Період оскарження умов закупівлі - по 22-04-2024, 00:00
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 323 463,60 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Товари |
Мінімальний крок аукціону: | 1 617,32 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЦЕНТРАЛІЗОВАНА ЗАКУПІВЕЛЬНА ОРГАНІЗАЦІЯ" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
ЄДРПОУ: | 32835966 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Дар'я Даниленко |
Телефон: | +30938544454 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 49000, Україна, Дніпропетровська область,місто Дніпро, пр. Яворницького Дмитра, будинок 75 |
Замовник(и): | Комунальне підприємство "Міська інфраструктура" Дніпровської міської ради |
5 |
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах від 09.05.2024 року 1. Замовник: Комунальне підприємство «Централізована закупівельна організація» Дніпровської міської ради ЄДРПОУ: 32835966 49000, м. Дніпро, пр. Дмитра Яворницького, 75А Категорія Замовника: юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади. 2. Інформація про предмет закупівлі: Спеціальний робочий одяг літній (для благоустрою населених пунктів) ДК 021:2015: 18130000-9 - Спеціальний робочий одяг (18132000-3 Літний одяг) Кількість: 120 комплектів Місце поставки: 49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, Центральний міський дитячий парк Лазаря Глоби (адміністративна будівля, 2 поверх). Строк поставки: До 01.06.2024 року Дата оприлюднення та номер оголошення про проведення закупівлі: 17.04.2024 року, UA-2024-04-17-011380-a 3. Дата та час початку Аукціону: від 26.04.2024 13:24 до 26.04.2024 13:59. 4. Учасник, якому направляється повідомлення про усунення невідповідностей: Найменування/прізвище, ім’я, по батькові: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВАЛТЕКС" Код ЄДРПОУ: 32393877 Місцезнаходження: Україна, 09100, Київська обл., місто Біла Церква, ВУЛИЦЯ ГЕРОЇВ НЕБЕСНОЇ СОТНІ, будинок 2. 5. Перелік виявлених невідповідностей та посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності: 5.1. На виконання вимог п. 1 «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» додатку №3 «Інформація про спосіб документального підтвердження відповідності Учасників встановленим критеріям та вимогам згідно із законодавством» не надано лист-відгук по наданій копії договору за підписом контрагента за договором із зазначенням номеру, дати та предмету договору. 5.2. На виконання вимог п. 1.3. додатку №3 «Інформація про спосіб документального підтвердження відповідності Учасників встановленим критеріям та вимогам згідно із законодавством» в складі тендерної пропозиції надана довідка про відсутність або наявність Статутних (або іншого установчого документу) обмежень щодо права уповноваженої особи Учасника на підписання договору на суму наданої пропозиції до іншої закупівлі.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.