Період оскарження умов закупівлі - по 22-08-2024, 00:00
Терміни поставки Товару в оголошенні наведені орієнтовні, детальна інформація щодо умов поставки визначена в умовах тендерної документації, зокрема в проєкті договору про закупівлю. Застосовані критерії оцінки – ціна (100%).
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 17 010 000 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 85 050 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Забезпечення пропозиції: | 170 000 UAH |
| Замовник: | АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "УКРПОШТА" |
| ЄДРПОУ: | 21560045 Досьє YouControl |
| Сайт: | http://ukrposhta.ua |
| Контактна особа: | Павлушкова Ірина Віталіївна |
| Телефон: | 380501602636 |
| E-mail: | pavlushkova1-iv@ukrposhta.ua |
| Місцезнаходження: | 01001, Україна, Київська область,Київ, вул. Хрещатик, 22 |
6 |
Статус:
Невдале скасування
Опис скасування закупівлі/лоту:
Виникла необхідність у відміні відкритих торгів, внаслідок скорочення видатків на здійснення закупівлі товарів, робіт чи послуг. Відповідно до підпункту 3 п. 50 Особливостей та пункту 1 розділу VІ тендерної документації замовник відміняє торги у разі скорочення обсягу видатків на здійснення закупівлі товарів, робіт чи послуг. З урахуванням зазначеного, керуючись підпунктом 3 п. 50 Особливостей та пунктом 1 розділу VІ тендерної документації, вирішено відмінити відкриті торги у зв’язку із скороченням обсягу видатків на здійснення такої закупівлі.
Причина скасування закупівлі/лоту:
Дата:
12-09-2024, 16:40
Період оскарження:
з 12-09-2024, 16:41 по 23-09-2024, 00:00
Документи:
Уповноваженою особою розглянуто тендерну пропозицію учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НЬЮ ЕДЖ ГИР" (надалі – Учасник) на закупівлю Світшоти корпоративні (унісекс), код ДК 021:2015 - 18330000-1 Футболки та сорочки https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2024-08-08-010448-a. Розглянувши пропозицію учасника, виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією. Пунктом 1 Додатку 2 до тендерної документації на підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційному критерію «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» вимагалося надати у складі тендерної пропозиції: «1.1.1. Довідка у довільній формі, складена учасником торгів, що містить інформацію про наявність досвіду виконання аналогічного** за предметом закупівлі договору із зазначенням: найменування контрагента, предмету договору, номеру та дати укладення договору; кількості поставленого за договором трикотажного одягу (футболок та/або світшотів та/або іншого трикотажного одягу (крім спідньої білизни)); контактних осіб замовників (прізвище та ім’я, контактний телефон); стану виконання договору (виконаний/частково виконаний договір). **Під аналогічним за предметом закупівлі договором слід розуміти виконаний/частково виконаний договір, за умовами якого поставлено трикотажний одяг (футболки та/або світшоти та/або інший трикотажний одяг (крім спідньої білизни)) в кількості не менше 1000 одиниць (штук). 1.1.2. Позитивний лист-відгук від контрагента, зазначеного у довідці, у довільній формі, зміст якого підтверджує якісне виконання договору, із зазначенням номеру та дати укладення такого договору. (у випадку зазначення в довідці, більш ніж одного аналогічного договору вважатиметеся достатнім виконанням вимог цієї тендерної документації надання одного позитивного листа-відгуку від одного з контрагентів) 1.1.3. Документ (и), що підтверджує (ють) поставку трикотажного одягу (футболок та/або світшотів та/або іншого трикотажного одягу (крім спідньої білизни)), загальною кількістю не менше 1000 одиниць (штук) згідно аналогічного договору, зазначеного у довідці по п.1.1.1 (Акт(и) приймання-передачі або видаткова(і) накладна(і))». Учасником у складі тендерної пропозиції не надано: довідки у довільній формі, складеної учасником торгів, що містить інформацію про наявність досвіду виконання аналогічного** за предметом закупівлі договору із зазначенням: найменування контрагента, предмету договору, номеру та дати укладення договору, кількості поставленого за договором трикотажного одягу (футболок та/або світшотів та/або іншого трикотажного одягу (крім спідньої білизни)), контактних осіб замовників (прізвище та ім’я, контактний телефон), стану виконання договору (виконаний/частково виконаний договір; позитивного листа-відгуку від контрагента, зазначеного у довідці, у довільній формі, зміст якого підтверджує якісне виконання договору, із зазначенням номеру та дати укладення такого договору; документу (ів), що підтверджує (ють) поставку трикотажного одягу (футболок та/або світшотів та/або іншого трикотажного одягу (крім спідньої білизни)), загальною кількістю не менше 1000 одиниць (штук) згідно аналогічного договору, зазначеного у довідці по п.1.1.1 (Акт(и) приймання-передачі або видаткова(і) накладна(і)), що не відповідає вимогам п.1 Додатку 2 до тендерної документації. Пунктом 5 Додатку 2 до тендерної документації вимагалося надати у складі тендерної пропозиції відомості про учасника (згідно розділу VIII тендерної документації). Учасником у складі тендерної пропозиції надано відомості про учасника (файл «Відомості про учасника.pdf»), які не містять інформації про посаду підписанта документів тендерної пропозиції, що не відповідає вимогам п.11 Розділу VIII тендерної документації. Пунктом 6 Додатку 2 до тендерної документації вимагалося надати у складі тендерної пропозиції забезпечення тендерної пропозиції. Банківська гарантія повинна містити посилання на цю тендерну документацію з урахуванням останніх змін, що вносились до неї. Інформацію про розмір та умови надання забезпечення тендерних пропозицій визначено Замовником в п.2 розділу ІІІ цієї тендерної документації. Учасником у складі тендерної пропозиції надано банківську гарантію № Г/2024/1169-01 від 23.08.2024 року (надалі – Гарантія) у вигляді електронного документу (файл «Банківська гарантія Г.2024.1169-01.7z»), видану АКЦІОНЕРНИМ ТОВАРИСТВОМ «КРИСТАЛБАНК». Абзацом першим пункту 3 Гарантії визначено: «За цією гарантією гарант безвідклично зобов'язаний сплатити бенефіціару суму гарантії протягом 5 банківських днів після дня отримання гарантом письмової вимоги бенефіціара про сплату суми гарантії (далі - вимога)». Постановою Правління Національного банку України "Про запровадження міжнародного стандарту ISO 20022 у платіжній інфраструктурі України" від 16.09.2021 № 93 передбачено, зокрема: Відповідно до статей 7, 15, 41, 56 Закону України "Про Національний банк України" та з метою розвитку і модернізації платіжної інфраструктури України в системі електронних платежів Національного банку України шляхом запровадження міжнародного стандарту ISO 20022-1:2013 "Фінансові послуги -Універсальна схема повідомлень фінансової індустрії", що був прийнятий міжнародною організацією зі стандартизації, Правління Національного банку України ПОСТАНОВЛЯЄ: 1. Національний банк України з 01 квітня 2023 року запроваджує систему електронних платежів Національного банку України (далі - СЕП) нового покоління - СЕП4.0 та не використовує діюче покоління СЕП - СЕП-3.3 для виконання міжбанківських платіжних операцій. 2. Банки України, Державна казначейська служба України, Національний депозитарій України з 01 квітня 2023 року виконують міжбанківські платіжні операції через СЕП-4.0, у якій забезпечено можливість цілодобового режиму роботи 24/7 без зупинення роботи СЕП із виконання міжбанківських платіжних операцій. Наведені вище умови Гарантії в частині "банківських днів" не узгоджуються з вимогами законодавства в цій частині та не відповідають вимогам абзацу першого пункту 3 Розділу Х тендерної документації в частині сплатити бенефіціару суму гарантії протягом 5 робочих днів після дня отримання гарантом письмової вимоги бенефіціара про сплату суми гарантії. Абзацом п’ятим пункту 3 Гарантії визначено: «Вимога повинна містити посилання на дату складання/видачі і номер цієї гарантії, а також посилання на одну з таких умов (підстав), що підтверджують невиконання принципалом своїх зобов'язань, передбачених його пропозицією:», що не відповідає за формою абзацу п’ятому пункту 3 Розділу Х тендерної документації, а саме: «Вимога повинна містити посилання на дату складання/видачі і номер цієї гарантії, а також посилання на одну з таких умов (підстав), що підтверджують невиконання принципалом своїх зобов'язань, передбачених його тендерною пропозицією:». Пунктом 4 Гарантії визначено: «4. Строком дії гарантії є період з дати початку дії гарантії до дати закінчення дії гарантії (включно) або до настання однієї з таких подій залежно від того, що настане раніше: - сплата бенефіціару суми гарантії; - отримання гарантом письмової заяви бенефіціара про звільнення гаранта від зобов'язань за цією гарантією; - отримання гарантом повідомлення принципала про настання однієї з обставин, що підтверджується відповідною інформацією, розміщеною на вебпорталі Уповноваженого органу, а саме: ● закінчення строку дії пропозиції та забезпечення пропозиції, зазначеного в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі; ● укладення договору про закупівлю з учасником, який став переможцем спрощеної закупівлі; ● відкликання принципалом пропозиції до закінчення строку її подання; ● закінчення спрощеної закупівлі в разі неукладення договору про закупівлю з жодним з учасників, які подали пропозиції», що не відповідає за формою пункту 4 Розділу Х тендерної документації, а саме: «4. Строком дії гарантії є період з дати початку дії гарантії до дати закінчення дії гарантії (включно) або до настання однієї з таких подій залежно від того, що настане раніше: - сплата бенефіціару суми гарантії; - отримання гарантом письмової заяви бенефіціара про звільнення гаранта від зобов'язань за цією гарантією; - отримання гарантом повідомлення принципала про настання однієї з обставин, що підтверджується відповідною інформацією, розміщеною на вебпорталі Уповноваженого органу, а саме: • закінчення строку дії тендерної пропозиції та забезпечення тендерної пропозиції, зазначеного в тендерній документації; • укладення договору про закупівлю з учасником, який став переможцем процедури закупівлі (крім переговорної процедури закупівлі); • відкликання принципалом тендерної пропозиції до закінчення строку її подання; • закінчення тендеру в разі неукладення договору про закупівлю з жодним з учасників, які подали тендерні пропозиції». Пункт 7 Гарантії не містить речення «Зобов'язання та відповідальність гаранта перед бенефіціаром обмежуються сумою гарантії», яке передбачене пунктом 7 Розділу Х тендерної документації, що є невідповідністю. Відповідно до п.43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету міністрів України від 12.10.2022 №1178 (надалі - Особливості) для усунення виявлених невідповідностей учаснику необхідно усунути невідповідності шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених та/або нових документів, а саме: довідку у довільній формі, складену учасником торгів, що містить інформацію про наявність досвіду виконання аналогічного** за предметом закупівлі договору із зазначенням: найменування контрагента, предмету договору, номеру та дати укладення договору, кількості поставленого за договором трикотажного одягу (футболок та/або світшотів та/або іншого трикотажного одягу (крім спідньої білизни)), контактних осіб замовників (прізвище та ім’я, контактний телефон), стану виконання договору (виконаний/частково виконаний договір; позитивний лист-відгук від контрагента, зазначеного у довідці, у довільній формі, зміст якого підтверджує якісне виконання договору, із зазначенням номеру та дати укладення такого договору; документ (и), що підтверджує (ють) поставку трикотажного одягу (футболок та/або світшотів та/або іншого трикотажного одягу (крім спідньої білизни)), загальною кількістю не менше 1000 одиниць (штук) згідно аналогічного договору, зазначеного у довідці по п.1.1.1 (Акт(и) приймання-передачі або видаткова(і) накладна(і)); відомості про учасника (згідно розділу VIII тендерної документації); зміни до банківської гарантії №Г/2024/1169-01 або нову редакцію банківської гарантії забезпечення тендерної пропозиції відповідно до форми Розділу Х тендерної документації.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.