Період оскарження умов закупівлі - по 02-07-2024, 00:00
субвенція надана відповідно до Розпорядження голови обласної Державної адміністрації № Р-242/0/3-24 від 11.06.2024 “Про внесення змін до розпорядження голови облдержадміністрації від 11 січня 2024 року № Р-11/0/3-24“Про затвердження обсягів коштів на виконання регіональної Програми забезпечення громадського порядку та громадської безпеки на території Дніпропетровської області на період до 2025 року у 2024 році” такі зміни, виклавши обсяги коштів на виконання регіональної Програми забезпечення громадського порядку та громадської безпеки на території Дніпропетровської області на період до 2025 року, затвердженої рішенням Дніпропетровської обласної ради від 25 березня 2016 року № 30-3/VIІ (із змінами).
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 130 000,00 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Товари |
Мінімальний крок аукціону: | 650,00 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | Головне управління Національної поліції в Дніпропетровській області |
ЄДРПОУ: | 40108866 Досьє YouControl |
Сайт: | http://dp.npu.gov.ua |
Контактна особа: | Димитрій ЯВТУШЕНКО |
Телефон: | +380567565629 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 49101, Україна, Дніпропетровська область,м. Дніпро, вул. Троїцька, 20 А |
1 |
Вимога про усунення невідповідностей пропозиції учасника ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ВОЛОДАРСЬКА ОЛЬГА ОЛЕКСІЇВНА (пропозиція 122 850,00 грн. без ПДВ), яка була розглянута уповноваженою особою на відповідність умовам тендерної документації. За результатами розгляду наданих учасником документів виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції, а саме: 1. Додатком 2 до тендерної документації вимагалось надати наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) На підтвердження досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору Учасник має надати:- довідку про наявність досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору;- сканкопiю аналогічного договору (з усіма додатками, зазначеними в договорі, як невід'ємні, та додатковими угодами за наявності таких), інформація по якому відображена в Довідці;-сканкопiю видаткових накладних/актів приймання-передачі по договору, інформація по якому відображена учасником в Довідці. Учасником вимогу задоволено частково, а саме відсутня копія аналогічного договору. Надати зазначений вище документ. 2. Пунктом 1 Додатку 6 до тендерної документації вимагалося надати - Витяг (повний) з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань із зазначенням дати формування витягу Учасником не надано інформацію по даному пункту. Надати зазначений вище документ. 3. Пунктом 9 Додатку 6 до тендерної документації вимагалося надати - Копія Статуту зі змінами (у разі їх наявності) або іншого установчого документу. У разі, якщо учасник здійснює діяльність на підставі модельного статуту, необхідно надати копію рішення засновників про створення такої юридичної особи (для Учасника-юридичної особи)-Для Учасників фізичних осіб-підприємців: копія/оригінал свідоцтва про державну реєстрацію такої особи або копія/оригінал виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань. Надати зазначений вище документ. 4. Пунктом 10 Додатку 6 до тендерної документації вимагалося надати -- Повноваження щодо підпису документів тендерної пропозиції уповноваженої особи учасника процедури закупівлі підтверджується: для посадових (службових) осіб учасника, які уповноважені підписувати документи пропозиції та вчиняти інші юридично значущі дії від імені учасника на підставі положень установчих документів – розпорядчий документ про призначення (обрання) на посаду відповідної особи (наказ про призначення та/ або протокол зборів засновників, тощо). Якщо документи тендерної пропозиції підписуються (завіряються) іншою особою (не керівником Учасника), подається довіреність (доручення) про надання повноважень цій особі підписувати такі документи та копія документа, що засвідчує цю особу (копія паспорту, посвідчення тощо). Надати зазначений вище документ. 5. Пунктом 11 Додатку 6 до тендерної документації вимагалося надати - Документ, що підтверджує повноваження щодо підпису договору. Надати зазначений вище документ. 6. Пунктом 12 Додатку 6 до тендерної документації вимагалося надати – - Копія свідоцтва про реєстрацію платника ПДВ або копія витягу з реєстру платників ПДВ (якщо учасник є платником ПДВ), або копія свідоцтва платника єдиного податку або копія витягу з реєстру платників єдиного податку (якщо учасник є платником єдиного податку). Якщо учасник не є платником ПДВ або єдиного податку надати довідку в довільній формі з поясненням про ненадання вищезазначених документів. Надати зазначений вище документ. Відповідно до вимог статті 26 ЗУ «Про публічні закупівлі» Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.