Період оскарження умов закупівлі - по 30-04-2024, 00:00
Закупівля відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VІІІ (зі змінами та доповненнями) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, що затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (зі змінами). - Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником: 18130000-9 «Спеціальний робочий одяг» (Спеціальний робочий одяг); Назви товару за номенклатурними позиціями предмета закупівлі: Костюм робочий утеплений; Костюм робочий; Костюм зварювальника; Костюм повара; Фартух поварський; Хустка; Куртка утеплена; Халат робочий; Фартух прогумований з нагрудником; - Код товару згідно з єдиним закупівельним словником, що найбільш відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі: 18130000-9 «Спеціальний робочий одяг»; - Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі наведена в Тендерній документації; - Кількість та місце поставки товарів: 229 компл., 86 шт.; Україна, Одеська обл., місто Одеса (деталізується у письмовій заявці Покупця); - Строк поставки товарів: по 31.12.2024, але не більше 15 (п’ятнадцяти) робочих днів з дати надання письмової заявки Покупцем; - Категорія замовника - юридичні особи та/або суб’єкти господарювання, які здійснюють діяльність в окремих сферах господарювання, зазначені у п. 4 ч. 1 ст. 2 Закону України «Про публічні закупівлі» - Перелік критеріїв та методика оцінки пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв: критерій - ціна (без ПДВ), питома вага - 100%; методика - оцінка пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель, найбільш економічно вигідною тендерною пропозицією електронна система закупівель визначає тендерну пропозицію, ціна /приведена ціна без ПДВ якої є найнижчою; - Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю - не вимагається
Статус: | Торги відмінено |
Бюджет: | 312 000,00 UAH(без ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Товари |
Мінімальний крок аукціону: | 3 120,00 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | ФІЛІЯ "ДНОПОГЛИБЛЮВАЛЬНИЙ ФЛОТ" ДЕРЖАВНОГО ПІДПРИЄМСТВА "АДМІНІСТРАЦІЯ МОРСЬКИХ ПОРТІВ УКРАЇНИ" |
ЄДРПОУ: | 41933856 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Свиридова Ольга Іванівна |
Телефон: | 38 048 7759510 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 01135, Україна, Київська область,Київ, Україна, 01135, місто Київ, ПРОСПЕКТ ПЕРЕМОГИ, будинок 14 |
3 |
Статус:
Виконано
Опис скасування закупівлі/лоту:
Відмінити процедуру закупівлі відкриті торги за предметом закупівлі за кодом ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» «18130000-9 «Спеціальний робочий одяг» (Спеціальний робочий одяг)» (ідентифікатор закупівлі UA-2024-04-25-010536-a) з причин неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень, відповідно до пп.2 п. 50 Особливостей.
Причина скасування закупівлі/лоту:
Дата:
01-06-2024, 00:02
Період оскарження:
з 21-05-2024, 12:19 по 01-06-2024, 00:00
Документи:
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.