Період оскарження умов закупівлі - по 29-04-2024, 00:00
| Статус: | Торги відмінено |
| Бюджет: | 241 200,00 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 2 412,00 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Комунальне виробниче підприємство по організації харчування у навчальних закладах |
| ЄДРПОУ: | 05475854 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Олена Черниш |
| Телефон: | +380668146685 |
| E-mail: | [email protected] |
| Місцезнаходження: | 54038, Україна, Миколаївська область,м. Миколаїв, вул. Генерала Карпенка, 49 |
3 |
Статус:
Виконано
Опис скасування закупівлі/лоту:
Відсутність подальшої потреби в закупівлі.
Причина скасування закупівлі/лоту:
Дата:
05-07-2024, 00:00
Період оскарження:
з 24-06-2024, 10:51 по 05-07-2024, 00:00
Документи:
Розглядаючи питання якості запропонованого учасником ФОП "ЛАТУХА ЯНА ОЛЕКСІЇВНА" товару, встановлено, що тендерною документацією у пункті 2 Додатку №4 передбачено вимоги щодо якості запропонованих Учасниками товарів: якість товару повинна відповідати діючим в Україні державним стандартам і підтверджуватись документами, передбаченими чинним законодавством, в тому числі висновком державної санітарно-епідеміологічної експертизи виданими органами Державної служби України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів, копії яких подаються Учасником. У разі, якщо учасник не є виробником запропонованих товарів, то документи щодо якості, які надаються у складі пропозиції у копіях, мають бути належним чином завірені безпосередньо Учасником. Встановлено, що виробником продукції, яку пропонує учасник є ТОВ "НОВОПАК СВ", при цьому відсутні висновки державної санітарно-епідеміологічної експертизи видані органами Державної служби України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів щодо Ланч-боксів на 2 відділення. Крім того, відповідно до пункту 2.1 Додатку №3 Учасник надає свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів (машин і механізмів), однак вказані документи учасник не надав. Згідно з частиною дев'ятою статті 26 Закону учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Враховуючи викладене, Замовник, надає учаснику можливість виправити наведені вище невідповідності, на виконання вимоги пункту 43 Особливостей та частини дев'ятої статті 26 Закону.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.