Період оскарження умов закупівлі - по 12-08-2024, 00:00
Статус: | Пропозиції розглянуто |
Бюджет: | 441 000,00 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Товари |
Мінімальний крок аукціону: | 2 205,00 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | Головне управління Національної поліції в Дніпропетровській області |
ЄДРПОУ: | 40108866 Досьє YouControl |
Сайт: | http://dp.npu.gov.ua |
Контактна особа: | Олександр БУГАЙОВ |
Телефон: | +380567565629, +380567565283 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 49101, Україна, Дніпропетровська область,м. Дніпро, вул. Троїцька, 20 А |
1 |
Вимога про усунення невідповідностей Вимога про усунення невідповідностей пропозиції учасника ТОВ "Українська промислова компанія "Крок" (пропозиція 440 996,40 грн.), яка була розглянута уповноваженою особою на відповідність умовам тендерної документації. За результатами розгляду наданих учасником документів виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції, а саме: 1. На виконання вимоги пункту 8 Додатку 6 до тендерної документації необхідно надати: Проєкт договору, який підготовлено у Додатку № 5 до тендерної документації. Проєкт договору повинен бути заповнений для сторони учасника, включаючи преамбулу, суму договору, реквізити, специфікацію (Додаток 1 до договору). Проєкт договору надається без Додатку 2. Проєкт договору має бути підписаний уповноваженою особою учасника і містити печатку учасника (у разі застосування) На виконання цих вимог Учасником надано договір, який не відповідає проєкту договору, який викладено у Додатку 5 до тендерної документації. 2. На виконання вимог пункту 9 Додатку 6 до тендерної документації вимагалося надати Лист-згоду з умовами проєкту договору, складеного за формою Додатку 9 до тендерної документації. Учасник завантажив до електронної системи закупівель лист-згоду з умовами проєкту договору але він не відповідає формі листа зазначеного у Додатку 9. Привести у відповідність інформацію та документи. 1. Надати заповнений та підписаний проєкт договору відповідно до Додатку 5 до тендерної документації. 2. Надати лист-згоду з умовами проєкту договору, складеного за формою Додатку 9 до тендерної документації. Відповідно до вимог статті 26 ЗУ «Про публічні закупівлі» Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.