Період оскарження умов закупівлі - по 30-07-2024, 00:00
Статус: | Торги відмінено |
Бюджет: | 1 073 500,00 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Товари |
Мінімальний крок аукціону: | 5 367,50 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | Територіальне управління Державної судової адміністрації України в Житомирській області |
ЄДРПОУ: | 26278626 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Чередніченко Леся Вікторівна |
Телефон: | +380412472286 |
E-mail: | Lesthebest@ukr.net |
Місцезнаходження: | 10014, Україна, Житомирська область,Місто Житомир, вул.Мала Бердичівська, 23 |
4 |
Статус:
Виконано
Опис скасування закупівлі/лоту:
Замовником під час розгляду та оцінка тендерних пропозицій виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалось тендерною документацією. Замовником згідно з частиною дев'ятою статті 26 Закону Учаснику процедури закупівлі надається 24 годин на виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей. Учасником вказані невідповідності було усунено та завантажено в електронному систему закупівель. Однак Замовником при наданні 24 годин на виправлення невідповідності в інформації було допущено технічну помилку та не враховано те, що Учасником не подано документи які вимагались тендерною документацією в повному обсязі.
Причина скасування закупівлі/лоту:
Дата:
18-08-2024, 00:00
Період оскарження:
з 07-08-2024, 17:20 по 18-08-2024, 00:00
Документи:
Протокольне рішення №63 уповноваженої особи ТУ ДСА України в Житомирській області 02.08.2024р. м. Житомир Порядок денний: 1. Про розгляд та затвердження вимоги про усунення невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником ФОП Селезньова Катерина Василівна (далі — Учасник) у складі тендерної пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією щодо закупівлі суддівських мантій у комплекті з жабо, Код за ДК 021:2015 – 18110000-3 – Формений одяг Єдиного закупівельного словника (далі — Закупівля). 2. Розміщення в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей. Закупівля зареєстрована за ідентифікатором: №UA-2024-07-25-005193-a Під час розгляду першого питання порядку денного: Розгляд та оцінка тендерних пропозицій відбуваються відповідно до Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі — Особливості). Згідно з пунктом 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється, зокрема, відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Замовник не може розміщувати щодо одного й того ж учасника процедури закупівлі більш ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. Відповідно до абзацу першого пункту 31 Особливостей тендерні пропозиції подаються відповідно до порядку, визначеного статтею 26 Закону, крім положень частин четвертої, шостої та сьомої статті 26 Закону. Згідно з частиною дев'ятою статті 26 Закону учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей. Згідно розгляду тендерної пропозиції, на виконання норм пункту 43 Особливостей та статті 26 Закону є необхідність затвердити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, поданих у складі тендерної пропозиції Учасника та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, такого змісту: Замовником вимагалось надання: - Довідки (форма довільна) щодо можливості поставки Товару згідно з вимогами та технічною специфікацією та з обов’язковим зазначення фактичних складових тканин та комплектуючих - Сертифікати або інші відповідні документи щодо підтвердження якості тканини та комплектуючих, які використовуватимуться; - ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ, У ТОМУ ЧИСЛІ ВІДПОВІДНА ТЕХНІЧНАСПЕЦИФІКАЦІЯ (ДОДАТОК №2); - документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору, для підтвердження відповідності УЧАСНИКА кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону «Про публічні закупівлі»; - копію документу(ів), що підтверджують його виконання в повному обсязі; Враховуючи вище наведене Учасник повинен виправити невідповідність в документах шляхом надання учасником: - Довідки (форма довільна) щодо можливості поставки Товару згідно з вимогами та технічною специфікацією та з обов’язковим зазначення фактичних складових тканин та комплектуючих; - Сертифікат або інші відповідні документи щодо підтвердження якості тканини та комплектуючих, які використовуватимуться. - ДОДАТОК №2 ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ, У ТОМУ ЧИСЛІ ВІДПОВІДНА ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ - документально підтвердженого досвіду ТОВ «Аля» виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору, для підтвердження відповідності УЧАСНИКА кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону «Про публічні закупівлі»; - копію документу(ів), що підтверджують його виконання в повному обсязі; Оскільки в учасника виявлено вищезазначені невідповідності відповідно до вимог ТД, замовник розміщує у строк, який не може бути меншим ніж 2 робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під час розгляду другого питання порядку денного: Відповідно до пункту 43 Особливостей необхідно розмістити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей у строк не менше ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій. ВИРІШИЛА: 1. Затвердити Вимогу про усунення невідповідностей Учасника щодо Закупівлі. 2. Розмістити в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей у строк, передбачений Особливостями.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.