Період оскарження умов закупівлі - по 07-08-2024, 00:00
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 308 000,00 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Товари |
Мінімальний крок аукціону: | 1 540,00 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | Управління освіти Дарницької районної в місті Києві державної адміністрації |
ЄДРПОУ: | 37448113 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Сом Алла Олександрівна |
Телефон: | 380445631724 |
E-mail: | tender-uo4@ukr.net |
Місцезнаходження: | 02091, Україна, Київська область,Київ, вул. Харківське шосе, 168-к |
4 |
ПОВІДОМЛЕННЯ про усунення невідповідностей в інформації та/або документах. Під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, а саме: Учасником в тендерній пропозиції не надано документи: 1. Письмова інформація , що підтверджує зобов’язання учасника виконати умови ст. 41 Закону, крім частин другої – п’ятої, сьомої –дев’ятої статті 41 Закону та Особливостей, що не відповідає вимогам п.4 розділу VІ тендерної документації ; 2 Довідку з обслуговуючого банку про відсутність (наявність) заборгованості за кредитами станом на дату, яка повинна бути не раніше дати оприлюднення оголошення про проведення закупівлі, що не відповідає вимогам п.п.1.1.10 пункту 1 Розділу ІІІ тендерної документації; 3. Довідку з обслуговуючого банку про відкриття рахунку станом на дату, яка повинна бути не раніше дати оприлюднення оголошення про проведення закупівлі, що не відповідає вимогам п.п.1.1.11 пункту 1 Розділу ІІІ тендерної документації Просимо надати всі документи для усунення вище зазначених невідповідностей.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.