Закупівлю оголошено - 29-07-2024, 12:20. Дата останніх змін - 22-08-2024, 00:00

Куртка костюма утеплювача (вид 2); куртка костюма утеплювача (вид 3)

Куртка костюма утеплювача (вид 2); куртка костюма утеплювача (вид 3)... Державна закупівля - UA-2024-07-29-004250-a Куртка костюма утеплювача (вид 2); куртка костюма утеплювача (вид 3) від замовника ГОЛОВНИЙ ЦЕНТР КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА, РЕКОНСТРУКЦІЇ ТА ЗАКУПІВЕЛЬ ДЕРЖАВНОЇ ПРИКОРДОННОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ від 7/29/2024 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Закупівля: UA-2024-07-29-004250-a / на ProZorro / на DoZorro
Період уточнень
Триває
Завершився
з 29-07-2024, 12:20
по 02-08-2024, 14:00
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 02-08-2024, 14:00
по 07-08-2024, 00:00
Аукціон Період аукціонів
Завершився
з 07-08-2024, 11:55
по 07-08-2024, 12:42

Спрощена закупівля
Статус:Закупівля не відбулась
Бюджет:
27000000
27 000 000,00 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Товари
Мінімальний крок аукціону:270 000,00 UAH
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Розгляд пропозицій:Поступовий
Забезпечення пропозиції:270 000,00 UAH Отримати банківську гарантію
Мінімальна кількість пропозицій:1
Наявність прекваліфікації:Ні
Замовник:ГОЛОВНИЙ ЦЕНТР КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА, РЕКОНСТРУКЦІЇ ТА ЗАКУПІВЕЛЬ ДЕРЖАВНОЇ ПРИКОРДОННОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ
ЄДРПОУ:23311317 Досьє YouControl
Контактна особа:Курбетьєв Валерій Олександрович
Телефон:380445276671
E-mail:VKurbetiev@dpsu.gov.ua
Місцезнаходження:
Україна
8



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Не відбувся
Куртка костюма утеплювача (вид ...
27 000 000,00 UAH (з ПДВ)
Аукціон очікується з Аукціон очікується з Аукціон триває з Аукціон відбувся 07-08-2024, 11:55
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Куртка костюма утеплювача (вид 2)

29000
штука
Україна Відповідно до документації
по 30-11-2024
18110000-3
Формений одяг


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Куртка костюма утеплювача (вид 3)

1000
штука
Україна Відповідно до документації
по 30-11-2024
18110000-3
Формений одяг


+-
Пропозиції

Кваліфікація Учасників

Інформація про Учасника
Рішення підписано
Ім'я:
ТОВ "СПЕЦТОРГАЛЬЯНС"   Досьє YouControl
Статус:
кваліфікаційна комісія відмовила переможцю
Причина дискваліфікації:
Контактна інформація:
Україна, м. Київ, м.Київ, ВУЛИЦЯ СМІЛЯНСЬКА, будинок 7, 03151, Білявський Сергій
Остаточна пропозиція:
27 000 000,00 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
27 000 000,00 UAH, з ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:
Інформація про Учасника
Рішення підписано
Ім'я:
Товариство з обмеженою відповідальністю "Текстиль-Контакт"   Досьє YouControl
Статус:
кваліфікаційна комісія відмовила переможцю
Причина дискваліфікації:
Контактна інформація:
Україна, , , , , Тендер 0
Остаточна пропозиція:
27 000 000,00 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
27 000 000,00 UAH, з ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:
Інформація про Учасника
Рішення підписано
Ім'я:
Товариство з обмеженою відповідальністю "ОЛТЕКС"   Досьє YouControl
Статус:
кваліфікаційна комісія відмовила переможцю
Причина дискваліфікації:
Контактна інформація:
Україна, Київська область, Київ, вулиця Садова, 49а, будинок 12, 02132, Стужук Аркадій Володимирович
Остаточна пропозиція:
26 910 000,00 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
26 910 000,00 UAH, з ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:
Інформація про Учасника
Рішення підписано
Ім'я:
ТОВ "АнВа"   Досьє YouControl
Статус:
кваліфікаційна комісія відмовила переможцю
Причина дискваліфікації:
Контактна інформація:
Україна, Черкаська область, м. Чигирин, вул. Б.Хмельницького, буд.3, 20901, Станіслав Курганський
Остаточна пропозиція:
26 820 000,00 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
26 820 000,00 UAH, з ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:
Інформація про Учасника
Рішення підписано
Ім'я:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФОРМТЕКС"   Досьє YouControl
Статус:
кваліфікаційна комісія відмовила переможцю
Причина дискваліфікації:
Контактна інформація:
Україна, Львівська область, Стрий, вул.Міхновського М., будинок 5А, 82400, Руденко Олександр
Остаточна пропозиція:
24 901 200,00 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
24 901 200,00 UAH, з ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:
Інформація про Учасника
Рішення підписано
Ім'я:
ФОП "ГУРЕЙ АЛІНА СЕРГІЇВНА"   Досьє YouControl
Статус:
кваліфікаційна комісія відмовила переможцю
Причина дискваліфікації:
Контактна інформація:
Україна, Івано-Франківська область, Косівський р-н, село Тюдів, вул.Франка Івана, будинок 15, 78653, Аліна Гурей
Остаточна пропозиція:
21 840 000,00 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
21 840 000,00 UAH, з ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:

Пропозиції Учасників

Пропозицію подав:
ФОП "ГУРЕЙ АЛІНА СЕРГІЇВНА"   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
21 840 000,00 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
21 840 000,00 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
-
Підпис:
підписано
Документи:
Тип документа:
1. Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій
2. Розмір та умови надання забезпечення виконання договору
Учасник підтверджує, що
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

Пропозицію подав:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФОРМТЕКС"   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
24 901 200,00 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
24 901 200,00 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
-
Підпис:
підписано
Документи:
Тип документа:
1. Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій
2. Розмір та умови надання забезпечення виконання договору
Учасник підтверджує, що
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

Пропозицію подав:
ТОВ "АнВа"   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
26 820 000,00 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
26 820 000,00 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
-
Підпис:
підписано
Документи:
Тип документа:
1. Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій
2. Розмір та умови надання забезпечення виконання договору
Учасник підтверджує, що
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

Пропозицію подав:
Товариство з обмеженою відповідальністю "ОЛТЕКС"   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
26 910 000,00 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
26 910 000,00 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
-
Підпис:
підписано
Документи:
Тип документа:
1. Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій
2. Розмір та умови надання забезпечення виконання договору
Учасник підтверджує, що
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

Пропозицію подав:
Товариство з обмеженою відповідальністю "Текстиль-Контакт"   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
27 000 000,00 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
27 000 000,00 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
-
Підпис:
підписано
Документи:
Тип документа:
1. Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій
2. Розмір та умови надання забезпечення виконання договору
Учасник підтверджує, що
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

Пропозицію подав:
ТОВ "СПЕЦТОРГАЛЬЯНС"   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
27 000 000,00 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
27 000 000,00 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
-
Підпис:
підписано
Документи:
Тип документа:
1. Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій
2. Розмір та умови надання забезпечення виконання договору
Учасник підтверджує, що
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

+ -
Документи тендеру
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічнийЕкспортовано:29-07-2024, 12:20:15
      Тип документа: Тендерна документація
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Тендерна документація
        публічнийЕкспортовано:29-07-2024, 12:20:04
          Електронні тендерні вимоги
          1. Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій
          Застосовується до:
          Учасника процедури
          Стосується:
          Лоту Куртка костюма утеплювача (вид 2); куртка костюма утеплювача (вид 3)
          Законодавство:
          Учасник підтверджує, що
          1 - Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій
          Повний опис умов та розміру надання забезпечення:
          Пропозиція учасника обов’язково супроводжується документом, що підтверджує надання забезпечення пропозиції, яке має бути подане у виді банківської гарантії в електронному форматі. У тексті (або колонтитулах) банківської гарантії має бути вказано посилання на програмний комплекс, яким накладено КЕП. При цьому, зазначений у тексті банківської гарантії підписант має співпадати з підписантом, який наклав КЕП. Забезпечення тендерної пропозиції повинне відповідати формі, затвердженій Наказом Міністерства розвитку, економіки, торгівлі та сільського господарства від 14.12.2020 року №2628 «Про затвердження форми і вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції». Разом з банківською гарантією необхідно надати копію документу, що підтверджує повноваження особи, яка підписала банківську гарантію. Повноваження особи, яка підписує банківську гарантію, повинні бути підтверджені відповідним документом з накладенням кваліфікованого електронного підпису особи, що видала такий документ (у випадку, якщо підписантом не є голова правління). Файл електронної гарантії подається у складі тендерної пропозиції у форматі, придатному для перевірки накладення КЕП уповноваженої службової (посадової) особи банку-гаранта на такий документ. Реквізити бенефіціара: Назва: Головний центр капітального будівництва, реконструкції та закупівель Державної прикордонної служби України. Місцезнаходження: Україна, 02099, місто Київ, вулиця Ялтинська, будинок 11. ЄДРПОУ: 23311317. Строк дії банківської гарантії має бути не менше 90 календарних днів з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 270 000,00 грн. (двісті сімдесят тисяч гривень 00 копійок). Пропозиції, що не супроводжуються забезпеченням пропозиції, відхиляються замовником. Усі витрати, пов'язані з наданням забезпечення тендерної пропозиції, здійснюються за рахунок коштів Учасника. Забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції не повертається у разі: 1) відкликання тендерної пропозиції/пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними; 2) непідписання договору про закупівлю учасником, який став переможцем тендеру/спрощеної закупівлі; 3) ненадання переможцем процедури закупівлі (крім переговорної процедури закупівлі) у строк, визначений частиною шостою статті 17 цього Закону, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 цього Закону; 4) ненадання переможцем процедури закупівлі (крім переговорної процедури закупівлі)/спрощеної закупівлі забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено тендерною документацією/оголошенням про проведення спрощеної закупівлі. Забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції повертається учаснику в разі: 1) закінчення строку дії тендерної пропозиції та забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції, зазначеного в тендерній документації/оголошенні про проведення спрощеної закупівлі; 2) укладення договору про закупівлю з учасником, який став переможцем процедури закупівлі (крім переговорної процедури закупівлі)/спрощеної закупівлі; 3) відкликання тендерної пропозиції/пропозиції до закінчення строку її подання; 4) закінчення тендеру/спрощеної закупівлі в разі неукладення договору про закупівлю з жодним з учасників, які подали тендерні пропозиції/пропозиції.
          Статус: Активна
          Дата створення: 29-07-2024, 12:20:04
          2. Розмір та умови надання забезпечення виконання договору
          Застосовується до:
          Переможця тендеру
          Стосується:
          Лоту Куртка костюма утеплювача (вид 2); куртка костюма утеплювача (вид 3)
          Законодавство:
          Учасник підтверджує, що
          1 - Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю
          Повний опис умов та розміру надання забезпечення:
          Під час здійснення цієї закупівлі відповідно до Особливостей застосовуються положення статті 27 Закону з урахуванням положень пункту 21 Особливостей. Переможець процедури закупівлі для забезпечення виконання Договору надає Покупцю на дату укладення цього Договору банківську гарантію у розмірі 1 (один) відсоток від суми цього Договору, що складає 270 000,00 грн. (двісті сімдесят тисяч гривень 00 копійок). .Вид забезпечення виконання договору про закупівлю – банківська гарантія. Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю складає 1% від вартості договору. До уваги учасників інформація для оформлення банківської гарантії: Назва Замовника: Головний центр капітального будівництва, реконструкції та закупівель Державної прикордонної служби України Місцезнаходження Замовника: Україна, 02099, місто Київ, вулиця Ялтинська, будинок 11 Код ЄДРПОУ: 23311317 IBAN № UA038201720343100001000009841 в ГУДКСУ м. Київ У банківській гарантії, яка надається банком-гарантом, визначаються наступні умови, за яких Покупцю надається право вимагати платіж (суму гарантії): 1) за порушення Покупцем строків виконання зобов’язання, передбаченого Договором або чинним законодавством України; 2) за порушення Постачальником умов зобов’язання щодо якості (комплектності) робіт (товарів або послуг), передбаченого Договором або чинним законодавством України; 3) за порушення Постачальником своїх зобов’язань, передбачених Договором; 4) за порушення Постачальником інших умов Договору та чинного законодавства України. Документами, які підтверджують вимоги Покупця та надають право Покупцю вимагати платіж (суму гарантії) є: рішення суду, яке набрало законної сили та яке підтверджує порушення Постачальником строків виконання зобов’язання, передбаченого Договором або чинним законодавством України, або умов зобов'язання щодо якості (комплектності) робіт (товарів або послуг), передбаченого Договором або чинним законодавством України, або своїх зобов’язань, передбачених Договором, або інших умов Договору та чинного законодавства України щодо виконання умов Договору; відповідь на претензію Покупця, яка задоволена Постачальником та підтверджує порушення Постачальником строків виконання зобов’язання, передбаченого Договором або чинним законодавством України, або умов зобов'язання щодо якості (комплектності) робіт (товарів або послуг), передбаченого Договором або чинним законодавством України, або своїх зобов’язань, передбачених Договором, або інших умов Договору та чинного законодавства України щодо виконання умов Договору. У разі порушення Підрядником зобов’язання, забезпеченого банківською гарантією, банк-гарант зобов'язаний сплатити Покупцю грошову суму відповідно до умов банківської гарантії. Вимога Покупця до банку-гаранта про сплату грошової суми відповідно до виданої ним банківської гарантії пред’являється у письмовій формі. До вимоги додаються документи, вказані в банківській гарантії (визначені п. 13.3. Договору). Банківська гарантія повинна бути безвідкличною, безумовною та чинною від дня її видачі протягом усього строку дії Договору та додатково місяць. У разі продовження строку дії Договору, Постачальник зобов’язаний протягом 5 (п’яти) робочих днів з дня внесення змін до Договору в частині строку його дії, продовжити строк дії банківської гарантії на строк дії Договору та додатково місяць. Після продовження строку дії банківської гарантії, Постачальник зобов’язаний надати її Покупцю протягом 3 (трьох) робочих днів з моменту внесення таких змін до банківської гарантії. У разі зміни ціни Договору, Постачальник зобов’язаний протягом 5 (п’яти) робочих днів з дня внесення змін до Договору в частині його ціни, змінити суму забезпечення (суму банківської гарантії), яка повинна складати 1 (один) відсоток від зміненої ціни Договору. Після внесення змін до суми банківської гарантії, Постачальник зобов’язаний надати її Покупцю протягом 3 (трьох) робочих днів з моменту внесення таких змін до банківської гарантії. У разі порушення Постачальником строку внесення змін до строку дії банківської гарантії або змін до суми банківської гарантії, або строків надання Покупцю банківської гарантії, в тому числі, у разі внесення змін до банківської гарантії, Постачальник сплачує Покупцю на розрахунковий рахунок Покупця, визначений у розділі 19 цього Договору, протягом 3 (трьох) робочих днів з дня такого порушення, штраф у розмірі 50 000,00 грн (п’ятдесят тисяч гривень 00 коп.) за кожен вид такого порушення окремо (за порушення строку внесення змін до строку дії банківської гарантії; за порушення строку внесення змін до суми банківської гарантії; за порушення строків надання Покупцю банківської гарантії, в тому числі, у разі внесення змін до банківської гарантії). Порушення Постачальником строку внесення змін до строку дії банківської гарантії або змін до суми банківської гарантії, або строків надання Покупцю банківської гарантії, в тому числі, у разі внесення змін до банківської гарантії, не звільняє Постачальника від зобов’язання надати Покупцю банківську гарантію з внесеними змінами, визначеними п. 13.6. та п. 13.7. Договору. У разі припинення банку-гаранта шляхом реорганізації (злиття, приєднання, поділу, перетворення) або ліквідації, або у разі визнання його банкрутом, Постачальник для забезпечення виконання Договору надає Покупцю протягом 5 (п’яти) робочих днів з дня припинення банку-гаранта шляхом реорганізації (злиття, приєднання, поділу, перетворення) або ліквідації, або у разі визнання його банкрутом, банківську гарантію у розмірі 1 (один) відсоток від ціни Договору, на умовах, визначених розділом XIIІ Договору. Покупець повертає Постачальнику забезпечення виконання Договору (банківську гарантію), у таких випадках: 1) після повного виконання Постачальником умов Договору; 2) за рішенням суду, яке набрало законної сили та підтверджує, що результати процедури закупівлі є недійсними або Договір є нікчемним; 3) у випадках, передбачених ст. 43 Закону України «Про публічні закупівлі»; 4) в інших випадках передбачених законодавством України. Неврегульовані цим Договором питання надання банківської гарантії Постачальником, регулюються вимогами чинного законодавства України. Кошти, що надійшли як забезпечення виконання договору про закупівлю (у разі якщо вони не повертаються), підлягають перерахуванню до відповідного бюджету/ на рахунок замовника. Усі витрати пов’язані з наданням забезпечення виконання договору про закупівлю здійснюються за рахунок коштів Переможця.
          Статус: Активна
          Дата створення: 29-07-2024, 12:20:04
          ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ