Період оскарження умов закупівлі - по 16-06-2024, 00:00
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 69 337,87 UAH(без ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Товари |
Мінімальний крок аукціону: | 346,69 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | ФІЛІЯ «ВІДОКРЕМЛЕНИЙ ПІДРОЗДІЛ «АВАРІЙНО-ТЕХНІЧНИЙ ЦЕНТР» АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА «НАЦІОНАЛЬНА АТОМНА ЕНЕРГОГЕНЕРУЮЧА КОМПАНІЯ «ЕНЕРГОАТОМ» |
ЄДРПОУ: | 20055078 Досьє YouControl |
Сайт: | https://tender.atc.gov.ua/ |
Контактна особа: | Авдоніна Олена Вікторівна |
Телефон: | 380442075669 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | Україна |
3 |
Відповідно до пунктом 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 повідомляємо про виявлені невідповідності в інформації та/або документах, поданих у тендерній пропозиції ТОВ АЛЮР. Перелік виявлених невідповідностей: 1.1 У складі тендерної пропозиції учасника ТОВ АЛЮР відсутні документи, що вказані у розділі «ДОКУМЕНТИ» Додатку 7 «АНКЕТА», а саме: графічна структура власності компанії, виписка з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців, витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, свідоцтво про реєстрацію платника ПДВ. 1.2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: згідно пункту 7 частини ІІ (А) розділу ІІІ ТД. 1.3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Завантажити в електронну систему документи: графічна структура власності компанії, виписка з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців, витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, свідоцтво про реєстрацію платника ПДВ. Філія «ВП АТЦ» АТ «НАЕК «Енергоатом» пропонує відповідно до ст. 26 Закону України «Про публічні закупівлі» виправити невідповідності в інформації та/або документах, що подані у складі тендерної пропозиції, та виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. У разі, якщо вами не будуть виправлені виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані у тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей – Замовник відхиляє тендерну пропозицію відповідно до пункту 44 Особливостей.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.