Період оскарження умов закупівлі - по 05-08-2024, 00:00
Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі викладені в додатку 4 до тендерної документації. Очікувана вартість предмета закупівлі визначена в межах запланованих витрат, з урахуванням вимог Наказу Мінекономіки від 12.02.2020 р. за № 275 "Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі", за отриманими пропозиціями.
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 290 000,00 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 1 450,00 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Комунальне підприємство "Швидкісний трамвай" |
| ЄДРПОУ: | 30950099 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Бондаренко Тетяна Віталіївна |
| Телефон: | 380679717982 |
| E-mail: | vz.mtskpst@gmail.com |
| Місцезнаходження: | 50057, Україна, Дніпропетровська область,Кривий Ріг, майдан Праці, 1 |
3 |
На виконання вимог пункту 43 Особливостей, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», Закону України “Про публічні закупівлі” (зі змінами) та тендерної документації, є необхідність у затвердженні вимоги про усунення невідповідностей в інформації та документах Учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФОРПОСТ 17" (далі Учасник, скорочено ТОВ “ФОРПОСТ 17”), поданих у складі тендерної пропозиції , наступного змісту: Вимога про усунення невідповідностей: 1) перелік виявлених невідповідностей: 1.1. Учасник процедури закупівлі ТОВ “ФОРПОСТ 17” надав у складі тендерної документації документ “Сертифікат якості №3199/1 у відповідності до вимог ДСТУ EN 60903:2017” виданого ТОВ “Київгума” від травня 2024 року (“Р-Д 0кл..pdf “ (Документи якості.rar)) на підтвердження якості запропонованого товару - “Діелектричні рукавиці безшовні клас 0-А”, в якому відсутня інформація щодо відповідності вимогам технічних регламентів: “Технічний регламент засобів індивідуального захисту (затверджений постановою КМУ від 21.09.2019 р. № 771)”. 1.2. Учасник процедури закупівлі ТОВ “ФОРПОСТ 17” надав у складі тендерної документації документ «Довідка з інформацією щодо технічних та якісних характеристик предмета закупівлі» № 07-08/13 від 07 серпня 2024р. в якому запропонував “Рукавиці зварювальника шкіряні” виробництва ТОВ “Віва-трейд”. На підтвердження якості запропонованого товару учасник надав документ “Сертифікат про експертизу зразка” № UA.TR.108.0031-24 термін дії з 26.01.2024р. до 25.10.2026р. виданий ТОВ “ВІВа-трейд” (“сертифікат рукавиці зварювальник pdf”(Документи якості.rar)), в якому немає чіткого визначення, що це саме “Рукавиці зварювальника шкіряні”, так як в “Додатковій інформації” в сертифікаті вказано:” 3асоби індивідуального захисту рук: рукавички робочi для захисту вiд загальних виробничих забруднень та механічного впливу ТМ Trident, 13 (тринадцять) моделей, згiдно додатку. Категорiя ризику ll.”. Також, немає чіткого визначення, яка саме із переліку з 13 моделей запропонована Замовнику. 1.3. Учасник процедури закупівлі ТОВ “ФОРПОСТ 17” надав у складі тендерної документації документ «Довідка з інформацією щодо технічних та якісних характеристик предмета закупівлі» № 07-08/13 від 07 серпня 2024р. в якому запропонував “Рукавиці в’язані з поліестеру” виробництва ТОВ “Віва-трейд”. На підтвердження якості запропонованого товару учасник надав документи “0104ТР Декларация СИЗ рук механіка ТМ Trident вироб Віва нітрилові. рdf” та “Сертифікат В СИЗ рук механіка(8). Рdf” (Документи якості.rar)). В документі «Довідка з інформацією щодо технічних та якісних характеристик предмета закупівлі» чітко не вказана модель запропонованого товару, тобто немає чіткого визначення “Рукавиці в’язані з поліестеру” тому Замовник немає можливості визначити, якому саме документу стосовно якості товару він відноситься. 2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності (відповідно до переліку виявлених невідповідностей): 2.1. Пункт 4 частини 3 Додатку 2 (“3.Перелік документів/інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції відповідно до законодавства) та Додаток 4 до ТД (“Технічна специфікація”) до тендерної документації. 2.2. Пункт 4 частини 3 Додатку 2 (“3.Перелік документів/інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції відповідно до законодавства). Пункт 6 (“6. Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі”) розділу III (“ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції”), тендерної документації; Додаток 4 до ТД (“Технічна специфікація”). 2.3. Пункт 4 частини 3 Додатку 2 (“3.Перелік документів/інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції відповідно до законодавства). Пункт 6 (“6. Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі”) розділу III (“ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції”), тендерної документації; Додаток 4 до ТД (“Технічна специфікація”). 3) Учасник процедури закупівлі ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФОРПОСТ 17" для усунення виявлених невідповідностей, шляхом завантаження документів та інформації через електронну систему закупівель має надати: 3.1. Надати сертифікат відповідності типу, та/або сертифікат експертизи типу, та/або декларацію про відповідність (від виробника), та/або сертифікат перевірки типу, та/або декларацію про відповідність вимогам технічних регламентів, та/або інший за назвою документ(-и), що підтверджує відповідність вимогам технічних регламентів запропонованого товару. 3.2. Оновлену довідку “Довідка з інформацією щодо технічних та якісних характеристик предмета закупівлі" або інший документ, в якому буде чітке визначення марки, моделі тощо запропонованого Учасником товару. 3.3. Оновлену довідку “Довідка з інформацією щодо технічних та якісних характеристик предмета закупівлі" або інший документ, в якому буде чітке визначення марки, моделі тощо запропонованого Учасником товару. 3.4. Оновлений документ “Тендерна пропозиція” з виправленнями згідно з цією вимогою та з ціновою пропозицією за результатами аукціону. Документи/інформацію для усунення невідповідностей необхідно надати з урахуванням вимог пункту 43 Особливостей, затверджених Постановою КМУ від 12.10.2022 за № 1178 (зі змінами), а саме врахувати, що виправлення помилок не повинні призводити до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.