Період оскарження умов закупівлі - по 21-04-2024, 00:00
| Статус: | Торги відмінено |
| Бюджет: | 208 000,00 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 2 080,00 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Забезпечення пропозиції: | 6 240,00 UAH |
| Замовник: | ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "УКРАЇНСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ЦЕНТР РОЗБУДОВИ МИРУ" |
| ЄДРПОУ: | 44580262 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Олена Коваленко |
| Телефон: | 380636635794 |
| E-mail: | [email protected] |
| Місцезнаходження: | 01196, Україна, Київська область,Київ, б.Чоколівський, будинок 13 |
5 |
Статус:
Виконано
Опис скасування закупівлі/лоту:
Уповноважена особа вирішила: 1. Відмінити Закупівлю на підставі підпункту 2 пункту 47 Особливостей. 2. Зазначити в електронній системі закупівель підстави для відміни Закупівлі.
Причина скасування закупівлі/лоту:
Дата:
13-05-2024, 00:01
Період оскарження:
з 02-05-2024, 09:37 по 13-05-2024, 00:00
Документи:
Додатком 1 до тендерної документації визначено перелік документів та інформації для підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційним критеріям відповідно до законодавства, а саме: Учасник повинен підтвердити згідно з цим Додатком: «На підтвердження даної вимоги надати копію (-ії) договору (-ів) за предметом закупівлі, який(-і) повинен(-ні) свідчити, що Учасник має досвід виконання аналогічного(-их) договору(-ів) з обов’язковим наданням підтверджуючих документів щодо виконання цього(-их) договору(-ів). Підтверджуючими документами виконання аналогічного(-их) договору(-ів) є копії: 1) видаткової (-і) накладної (-і) та/або акту (-ів) прийому передачі товару за таким договором; 2) позитивний Лист-відгук від попереднього контрагента (контрагентів), який підтверджує факт виконання договору (договорів), оформленим на фірмовому бланку контрагента за підписом керівника або іншої уповноваженої службової/посадової особи, із зазначенням: номеру та дати договору, предмет договору.». У складі тендерної пропозиції Учасник надав аналогічний договір від 08.08.2017 року на предмет закупівлі, згідно коду ДК 021:2015:18330000-1: Футболки та сорочки (Придбання футболок з повнокольоровим офсетним друком зображення) на суму 15 550,00 грн. Проте, Договір не містить номеру, а також Додаток 1 до Договору не містить номеру та дати Договору. Також Учасником надано лист-відгук № 206/1041/05 від 23.04.2018 р., що не містить інформації щодо номеру та дати договору. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями: • копію (-ії) договору (-ів) за предметом закупівлі, який(-і) повинен(-ні) свідчити, що Учасник має досвід виконання аналогічного(-их) договору(-ів) з обов’язковим наданням підтверджуючих документів щодо виконання цього(-их) договору(-ів); • позитивний Лист-відгук від попереднього контрагента (контрагентів), який підтверджує факт виконання договору (договорів), оформленим на фірмовому бланку контрагента за підписом керівника або іншої уповноваженої службової/посадової особи, із зазначенням: номеру та дати договору, предмет договору.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.