Період оскарження умов закупівлі - по 09-07-2024, 00:00
Замовник/закупівельник: Акціонерне товариство "Укрпошта", місцезнаходження: 01001, м. Київ, вул. Хрещатик, будинок 22, ЄДРПОУ 21560045, категорія: юридична особа, яка здійснює діяльність в окремих сферах господарювання. Застосовані критерії оцінки – ціна (100%). Мова тендерної пропозиції українська. Всі документи, що готуються учасником, викладаються українською мовою. Документи, які не готуються учасником та представлені в складі тендерної пропозиції, можуть бути надані як українською, так і російською мовами. Якщо в складі тендерної пропозиції надається документ на іншій мові ніж українська або російська, учасник надає переклад цього документа. Відповідальність за якість та достовірність перекладу несе учасник.
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 2 358 720,00 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 11 793,60 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "УКРПОШТА" |
| ЄДРПОУ: | 21560045 Досьє YouControl |
| Сайт: | http://ukrposhta.ua |
| Контактна особа: | Місюкевич Віталій Федорович |
| Телефон: | 380502500892 |
| E-mail: | MISYUKEVYCH-VF@UKRPOSHTA.UA |
| Місцезнаходження: | 01001, Україна, Київська область,Київ, вул. Хрещатик, 22 |
4 |
ПОВІДОМЛЕННЯ З ВИМОГОЮ ПРО УСУНЕННЯ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ Керуючись п. 43 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету міністрів України від 12.10.2022 №1178 зі змінами, Замовник надсилає учаснику ТОВ "СПЕЦГРУП ПОШИВ ДНІПРО" повідомлення з вимогою про усунення невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією: 1) перелік виявлених невідповідностей: - В складі тендерної пропозиції надано Довідка на відповідність кваліфікаційному критерію про наявність досвіду виконання аналогічного договору, Договір поставки №02-04/24, Видаткова накладна №28 від 02 травня 2024р. та Лист-відгук, файли відповідно: («файл «12 Довідка щодо досвіду виконання аналогічного договору.pdf», файл «12 Довідка щодо досвіду виконання аналогічного договору.pdf.p7s», файл «Аналогічний договір + видаткова + лист відгук.pdf» та файл «Аналогічний договір + видаткова + лист відгук.pdf.p7s.), в яких встановлено не відповідність у частині кількості поставленого товару, а саме: «Куртка зимова «Трафік» -268 шт, та Куртка зимова «Охорона» - 118 шт.» разом 386 шт., що не відповідає вимог Тендерної документації, оскільки вимагалося, поставка курток зимових в кількості не менше 500 (п’ятсот) одиниць в одному договорі. 2) посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності: – п.1 Розділу X тендерної документації «Перелік документів, які повинні бути завантажені учасником у складі тендерної пропозиції» та п.1.1.,п.1.2,п.1.3. Розділу тендерної документації «VII. Інформація та документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям» 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: - Оновлена Довідка у довільній формі, складена учасником торгів, що містить інформацію про наявність досвіду виконання аналогічного** за предметом закупівлі договору із зазначенням: найменування контрагента; предмету договору; номеру та дати укладення договору; кількості одиниць поставленого товару; стану виконання договору (виконаний/частково виконаний договір); контактних осіб замовників (прізвище та ім’я, контактний телефон). **Під аналогічним за предметом закупівлі договором слід розуміти виконаний/частково виконаний договір на поставку курток зимових в кількості не менше 500 (п’ятсот) одиниць поставленого товару в одному договорі. - Позитивний лист-відгук від контрагента, зазначеного у довідці, у довільній формі, зміст якого підтверджує якісне виконання договору, із зазначенням номеру та дати укладення такого договору. - Акт(и) приймання-передачі або видаткова(і) накладна(і) на поставку зимових курток кількістю не менше 500 (п’ятсот) одиниць згідно аналогічного договору зазначеного у довідці по п.1.1 цього Розділу. Нагадування: Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
ПОВІДОМЛЕННЯ З ВИМОГОЮ ПРО УСУНЕННЯ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ Керуючись п. 43 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету міністрів України від 12.10.2022 №1178 зі змінами, Замовник надсилає учаснику ТОВ "УМТК" повідомлення з вимогою про усунення невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією: 1) перелік виявлених невідповідностей: - В складі тендерної пропозиції надано Довідка на відповідність кваліфікаційному критерію про наявність досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору (файл «файл «Довідка досвід.pdf»») та договір поставки з видатковою накладною (файл «Аналогічний договір.pdf»), в яких встановлено не відповідність, а саме: у довідці відсутнє ім’я контактної особи замовника (контрагента) якому поставлявся товар, а також зазначено договір предметом якого є «Спецодяг утеплений за ДК 021:2015: 18130000-9 Спеціальний робочий одяг:1. Фартух прогумований із нагрудником-25шт.; 2. Костюм «Охоронника» чоловічий утеплений камуфльований (куртка, напівкомбінезон)-70 компл.; 3.Костюм «Колійник» утеплений (куртка, напівкомбінезон) -40 компл.; 4. Штани утеплені - 150шт.; 5. Куртка утеплена з помаранч. вставкою, зі світловідбив. смугами - 589 шт.», що не відповідає визначенню аналогічного згідно вимог Тендерної документації, а саме - Під аналогічним за предметом закупівлі договором слід розуміти виконаний/частково виконаний договір на поставку курток зимових в кількості не менше 500 (п’ятсот) одиниць поставленого товару в одному договорі. 2) посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності: – п.1 Розділу X тендерної документації «Перелік документів, які повинні бути завантажені учасником у складі тендерної пропозиції» та п.1.1. Розділу тендерної документації «VII. Інформація та документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям» 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: - Оновлена Довідка у довільній формі, складена учасником торгів, що містить інформацію про наявність досвіду виконання аналогічного** за предметом закупівлі договору із зазначенням: найменування контрагента; предмету договору; номеру та дати укладення договору; кількості одиниць поставленого товару; стану виконання договору (виконаний/частково виконаний договір); контактних осіб замовників (прізвище та ім’я, контактний телефон). **Під аналогічним за предметом закупівлі договором слід розуміти виконаний/частково виконаний договір на поставку курток зимових в кількості не менше 500 (п’ятсот) одиниць поставленого товару в одному договорі. - Позитивний лист-відгук від контрагента, зазначеного у довідці, у довільній формі, зміст якого підтверджує якісне виконання договору, із зазначенням номеру та дати укладення такого договору. - Акт(и) приймання-передачі або видаткова(і) накладна(і) на поставку зимових курток кількістю не менше 500 (п’ятсот) одиниць згідно аналогічного договору зазначеного у довідці по п.1.1 цього Розділу. Нагадування: Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.