Період оскарження умов закупівлі - по 08-08-2024, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 365 050,00 UAH(без ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 1 825,25 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Комунальний заклад «Стародобровільський психоневрологічний інтернат» Дніпропетровської обласної ради» |
| ЄДРПОУ: | 03188240 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Людмила Мокеєва |
| Телефон: | +380960215757 |
| E-mail: | lusi1964@i.ua |
| Місцезнаходження: | 53753, Україна, Дніпропетровська область,Криворізький р-н, С.СТАРОДОБРОВІЛЬСЬКЕ, ВУЛ.СТЕПОВА, БУД 2-В |
1 |
Згідно з додатком 1 до тендерної документації на підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного договору учасник надає: довідку в довільній формі, з інформацією про виконання в повному обсязі аналогічного за предметом закупівлі; копію договору, зазначеного в довідці, в повному обсязі додатками; документи, що підтверджують виконання договору в повному обсязі, а саме: видаткова накладна, банківська виписка про отримання повної оплати за аналогічним договором, зазначеним у довідці; лист-відгук або рекомендаційний лист від контрагента за аналогічним договором. У складі пропозиції Учасника надані: довідка вих. № 09/40 від 11.08.2024 р., договір № 119/18 від 06.09.2018 р. з додатком, видаткові накладні № 0510/18 від 09.10.2018 р., № 012411/18 від 26.11.2018 р., № 1412/18 від 17.12.2018 р., лист – відгук контрагента від 04.04.2019 р. № 08 -162, лист – пояснення від 11.08.2024 р. вих. № 19/13 стосовно відсутності банківської виписки. Відсутня банківська виписка про отримання повної оплати за аналогічним договором № 119/18 від 06.09.2018 р. Для усунення невідповідності Учаснику необхідно надати банківську виписку про отримання повної оплати за договором № 119/18 від 06.09.2018 р. Згідно з пунктом 10 додатку 2 до тендерної документації пропозиція Учасника повинна обов’язково містити інформацію щодо строку гарантійних зобов’язань в частині експлуатації взуття: тапочки, шльопанці – з дати отримання товару, ботинки зимові - з 15 листопада 2024 року. Зазначена інформація надається у формі гарантійного листа довільної форми, з якого чітко і недвузначно вбачається гарантійний строк по кожній позиції товарів. В додатку 2 наведений зразок зазначеного листа. У складі пропозиції Учасника інформація щодо строку гарантійних зобов’язань експлуатації взуття у вигляді окремого гарантійного листа відсутня. Для усунення невідповідності Учаснику необхідно надати: гарантійний лист довільної форми (або згідно із зразком) з інформацією про строк гарантійних зобов’язань в частині експлуатації взуття: тапочки, шльопанці – з дати отримання товару, ботинки зимові - з 15 листопада 2024 року.
найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 40 або більше відсотків від середньоарифметичного значення ціни/приведеної ціни тендерних пропозицій інших учасників на початковому етапі аукціону / найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 30 або більше відсотків від наступної ціни/приведеної ціни тендерної пропозиції за результатами проведеного електронного аукціону
Згідно з додатком 1 до тендерної документації на підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного договору учасник надає: 1) довідку в довільній формі, з інформацією про виконання в повному обсязі аналогічного за предметом закупівлі; 2) копію договору, зазначеного в довідці, в повному обсязі додатками; 3) документи, що підтверджують виконання договору в повному обсязі, а саме: видаткова накладна, банківська виписка про отримання повної оплати за аналогічним договором, зазначеним у довідці; 4) лист-відгук або рекомендаційний лист від контрагента за аналогічним договором. У складі пропозиції Учасника надані: договір № 20 від 19.02.2024 року з додатком, видаткова накладна № 3 від 27.02.2024 року, лист – відгук контрагента від 02.05. 2024 р. № 069/012/209. Відсутня банківська виписка про отримання повної оплати за аналогічним договором № 20 від 19.02.2024 року. Для усунення невідповідності Учаснику необхідно надати: оригінал банківської виписки про отримання повної оплати за договором № 20 від 19.02.2024 року.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.