Період оскарження умов закупівлі - по 15-06-2024, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 745 600,00 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 3 728,00 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Київське комунальне об'єднання зеленого будівництва та експлуатації зелених насаджень міста "Київзеленбуд" |
| ЄДРПОУ: | 03362123 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Пиріг Юлія |
| Телефон: | 380442723536 |
| E-mail: | kyivzelenbudtender5@gmail.com |
| Місцезнаходження: | 04053, Україна, Київська область,Київ, вул. Кудрявська, буд. 23 |
4 |
Керуючись вимогами статті 11 та 29 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) з урахуванням пункту 43 Постанови № 1178 Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі - Постанова № 1178) Замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «ФІРМА «КААПРІ» (код ЄДРПОУ 21533628) (далі – учасник) процедури закупівлі «Тканина пакувальна джутова (мішковина) (ДК 021:2015: 19210000-1 - Натуральні тканини)» ідентифікатор закупівлі UA-2024-06-10-008609-a, виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. 1. Перелік виявлених невідповідностей: 1.1. На вимогу пункту 5 Розділу 3 Учасником в складі тендерної пропозиції були подані документи, які підтверджують його відповідність кваліфікаційному критерію «наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)». Проте, всупереч встановленій вимозі тендерної документації : «У разі надання аналогічного договору, укладеного з замовником в розумінні п.11 ч. 1 ст. 1 Закону України «Про публічні закупівлі» - такий договір повинен бути опублікований на веб-порталі Уповноваженого органу, а також щодо нього повинно бути опубліковано звіт про виконання договору (в такому випадку учасник зазначає у довідці номер оголошення закупівлі).», надана Довідка про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору вих.:№ 24308136 /06 від 17.06.2024 не містить номер оголошення закупівлі та при перевірці наданого у складі тендерної пропозиції Договору № 227/2023 від 19.10.2023 (далі –Договір) на сайті уповноваженого органу - Договір не опублікований на веб-порталі Уповноваженого органу, а також щодо нього не опубліковано звіт про виконання договору. 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 2.1. Пункт 5 «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, згідно з пунктом 28 та пунктом 47 Особливостей» Розділу 3 тендерної документації. 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 3.1. Надати документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційному критерію «наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)», наведеним у пункті 5 цього Розділу тендерної документації, а саме: Інформаційна довідка, в довільній формі, яка містить відомості про виконання в повному обсязі аналогічного договору. Довідка повинна містити інформацію про предмет договору, суму договору, назву та контактні данні замовника (контрагента за договором). Для підтвердження інформації учасник надає копію аналогічного договору з усіма невід’ємними частинами, який зазначений у довідці. У разі надання аналогічного договору, укладеного з замовником в розумінні п.11 ч. 1 ст. 1 Закону України «Про публічні закупівлі» - такий договір повинен бути опублікований на веб-порталі Уповноваженого органу, а також щодо нього повинно бути опубліковано звіт про виконання договору (в такому випадку учасник зазначає у довідці номер оголошення закупівлі). У разі надання аналогічного договору, укладеного із замовником, який не відноситься до замовників в розуміння п. 11 ч. 1 ст. 1 Закону «Про публічні закупівлі» – обов’язкове надання листа-відгуку від такого замовника; документи, які підтверджують виконання договору в повному обсязі (видаткова накладна або інший документ передбачений умовами договору, та відповідна податкова накладна). Під аналогічним договором за предметом закупівлі слід розуміти договір на поставку тканини пакувальної джутової (мішковини) укладений учасником та виконаний у повному обсязі. Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.