Період оскарження умов закупівлі - по 28-07-2024, 00:00
Більш детальна інформація (в т.ч. про кількість, місце та строки поставки товарів) зазначена в тендерній документації та додатках до неї.
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 672 000,00 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Товари |
Мінімальний крок аукціону: | 3 360,00 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | Казенне підприємство "Морська пошуково-рятувальна служба" |
ЄДРПОУ: | 38017026 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Поліщук Ірина Олегівна |
Телефон: | 380487744243 |
E-mail: | i.polischuk@sar.gov.ua |
Місцезнаходження: | 65114, Україна, Одеська область,Одеса, вул. Люстдорфська дорога, буд. 140-а |
4 |
ПОВІДОМЛЕННЯ з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах тендерної пропозиції учасника ТОВ "СПЕЦТОРГ ТРЕЙД" містить наступну інформацію: номер виявлених невідповідностей; Перелік виявлених невідповідностей; Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності; Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. 1. Учасником надано довідку про наявність досвіду виконання аналогічних договорів №313/07-2024р. від 30.07.2024, але інформація за договором №549-МТП від 05.04.2023 містить помилку в зазначеній даті договору та не містить предмету договору. У п. 1.2 Додатку 1 Тендерної документації передбачено, що Учаснику необхідно надати довідку за формою наведеною вище, яка повинна містити інформацію про наявність у Учасника досвіду виконання аналогічних договорів* (обов’язково зазначити – найменування замовника, предмет договору, номер, дату укладання та строк дії договору). Надати виправлену довідку про наявність досвіду виконання аналогічних договорів. 2. Учасником надано договір №613 від 07.11.2023 для підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів, але видаткові накладні, надані Учасником не стосуються вищезазначеного договору. У п. 1.2 Додатку 1 Тендерної документації передбачено, що Учаснику необхідно надати довідку за формою, яка наведена вище та яка містить інформацію про наявність у Учасника досвіду виконання аналогічних договорів вказаних в довідці (обов’язково зазначити – найменування замовника, предмет договору, номер, дату укладання та строк дії договору). В якості документального підтвердження додати завірені копії двох зазначених договорів з документами передбаченими умовами договорів, які підтверджують повне їх виконання (видаткова накладна тощо). * «Аналогічними» вважатимуться договори поставки спецодягу за кодом ДК 021:2015 18110000-3 (Формений одяг). Надати в якості документального підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів завірену копію договору з документами передбаченими умовами договору, які підтверджують повне його виконання (видаткова накладна тощо). * «Аналогічними» вважатимуться договори поставки спецодягу за кодом ДК 021:2015 18110000-3 (Формений одяг). 3. Інформація, що міститься після таблиці з технічними вимогами до предмету закупівлі № 314/07-2024р. від 30.07.2024 надана не в стверджувальній формі. При цьому, в складі тендерної пропозиції Учасником наданий проєкт договору, з умовами якого учасник погодився, підписавши його, в якому містяться ідентичні положення. Отже, наявна невідповідність в інформації, яка не призведе до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо та підлягає виправленню. Згідно Додатку 4 до Тендерної документації Довідка (інформація) подається учасником процедури закупівлі в стверджувальній формі. Учасник повинен надати Довідку (інформацію) згідно додатку 4 до Тендерної документації в стверджувальній формі. 4. Не надано статут підприємства. У п. 5 Додатку 2 Тендерної документації передбачено надання установчих документів Учасника - юридичної особи: копії статуту підприємства з усіма додатками та змінами (остання редакція). Учасник повинен надати статут підприємства. 5. Відсутня інформація, яку Учасник повинен надати відповідно до п. 11 Додатку 2 Тендерної документації. У п. 11 Додатку 2 Тендерної документації передбачено, Для підтвердження відповідності вимогам замовника щодо необхідності застосування заходів із захисту довкілля, учасником надається довідка в довільній формі про застосування заходів із захисту довкілля. Учасник повинен надати інформацію, відповідно до п. 11 Додатку 2 Тендерної документації. Вищезазначені підстави для виправлення інформації та/або документів передбачають завантаження через електронну систему закупівель в якості документального підтвердження виправленої довідки про наявність досвіду виконання аналогічних договорів, завіреної копії договору з документами передбаченими умовами договору, які підтверджують повне його виконання (видаткова накладна тощо).* «Аналогічними» вважатимуться договори поставки спецодягу за кодом ДК 021:2015 18110000-3 (Формений одяг), Довідки (інформації) згідно додатку 4 до Тендерної документації в стверджувальній формі, статуту підприємства, інформації, відповідно до п. 11 Додатку 2 Тендерної документації. Згідно абзацу 2 пункту 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабміну від 12.10.2022 № 1178 (далі — Особливості) невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Відповідно до абзацу 5 підпункту 1 пункту 44 Особливостей учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.