Період оскарження умов закупівлі - по 06-03-2024, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 06-03-2024, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 65 367,60 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 326,84 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЦЕНТРАЛІЗОВАНА ЗАКУПІВЕЛЬНА ОРГАНІЗАЦІЯ" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
| ЄДРПОУ: | 32835966 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Альона Саєнко |
| Телефон: | +380938544454 |
| E-mail: | [email protected] |
| Місцезнаходження: | 49000, Україна, Дніпропетровська область,місто Дніпро, пр. Яворницького Дмитра, будинок 75 |
| Замовник(и): | Комунальне підприємство "Міська інфраструктура" Дніпровської міської ради |
5 |
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах від 15.03.2024 року 1. Замовник : Комунальне підприємство «Централізована закупівельна організація» Дніпровської міської ради ЄДРПОУ: 32835966 49000, м. Дніпро, пр. Дмитра Яворницького, 75А Категорія Замовника: юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади. 2. Інформація про предмет закупівлі: Найменування предмету закупівлі: Футболки (для благоустрою населених пунктів) ДК 021:2015: 18330000-1 Футболки та сорочки (Футболки ДК 021:2015: 18331000-8 Футболки) Кількість: 305 штук Місце поставки: 49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, Центральний міський дитячий парк імені Лазаря Глоби, просп. Дмитра Яворницького, 95 (Адміністративна будівля, 2 поверх) Дата оприлюднення та номер оголошення про проведення закупівлі: 01.03.2024 року, UA-2024-03-01-008578-a 3. Дата та час початку та закінчення аукціону: від 01.03.2024 14:57 до 09.03.2024 23:59 4. Учасник, якому направляється повідомлення про усунення невідповідностей: Найменування: ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ЄРЕМЧУК ЛЮДМИЛА ВАСИЛІВНА ЄДРПОУ/Ідентифікаційний код: 2349221560 Місцезнаходження: 29000, Хмельницька обл, м. Хмельницький, вул. Довженка, 7, кв. 57 Ціна пропозиції: 62 525 грн. 5. Перелік виявлених невідповідностей та посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності: 5.1. На виконання вимог п.1.5 « Інформація про спосіб документального підтвердження відповідності Учасників встановленим критеріям та вимогам згідно із законодавством» відповідно Додатку №3 Учасником надано інформацію щодо впровадження учасником заходів запобігання забруднення навколишнього середовища без зазначення цих заходів. 5.2 На виконання вимог п.1. р.3. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Учасник не надав у складі тендерної пропозиції Специфікацію за формою згідно Додатка №2. 5.3 На виконання вимог п.1. р.3. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Учасник не надав у складі тендерної пропозиції Проєкт договору (Додаток №6). Уповноважена особа Замовника Альона САЄНКО
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.