Період оскарження умов закупівлі - по 31-07-2024, 00:00
Субвенція надана відповідно до Розпорядження голови обласної Державної адміністрації № Р-242/0/3-24 від 11.06.2024 “Про внесення змін до розпорядження голови облдержадміністрації від 11 січня 2024 року № Р-11/0/3-24“Про затвердження обсягів коштів на виконання регіональної Програми забезпечення громадського порядку та громадської безпеки на території Дніпропетровської області на період до 2025 року у 2024 році” такі зміни, виклавши обсяги коштів на виконання регіональної Програми забезпечення громадського порядку та громадської безпеки на території Дніпропетровської області на період до 2025 року, затвердженої рішенням Дніпропетровської обласної ради від 25 березня 2016 року № 30-3/VIІ (із змінами).
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 1 198 496,87 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Товари |
Мінімальний крок аукціону: | 5 992,48 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | Головне управління Національної поліції в Дніпропетровській області |
ЄДРПОУ: | 40108866 Досьє YouControl |
Сайт: | http://dp.npu.gov.ua |
Контактна особа: | Димитрій ЯВТУШЕНКО |
Телефон: | +380567565629 |
E-mail: | d.yavtushenko29@gmail.com |
Місцезнаходження: | 49101, Україна, Дніпропетровська область,м. Дніпро, вул. Троїцька, 20 А |
0 |
Вимога про усунення невідповідностей пропозиції учасника ТОВ "Українська промислова компанія "Крок" (пропозиція 1 151 490,6 грн. з ПДВ), яка була розглянута уповноваженою особою на відповідність умовам тендерної документації. За результатами розгляду наданих учасником документів виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції, а саме: 1. Згідно Додатку 2 до тендерної документації вимагалося надати: - Довідка про наявність досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору; - Сканкопiя аналогічного договору (з усіма додатками, зазначеними в договорі, як невід'ємні, та додатковими угодами за наявності таких), інформація по якому відображена в Довідці; - Сканкопiя видаткових накладних/актів приймання-передачі по договору, інформація по якому відображена учасником в Довідці. Учасником не надано інформацію по даному Додатку 2. Надати інформацію згідно Додатку 2. 2. Згідно пункту 7 Додатку 6 вимагалося надати: - Проєкт договору, який підготовлено у Додатку 5 до тендерної документації. Проєкт договору повинен бути заповнений для сторони учасника, включаючи преамбулу, реквізити, специфікацію із зазначенням найменування товару, кількості, ціни, вартості. Проєкт договору має бути підписаний уповноваженою особою учасника і містити печатку учасника Учасником не надано зазначений вище додаток. Надати інформацію згідно пункту 7 Додатку 6. 3. Згідно пункту 21 Додатку 6 вимагалось надати: - Повноваження щодо підпису документів тендерної пропозиції уповноваженої особи учасника процедури закупівлі підтверджується: для посадових (службових) осіб учасника, які уповноважені підписувати документи пропозиції та вчиняти інші юридично значущі дії від імені учасника на підставі положень установчих документів – розпорядчий документ про призначення (обрання) на посаду відповідної особи (наказ про призначення та/ або протокол зборів засновників, тощо). Якщо документи тендерної пропозиції підписуються (завіряються) іншою особою (не керівником Учасника), подається довіреність (доручення) про надання повноважень цій особі підписувати такі документи та копія документа, що засвідчує цю особу (копія паспорту, посвідчення тощо) (відповідно підпункту 1.8. пункту 1 розділу III тендерної документації). Учасником надано зазначений вище додаток, однак не в повному обсязі. Надати інформацію згідно пункту 21 Додатку 6, а саме Наказ № 186-к від 18.12.2023 року або інший документ підтверджуючий повноваження щодо підпису. 4. Згідно Додатку 7 вимагалось надати: - Форма «Загальні відомості про учасника». Учасником не надано зазначений вище додаток. Надати інформацію згідно Додатку 7. Відповідно до вимог статті 26 ЗУ «Про публічні закупівлі» Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.