенні, наведеному в пункті 43 особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178. ВИРІШИЛА: 1. Розмістити в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою щодо надання ФОП Войташевська К.І. наступних документів: - Гарантійний лист про те, що учасник гарантує, що товар за предметом закупівлі, запропонований учасником у складі пропозиції, не має походженням з російської федерації/республіки білорусь/ісламської республіки іран. - Пропозиція відповідно Додатку 1 із зазначенням назви закупівлі. - Протокол/ протоколи випробувань (досліджень) на тканину та комплектуючі з яких виготовлено виріб.

Кінцева дата та час усунення невідповідностей: 10-09-24, 10:32:04

Пропозиції Учасників

Пропозицію подав:
ФОП "ВОЙТАШЕВСЬКА КАТЕРИНА ІВАНІВНА"   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
277 000 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
288 340 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
-
Підпис:
підписано
Документи:
Тип документа:

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

Пропозицію подав:
ФОП "ЗАПОРОЖАН ОЛЕНА ГРИГОРІВНА"   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
277 250 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
293 885 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
-
Підпис:
підписано
Документи:
Тип документа:

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

Пропозицію подав:
ПрАТ "АСТРА ЛЮКС"   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
405 894 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
405 894 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
-
Підпис:
підписано
Документи:
Тип документа:

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

+ -
Документи тендеру
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічнийЕкспортовано:22-08-2024, 11:42:04
      Тип документа: Тендерна документація
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Тендерна документація
        публічнийЕкспортовано:22-08-2024, 11:36:48
          ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ