Період оскарження умов закупівлі - по 08-04-2024, 00:00
Термін поставки зазначений в оголошенні є орієнтовним. Визначальним є термін відповідно до умов тендерної документації.
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 224 918,00 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 2 250,00 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Департамент патрульної поліції |
| ЄДРПОУ: | 40108646 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Ольга Волошина |
| Телефон: | +380676391456 |
| E-mail: | [email protected] |
| Місцезнаходження: | 03048, Україна, м. Київ,м. Київ, ВУЛИЦЯ ФЕДОРА ЕРНСТА, будинок 3 |
2 |
Відповідно до пункту 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні, та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету міністрів України від 12 жовтня 2022 № 1178: «Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.» За результатами розгляду та оцінки тендерної пропозиції Учасника ФОП «Новікової Наталії Віталіївни» виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, а саме: - Надано витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань з датою формування 22.11.2023 року, згідно з вимогами Додатку № 1 до цієї Документації, витяг* (повний) з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань повинен бути із зазначенням дати формування витягу, що не перевищує 30 днів до дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій; - Не надано інформацію щодо відсутності підстав у учасника процедури закупівлі відповідно до абзацу 14 пункту 47 Особливостей згідно з вимогами Додатку № 1 до цієї Документації; - Не надано довідку (у довільній формі) з описом про те, що технічні, санітарні, якісні характеристики товару, що є предметом даної закупівлі, відповідають встановленим, зареєстрованим діючим нормативним актам законодавства (державним стандартам (технічним умовам) тощо), разом із документальним підтвердженням наданої інформації (сертифікати відповідності на запропонований товар або сертифікат якості або інший документ, який підтверджує якість запропонованого учасником товару) згідно з вимогами Додатку № 1 до цієї Документації; - Надано заповнену форму «Цінової пропозиції», відповідно до вимог Додатку № 2 до Документації – підписану Учасником згідно пункту 1 Розділу ІІІ цієї Документації але з зазначенням ПДВ, хоча учасник не є платником ПДВ; - Надано проєкт договору, підготовленого у відповідності з Додатком № 4 до цієї Документації, який повинен бути заповнений для сторони учасника, підписаний уповноваженою особою учасника і містити печатку учасника (за наявності) у місцях визначених як Постачальник (з внесеними даними та юридичними реквізитами Учасника) згідно пункту 1 Розділу ІІІ цієї Документації але з зазначенням ПДВ, хоча учасник не є платником ПДВ ; - Надано довідку (у довільній формі) з порівняльною таблицею технічних характеристик Товару (відповідно до Додатку № 7 до Документації) (із обов’язковим зазначенням виробника, назви Товару, торгівельної марки та країни походження) який пропонується Учасником відповідно до Додатку №3 до Документації згідно з вимогами Додатку № 1 до цієї Документації без зазначення строку поставки, що не призводить до зміни предмету закупівлі; - Надано лист-згоду на обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних Учасника для забезпечення участі у процедурі відкритих торгів, цивільно-правових та господарських відносинах (подається виключно учасниками – фізичними особами, форма наведена у Додатку № 6 до Документації) згідно з вимогами Додатку № 1 до цієї Документації із помилкою в ПІБ. Враховуючи вищезазначене, Учаснику ФОП «Новіковій Наталії Віталіївні» потрібно усунути невідповідності в електронній системі закупівель (дозавантажити документи до тендерної пропозиції) згідно вищезазначених недоліків, а саме: - Надати витяг (повний) з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань із зазначенням дати формування витягу, що не перевищує 30 днів до дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій, згідно з вимогами Додатку № 1 до цієї Документації; - Надати інформацію щодо відсутності підстав у учасника процедури закупівлі відповідно до абзацу 14 пункту 47 Особливостей згідно з вимогами Додатку № 1 до цієї Документації; - Надати довідку (у довільній формі) з описом про те, що технічні, санітарні, якісні характеристики товару, що є предметом даної закупівлі, відповідають встановленим, зареєстрованим діючим нормативним актам законодавства (державним стандартам (технічним умовам) тощо), разом із документальним підтвердженням наданої інформації (сертифікати відповідності на запропонований товар або сертифікат якості або інший документ, який підтверджує якість запропонованого учасником товару) згідно з вимогами Додатку № 1 до цієї Документації; - Надати заповнену форму «Цінової пропозиції», відповідно до вимог Додатку № 2 до Документації – підписану Учасником згідно пункту 1 Розділу ІІІ цієї Документації без зазначенням ПДВ; - Надати проєкт договору, підготовленого у відповідності з Додатком № 4 до цієї Документації, який повинен бути заповнений для сторони учасника, підписаний уповноваженою особою учасника і містити печатку учасника (за наявності) у місцях визначених як Постачальник (з внесеними даними та юридичними реквізитами Учасника) згідно пункту 1 Розділу ІІІ цієї Документації без зазначенням ПДВ; - Надати довідку (у довільній формі) з порівняльною таблицею технічних характеристик Товару (відповідно до Додатку № 7 до Документації) (із обов’язковим зазначенням виробника, назви Товару, торгівельної марки та країни походження) який пропонується Учасником відповідно до Додатку №3 до Документації згідно з вимогами Додатку № 1 до цієї Документації з зазначенням строку поставки; - Надати лист-згоду на обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних Учасника для забезпечення участі у процедурі відкритих торгів, цивільно-правових та господарських відносинах (подається виключно учасниками – фізичними особами, форма наведена у Додатку № 6 до Документації) згідно з вимогами Додатку № 1 до цієї Документації у відповідності з документом, що підтверджує особу.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.