Період оскарження умов закупівлі - по 07-04-2024, 00:00
Шини автомобільні відповідно до Додатку 3 до тендерної документації, окремими дрібними партіми, відповідно до заявок замовника, до кінця поточного року
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 6 078 394,00 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 60 783,94 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КРЕМЕНЧУЦЬКЕ КОМУНАЛЬНЕ АВТОТРАНСПОРТНЕ ПІДПРИЄМСТВО 1628" КРЕМЕНЧУЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ КРЕМЕНЧУЦЬКОГО РАЙОНУ ПОЛТАВСЬКОЇ ОБЛАСТІ |
| ЄДРПОУ: | 03351898 Досьє YouControl |
| Сайт: | http://katp1628.com/ |
| Контактна особа: | Левуцька Світлана Федорівна |
| Телефон: | 0536758545 |
| E-mail: | [email protected] |
| Місцезнаходження: | 39617 , Україна, Полтавська область,Кременчук, вулиця Левка Лук’яненка, будинок 48/75 |
3 |
Протокольне рішення № 346 уповноваженої особи з організації та проведення публічних закупівель Комунального підприємства «Кременчуцьке комунальне автотранспортне підприємство 1628» Кременчуцької міської ради Кременчуцького району Полтавської області ПОВІДОМЛЕННЯ З ВИМОГОЮ ПРО УСУНЕННЯ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ в інформації та документах тендерної пропозиції учасника ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ТРАК-ШИНА-СЕРВІС» від 11 квітня 2024 року м. Кременчук Я, Левуцька Світлана Федорівна, уповноважена особа з організації та проведення публічних закупівель КП «Кременчуцьке КАТП 1628», керуючись нормами Закону України «Про публічні закупівлі» (зі змінами) (далі – Закон), Постановою КМУ № 1178 від 12.10.2022 року «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (зі змінами) (далі – Постанова, Особливості), Відповідно до пункту 41 Особливостей розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюється відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 Особливостей. Згідно з пунктом 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Замовник не може розміщувати щодо одного й того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. Відповідно до абзацу першого пункту 31 Особливостей тендерні пропозиції подаються відповідно до порядку, визначеного статтею 26 Закону, крім положень частин першої, четвертої, шостої та сьомої статті 26 Закону. Згідно з частиною дев'ятою статті 26 Закону учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей. Розглядаючи тендерну пропозицію учасника на відповідність вимогам тендерної документації ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ТРАК-ШИНА-СЕРВІС» (далі – учасник), яка визначена найбільш економічно вигідною, подана під час проведення процедури закупівлі «відкриті торги (з особливостями)» щодо предмету закупівлі згідно ДК 021:2015: «Гумові вироби» (код 19510000-4 за ДК 021:2015) (Шини автомобільні для вантажної та спеціальної техніки, відповідний код 19511200-3), закупівля зареєстрована за ідентифікатором: № UA-2024-04-02-009100-a, виявила невідповідність в інформації та документах, що подані учасником закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, а саме: ПЕРЕЛІК НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ: 1. Учасник в складі своєї тендерної пропозиції не надав лист-згоду з проектом договору про закупівлю - згідно Додатку 4 до тендерної документації. 2. Учасник в складі своєї тендерної пропозиції не надав установчі документи згідно вимог тендерної документації. 3. Учасник в складі своєї тендерної пропозиції не надав в повному обсязі документи щодо підтвердження повноваження посадової особи щодо підпису документів тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі та договору про закупівлю, а саме: надав лише наказ на призначення директора. 4. Учасник в складі своєї тендерної пропозиції не надав довідку у довільній формі щодо відсутності підстави для відмови учаснику процедури закупівлі в участі у відкритих торгах, встановленої в абзаці 14 пункту 47 Особливостей. 5. Учасник в складі своєї тендерної пропозиції надав підтвердження відповідності пропозиції учасника технічним вимогам (технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі) та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановлених замовником згідно Додатку 3 до тендерної документації, у вигляді Додатку 3 до тендерної документації, але вимоги до предмета закупівлі, зазначені в цьому додатку, не викладені учасником в стверджувальній формі. 6. Учасник в складі своєї тендерної пропозиції надав Гарантійний лист про відсутність накладених санкцій, в якому не зазначив інформацію щодо відсутності накладених санкцій на його пропозицію. 7. Учасник в складі своєї тендерної пропозиції надав Довідку з інформацією (відомостями) про учасника закупівлі, в якій відсутня інформація щодо системи оподаткування учасника. 8. Учасник в складі своєї тендерної пропозиції надав Довідку з обслуговуючого банку АТ «Райффайзен Банк Аваль» про відсутність (наявність) простроченої заборгованості за кредитами, яка підписана (відповідно до інформації, зазначеній в довідці) кваліфікованим електронним підписам Банка. Але не надав файл самого електронного підпису банка. ПОРУШЕНІ ВИМОГИ ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ: 1. Розділ 3. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції. 1 Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції. Тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 Особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації: - листом-згодою з проектом договору про закупівлю - згідно Додатку 4 до цієї тендерної документації. 2. Розділ 3. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції. 1 Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції. Учасник в складі тендерної пропозиції надає установчі документи (рішення про його утворення або засновницький договір, або, у випадках, передбачених законом, Статут в повному обсязі в останній чинній редакції з відміткою державного реєстратора, у разі реєстрації Статуту або внесення змін до Статуту (нова редакція) до 01.01.2016. У разі реєстрації Статуту або внесення змін до Статуту (нова редакція) після 01.01.2016 відповідно ЗУ «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань» учасник надає інформацію стосовно коду доступу за яким можливо здійснити пошук чинних установчих документів юридичної особи (Статуту в новій редакції). Якщо в зазначених документах встановлено особливий порядок надання згоди уповноваженими на те органами учасника на вчинення певних правочинів залежно від вартості предмета правочину чи інших критеріїв, обов’язково надається копія рішення загальних зборів учасників (засновників), яке дає право підписання договору на суму наданої пропозиції. 3. Розділ 3. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції. 1 Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції. Повноваження посадової особи щодо підпису документів тендерної пропозиції Учасника процедури закупівлі та договору про закупівлю підтверджуються: - для юридичної особи Протоколом (випискою з протоколу, рішенням тощо) засновників (власників, учасників тощо) та наказом про призначення на посаду, або довіреністю, або дорученням, або іншим документом та наказ на призначення, що підтверджує повноваження посадової особи Учасника на підписання документів тендерної пропозиції та договору (Учасником в складі тендерної пропозиції надаються копії або оригінали відповідних документів). У разі якщо повноваження посадової особи або представника Учасника визначені довіреністю (дорученням), Учасник подає у складі тендерної пропозиції копії(-ю) або оригінал(-ли) документів(-у) на особу, яка надала (підписала) довіреність або доручення (виписку з протоколу засновників (загальних зборів) та/або копію протоколу засновників (загальних зборів) та копію наказу про призначення). 4. Додаток 2 до тендерної докуме6нтації Підтвердження відповідності УЧАСНИКА та ПЕРЕМОЖЦЯ вимогам, визначеним у пункті 47 Особливостей. 1. Підтвердження відповідності УЧАСНИКА (в тому числі для об’єднання учасників як учасника процедури) вимогам, визначеним у пункті 47 Особливостей. Учасник повинен надати довідку у довільній формі щодо відсутності підстави для відмови учаснику процедури закупівлі в участі у відкритих торгах, встановленої в абзаці 14 пункту 47 Особливостей. Учасник процедури закупівлі, що перебуває в обставинах, зазначених у цьому абзаці, може надати підтвердження вжиття заходів для доведення своєї надійності, незважаючи на наявність відповідної підстави для відмови в участі у відкритих торгах. Для цього учасник (суб’єкт господарювання) повинен довести, що він сплатив або зобов’язався сплатити відповідні зобов’язання та відшкодування завданих збитків. Якщо замовник вважає таке підтвердження достатнім, учаснику процедури закупівлі не може бути відмовлено в участі в процедурі закупівлі. 5. Додаток 3 до тендерної документації. Додаток 3 Технічні, якісні, кількісні та інші вимоги до предмета закупівлі подаються учасником на власному фірмовому бланку (в разі наявності), за підписом та печаткою (в разі використання) учасника. Вимоги до предмета закупівлі, зазначені в цьому додатку, викладаються учасником в стверджувальній формі. Під час подання це повідомлення учасником видаляється!!!!!!!! 6. Додаток 3 до тендерної документації. Інші документи. 4. Довідка в довільній формі з підтвердженням того, що учасник та його пропозиція не підпадає під дію обмежувальних заходів (санкцій, спеціальних санкцій), які застосовуються у відповідності до законодавства України, чинного на кінцеву дату подання тендерних пропозицій. 7. Додаток 3 до тендерної документації. Інші документи. 5. Довідка у довільній формі, за підписом уповноваженої особи Учасника та завірена печаткою (за наявності) яка містить відомості про підприємство: а) реквізити (місцезнаходження, телефон, факс); б) керівництво (посада, прізвище, ім’я, по батькові); в) інформація про реквізити банківського рахунку, за якими буде здійснюватися оплата за договором в разі його укладання; г) інформація про систему оподаткування. 8. Розділ 3. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції. 1 Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції. Відповідно до частини третьої статті 12 Закону під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронні довірчі послуги». Учасники процедури закупівлі подають тендерні пропозиції у формі електронного документа чи скан-копій через електронну систему закупівель. Зверніть увагу: документи тендерної пропозиції, які надані не у формі електронного документа (без КЕП/УЕП на документі), повинні містити підпис уповноваженої особи учасника закупівлі (із зазначенням прізвища, ініціалів та посади особи), а також відбитки печатки учасника (у разі використання) (окрім документів, виданих іншими підприємствами / установами / організаціями). Замовник не вимагає від учасників засвідчувати документи (матеріали та інформацію), що подаються у складі тендерної пропозиції, печаткою та підписом уповноваженої особи, якщо такі документи (матеріали та інформація) надані у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладанням електронного підпису, що базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису, відповідно до вимог Закону України «Про електронні довірчі послуги». ПЕРЕЛІК ІНФОРМАЦІЇ ТА ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ПОВИНЕН ПОДАТИ УЧАСНИК ДЛЯ УСУНЕННЯ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ: 1. Надати: Лист-згоду з проектом договору про закупівлю - згідно Додатку 4 до тендерної документації. 2. Надати: Установчі документи (рішення про утворення учасника або засновницький договір, або, у випадках, передбачених законом, Статут в повному обсязі в останній чинній редакції з відміткою державного реєстратора, у разі реєстрації Статуту або внесення змін до Статуту (нова редакція) до 01.01.2016. У разі реєстрації Статуту або внесення змін до Статуту (нова редакція) після 01.01.2016 відповідно ЗУ «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань» учасник надає інформацію стосовно коду доступу за яким можливо здійснити пошук чинних установчих документів юридичної особи (Статуту в новій редакції). Якщо в зазначених документах встановлено особливий порядок надання згоди уповноваженими на те органами учасника на вчинення певних правочинів залежно від вартості предмета правочину чи інших критеріїв, обов’язково надається копія рішення загальних зборів учасників (засновників), яке дає право підписання договору на суму наданої пропозиції. 3. Надати: Протокол (виписку з протоколу, рішення тощо) засновників (власників, учасників тощо) про призначення на посаду директора. 4. Надати: Довідку у довільній формі щодо відсутності підстави для відмови учаснику процедури закупівлі в участі у відкритих торгах, встановленої в абзаці 14 пункту 47 Особливостей. Учасник процедури закупівлі, що перебуває в обставинах, зазначених у цьому абзаці, може надати підтвердження вжиття заходів для доведення своєї надійності, незважаючи на наявність відповідної підстави для відмови в участі у відкритих торгах. Для цього учасник (суб’єкт господарювання) повинен довести, що він сплатив або зобов’язався сплатити відповідні зобов’язання та відшкодування завданих збитків. 5. Надати: Підтвердження відповідності пропозиції учасника технічним вимогам (технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі) та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановлених замовником згідно Додатку 3 до тендерної документації, у вигляді Додатку 3 до тендерної документації, та викласти всі вимоги до предмета закупівлі, зазначені в цьому додатку, в стверджувальній формі. 6. Надати: Довідку в довільній формі з підтвердженням того, що учасник та його пропозиція не підпадає під дію обмежувальних заходів (санкцій, спеціальних санкцій), які застосовуються у відповідності до законодавства України, чинного на кінцеву дату подання тендерних пропозицій. 7. Надати: Довідка у довільній формі, за підписом уповноваженої особи Учасника та завірена печаткою (за наявності) яка містить відомості про підприємство: а) реквізити (місцезнаходження, телефон, факс); б) керівництво (посада, прізвище, ім’я, по батькові); в) інформація про реквізити банківського рахунку, за якими буде здійснюватися оплата за договором в разі його укладання; г) інформація про систему оподаткування. 8. Надати: Довідка(и) з обслуговуючого(их) банку(ів) про відсутність (наявність) простроченої заборгованості за кредитами, датована не більше місячної давнини відносно дати кінцевого строку подання тендерної пропозиції у формі електронного документа чи скан-копій через електронну систему закупівель, з урахуванням вимог законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронні довірчі послуги». Уповноважена особа з організації та проведення публічних закупівель Світлана ЛЕВУЦЬКА
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.