Період оскарження умов закупівлі - по 07-08-2024, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 512 040 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 2 560,20 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | АВАРІЙНО-РЯТУВАЛЬНИЙ ЗАГІН СПЕЦІАЛЬНОГО ПРИЗНАЧЕННЯ ГОЛОВНОГО УПРАВЛІННЯ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ З НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЙ У ЛУГАНСЬКІЙ ОБЛАСТІ |
| ЄДРПОУ: | 08588599 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Альбіна Шушпан |
| Телефон: | +380970953735 |
| E-mail: | arz_mtz@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 93001, Україна, Луганська область,м. Рубіжне, вул. Заводська, буд. 4 |
5 |
Так, під час розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ХАРКІВСЬКИЙ ЗАВОД ЗАСОБІВ ІНДИВІДУАЛЬНОГО ЗАХИСТУ" (ЄДРПОУ 39243307), поданої на процедуру закупівлі Фартух сапера для розмінування - 18130000-9 Спеціальний робочий одяг за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника, згідно пункту 43 Особливостей виявлено наступні невідповідності: І. Пунктом 1 «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)*» Додатку №2 «Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності УЧАСНИКА кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону «Про публічні закупівлі»» передбачено, що на підтвердження досвіду виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів Учасник має надати: - Довідку з інформацією про виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів (не менше одного договору) в повному обсязі, за формою 1 Аналогічним вважається договір закупівлі товарі за кодом ДК 021:2015 - 18130000-9 - Спеціальний робочий одяг. - Копії/ю документів/а на підтвердження виконання не менше одного договору, зазначених в наданій учасником довідці. - Лист-відгук від контрагентів згідно з аналогічним(-и) договором (-ами), які зазначені в довідці та надані у складі тендерної пропозиції про належне виконання цих договорів. У складі пропозиції учасника відсутні всі документи передбачені пунктом 1. Учасник має виправити виявлену невідповідність шляхом надання довідки з інформацією про виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів за формою 1; копії документів на підтвердження виконання не менше одного договору зазначеного в довідці; лист-відгук від контрагентів згідно з аналогічним договором, що зазначений в довідці. ІІ. Додаток №4 «Технічна специфікація» містить порівняльну таблицю в якій вказано комплектацію предмета закупівлі, а саме: комплектація індивідуального захисту: плитоноска, захист шиї, верхня частина фартуха, нижня частина фартуха, захист попереку, захист спини. Водночас, у підпункті 3.2. пункту 3 «Склад виробу» Паспорту виробу поданим учасником у складі тендерної пропозиції, вказано комплект поставки – бронежилет, паспорт виробу, сумка для переносу. Виходячи з вказаного вище, учаснику необхідно надати лист-роз’яснення стосовно комплектації індивідуального захисту. ІІІ. Додаток №4 «Технічна специфікація» містить порівняльну таблицю в якій зазначено розмір товару що закуповується, а саме: Розмір: Універсальний. В той же час, Паспорт виробу поданий учасником у складі тендерної пропозиції, містить наступну інформацію про розміри – бронежилет має умовний розмірозріст: М. Виходячи з вказаного вище, учаснику необхідно надати лист-роз’яснення стосовно розмірів запропонованого ним товару.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.