Період оскарження умов закупівлі - по 27-07-2024, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 100 000,00 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 500,00 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Комунальне підприємство Дніпропетровської обласної ради «Аульський водовід» |
| ЄДРПОУ: | 34621490 Досьє YouControl |
| Сайт: | https://www.aulivoda.org.ua/ |
| Контактна особа: | Усатенко Вікторія |
| Телефон: | 380633037439 |
| E-mail: | tenderkpdorav@gmail.com |
| Місцезнаходження: | 52300, Україна, Дніпропетровська область,смт Аули, комплекс будівель та споруд № 2 |
2 |
ПОВІДОМЛЕННЯ З ВИМОГОЮ ПРО УСУНЕННЯ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ Керуючись п. 43 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету міністрів України від 12.10.2022 №1178 (зі змінами та доповненнями), КП ДОР «Аульський водовід» (надалі-Замовник) вимагає усунути невідповідності, які виявлені при розгляді тендерної пропозиції учасника, Фізична особа-підприємець ЛУЦЕНКО ВАЛЕРІЙ ПАВЛОВИЧ (надалі-Учасник) з предмета закупівлі: Рукавички. Рукавиці. (ДК 021:2015 – 18420000-9 - Аксесуари для одягу) (оголошення № UA-2024-07-22-006319-a ) (далі-Закупівля). Перелік виявлених невідповідностей у тендерній пропозиції учасника: 1. Відповідно до вимог Додатку 1 до тендерної документації, Учасник повинен був надати Довідку, складену відповідно до зразка, за підписом уповноваженої особи учасника та завірена печаткою (у разі використання), що містить інформацію про наявність в учасника досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) протягом 2021/2022/2023/2024 р. (не менше одного). Зразок Довідка про наявність досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору № з/п № та дата, строк дії договору, найменування та код за ЄДРПОУ Замовника Предмет договору Сума згідно договору (грн.) Стан виконання договору (грн.) 1 … _______________________ __________________ ________________ (Посада уповноваженої особи учасника) (Підпис) М.П. ( в разі використання) На відповідність вищезазначеній вимозі Учасник у складі своєї тендерної пропозиції надав довідку, яка не відповідає даному Зразку. 2. Відповідно до вимог Додатку 1 до тендерної документації, Учасник повинен був надати Лист у довільній формі на фірмовому бланку за підписом уповноваженої (них) особи (іб), яка (і) підписали пропозицію та/або буде підписувати договір про закупівлю та завірений печаткою (у разі використання), яким учасник підтверджує можливість поставки товару з відтермінуванням платежу до дев’яноста днів без припинення поставки товару. На відповідність вищезазначеній вимозі Учасник у складі своєї тендерної пропозиції не надав даний лист. 3. Відповідно до вимог Додатку 1 до тендерної документації, Учасник повинен був надати Копію паспорту (всі заповнені сторінки) або іншого документу, передбаченого статтею 13 Закону України «Про Єдиний державний демографічний реєстр та документи, що підтверджують України, посвідчують особу чи її спеціальний статус» від 20.11.2012 № 5492-VI, зі змінами (Вимагається лише в учасників - фізичних осіб-підприємців) На відповідність вищезазначеній вимозі Учасник у складі своєї тендерної пропозиції не надав Копію паспорту (всі заповнені сторінки) або іншого документу передбаченого статтею 13 Закону України «Про Єдиний державний демографічний реєстр та документи, що підтверджують України, посвідчують особу чи її спеціальний статус» від 20.11.2012 № 5492-VI, зі змінами. 4. Відповідно до вимог Додатку 1 до тендерної документації, Учасник повинен був надати Копію довідки про присвоєння ідентифікаційного номера або копія реєстраційного номеру облікової картки платника податків. На відповідність вищезазначеній вимозі Учасник у складі своєї тендерної пропозиції не надав Копію довідки про присвоєння ідентифікаційного номера або копія реєстраційного номеру облікової картки платника податків. Просимо виправити невідповідність шляхом завантаження у електронну систему закупівель: Довідки, складеної відповідно до зразка, за підписом уповноваженої особи учасника та завірена печаткою (у разі використання), що містить інформацію про наявність в учасника досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) протягом 2021/2022/2023/2024 р. (не менше одного). Зразок Довідка про наявність досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору № з/п № та дата, строк дії договору, найменування та код за ЄДРПОУ Замовника Предмет договору Сума згідно договору (грн.) Стан виконання договору (грн.) 1 … _______________________ __________________ ________________ (Посада уповноваженої особи учасника) (Підпис) М.П. ( в разі використання) Листа у довільній формі на фірмовому бланку за підписом уповноваженої (них) особи (іб), яка (і) підписали пропозицію та/або буде підписувати договір про закупівлю та завірений печаткою (у разі використання), яким учасник підтверджує можливість поставки товару з відтермінуванням платежу до дев’яноста днів без припинення поставки товару; Копії паспорту (всі заповнені сторінки) або іншого документу, передбаченого статтею 13 Закону України «Про Єдиний державний демографічний реєстр та документи, що підтверджують України, посвідчують особу чи її спеціальний статус» від 20.11.2012 № 5492-VI, зі змінами (Вимагається лише в учасників - фізичних осіб-підприємців); Копії довідки про присвоєння ідентифікаційного номера або копія реєстраційного номеру облікової картки платника податків.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.