Період оскарження умов закупівлі - по 19-04-2024, 00:00
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Документи, що входять до складу тендерної пропозиції та підготовлені безпосередньо Учасником, мають бути викладені українською мовою. Тендерні пропозиції, підготовлені Учасниками, можуть бути викладені іншою мовою, при цьому повинні мати завірений переклад українською мовою бюро перекладів та/або з перекладом українською мовою з нотаріальним засвідченням підпису перекладача, якщо інше не передбачено цією тендерною документацією. Визначальним є текст, викладений українською мовою. Допускається наявність у складі тендерної пропозиції Учасника та не потребують перекладу українською мовою документи на російській мові, складені Учасником в минулих періодах, або надані сторонніми підприємствами, організаціями чи установами, зокрема, але не виключно: накази про призначення, протоколи зборів, договори, накладні, акти, виписки, листи, технічні специфікації, сертифікати, паспорти якості тощо. Стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення у вигляді скорочень та термінологія, пов’язана з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами, можуть бути викладені мовою їх загально прийнятого застосування (англійська, російська, німецька тощо). Вид закупівлі: процедура закупівлі - відкриті торги відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням особливостей визначених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування”. Застосовані критерії оцінки: Єдиним критерієм оцінки пропозицій на дану закупівлю є ціна– 100%.
Статус: | Закупівля не відбулась |
Бюджет: | 316 509,35 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Товари |
Мінімальний крок аукціону: | 1 600,00 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | Комунальне підприємство електромереж зовнішнього освітлення м. Києва «Київміськсвітло» |
ЄДРПОУ: | 03360905 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Серьогіна Крістіна Володимирівна |
Телефон: | 380442933612 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 03067, Україна, Київська область,Київ, вул. Машинобудівна, 40. м.Київ; Категорія замовника - відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі»- підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону |
4 |
ПОВІДОМЛЕННЯ з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах (відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням особливостей визначених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування”) Під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі ТОВ "ОХОРОНА ПРАЦІ" виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією. Перелік виявлених невідповідностей: 1) Учасник ТОВ "ОХОРОНА ПРАЦІ" надав видаткові накладні №528 від 05.12.2023року та №582 від 13.12.2023року до наданого аналогічного договору поставки №1 від 01.12.2023 року, які не містять посади осіб, відповідальних за здійснення господарської операції і правильність її оформлення; та не містять особистого підпису або інші дані, що дають змогу ідентифікувати особу, яка брала участь у здійсненні господарської операції. (невідповідність п.п.1.2. п.1 Розділу 1 Додатку 1 тендерної документації та вимогам Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні»). 2) Учасник ТОВ "ОХОРОНА ПРАЦІ" в складі пропозиції надав лист-відгук до наданого аналогічного договору поставки №1 від 01.12.2023 року, який не містить інформації щодо відсутності претензійних або судових вимог до Учасника щодо неналежного виконання ним умов договору, а також не містить інформації про контактних осіб та телефони організації (покупця) (невідповідність п.п. 1.3. п.1 Розділу 1 Додатку 1 тендерної документації). 3) Учасник ТОВ "ОХОРОНА ПРАЦІ" в складі пропозиції надав гарантійний лист №12/0804 від 08.04.2024р., який не дає можливості ідентифікувати який саме документ учасник надасть при поставці на кожну номенклатурну позицію пропонованого товару (невідповідність п.п. 2. п.4 Додатку 4 тендерної документації). Перелік інформації та/або документів, які повинен подати Учасник ТОВ "ОХОРОНА ПРАЦІ" для усунення виявлених невідповідностей: 1) надати видаткові накладні або акти приймання-передачі або накладні, або інші документи, що свідчать про поставку та отримання контрагентом товару в повному обсязі по наданому аналогічному договору поставки №1 від 01.12.2023 року, що відповідає вимогам Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні». АБО надати документи, що підтверджують відповідність кваліфікаційному критерію, а саме: наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), відповідно до п.1 Розділу 1 Додатку 1 тендерної документації. 2) надати лист-відгук до наданого аналогічного договору поставки №1 від 01.12.2023 року, що відповідає вимогам замовника в п.п. 1.3. п.1 Розділу 1 Додатку 1 тендерної документації АБО надати документи, що підтверджують відповідність кваліфікаційному критерію, а саме: наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), відповідно до п.1 Розділу 1 Додатку 1 тендерної документації. 3) Гарантійний лист про надання під час поставки товару (на кожну номенклатурну позицію), що пропонується Учасником, документів: (ЗАЗНАЧИТИ, ЩО САМЕ) - завірені копії сертифікатів перевірки (експертизи) типу на пропонований товар; - завірені копії висновків державної санітарно-епідеміологічної експертизи; - завірені копії декларацій про відповідність вимогам технічного регламенту засобів індивідуального захисту на пропонований товар.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.