Період оскарження умов закупівлі - по 19-07-2024, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 381 185,00 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 3 811,85 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Управління поліції охорони у Львівській області |
| ЄДРПОУ: | 40108887 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Кузів Христина Олегівна |
| Телефон: | +380675979029 |
| E-mail: | hkuziv@gmail.com |
| Місцезнаходження: | 79019, Україна, Львівська область,місто Львів, вул. Липинського, 44 |
1 |
Під час розгляду тендерної пропозиції учасника ФОП Костяновський О.М. (далі – Учасник) в процедурі відкритих торгів на закупівлю «Взуття для електромонтерів та працівників поліції УПО Львівської області» виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією. Відповідно до п.43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження.. 2. Перелік виявлених невідповідностей з посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 2.1. Відповідно до підпунктів 1.1., 1.2., 1.3. Додатку 7 до тендерної документації з метою підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційним та іншим вимогам Учасник в складі тендерної пропозиції повинен надати довідку в довільній формі, що містить інформацію про наявність досвіду виконання аналогічного/аналогічних договору/договорів на поставку товару, що є предметом даної закупівлі разом з оригінал/копії договору/договорів на поставку товару, що є предметом даної закупівлі (інформація про даний договір/договори повинна бути наведена в довідці зазначеній вище в п.п. 1.1., п.1). Такий договір/договори надаються з усіма укладеними додатковими угодами та/або специфікаціями, що є їх невід’ємними частинами (у разі їх наявності) та оригінал/копії документів, що підтверджують повне виконання аналогічного/аналогічних за предметом закупівлі договору/договорів, а саме: первинні документи (видаткова накладна/акти) та лист відгук від контрагента (замовника), щодо належного виконання умов договору/договорів (які надаються відповідно до п.п. 1.2., п.1, що зазначений вище). Також в примітках Додатку 7 до тендерної документації Замовником було зазначено, що аналогічним договором є виконаний договір/договори в повному обсязі на поставку форменого взуття для поліції та воєнізованої охорони, передбаченого постановою КМУ від 30.09.2015 № 823 і наказом ДПО від 01.06.2017 № 80. Учасником для підтвердження виконання вищезазначеної вимоги в складі тенденої пропозиції було надано: – довідка від 19.07.2024 вих. №2 (далі – Довідка), в якій зазначено перелік виконаних аналогічних договорів із зазначенням, повного найменування замовників згідно таких договорів, їх адреса та контактні телефони, ПІБ посадових осіб замовників, що були уповноважені за супровід та виконання таких договорів, дати виконання договорів та предметів закупівлі; – договір від 20.12.2023 № У-438/23 на поставку черевиків для поліцейських (далі – Договір); – видаткова накладна № РН-0000137 від 22 грудня 2023 року, що підтверджує повне виконання Договору за предметом закупівлі договору; – лист-відгук від 15.05.2024 № 2071/43/36/01-2024, що підтверджує належне виконання умов Договору. Проте, Замовником під час розгляду документів, що були подані Учасником для виконання вимоги підпунктів 1.1., 1.2., 1.3. Додатку 7 до тендерної документації були виявлені невідповідності: Учасником долучено в складі тендерної пропозиції довідку від 19.07.2024 вих. №2 та договір від 20.12.2023 № У-438/23, накладну № РН-0000137 від 22 грудня 2023 року, та лист-відгук від 15.05.2024 № 2071/43/36/01-2024, що підтвержують поставку черевиків для поліцейських (форменого взуття для поліції), проте Замовником зазначено, що аналогічним договором є виконаний договір/договори в повному обсязі на поставку форменого взуття для поліції та воєнізованої охорони, передбаченого постановою КМУ від 30.09.2015 № 823 і наказом ДПО від 01.06.2017 № 80. Враховуючи вищезазначене, Учасником не було надано документів, що підтверджують досвід виконання аналогічного договору щодо поставки взуття для воєнізованої охорони. 3.Перелік інформації та/або документів, які повинен був подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 3.1. Відповідно до підпунктів 1.1., 1.2., 1.3. Додатку 7 до тендерної документації з метою підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційним та іншим вимогам Учасник в складі тендерної пропозиції повинен надати довідку в довільній формі, що містить інформацію про наявність досвіду виконання аналогічного/аналогічних договору/договорів на поставку товару, що є предметом даної закупівлі; оригінал/копії договору/договорів на поставку товару, що є предметом даної закупівлі (інформація про даний договір/договори повинна бути наведена в довідці зазначеній вище в п.п. 1.1., п.1). Такий договір/договори надаються з усіма укладеними додатковими угодами та/або специфікаціями, що є їх невід’ємними частинами (у разі їх наявності); оригінал/копії документів, що підтверджують повне виконання аналогічного/аналогічних за предметом закупівлі договору/договорів, а саме: первинні документи (видаткова накладна/акти) та лист відгук від контрагента (замовника), щодо належного виконання умов договору/договорів (які надаються відповідно до п.п. 1.2., п.1, що зазначений вище). Згідно з примітками Додатку 7 до тендерної документації аналогічним договором є виконаний договір/договори в повному обсязі на поставку форменого взуття для поліції та воєнізованої охорони, передбаченого постановою КМУ від 30.09.2015 № 823 і наказом ДПО від 01.06.2017 № 80. 4. Усунення виявлених невідповідностей в інформації та/або документах здійснюється учасником процедури закупівлі шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених, або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.