Період оскарження умов закупівлі - по 04-03-2024, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 04-03-2024, 00:00
В місцях де технічна специфікація містить посилання на конкретну торгівельну марку чи фірму, патент, або виробника, вважати вираз "або еквівалент".
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 370 000,00 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Товари |
Мінімальний крок аукціону: | 3 700,00 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО МИКОЛАЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ "МИКОЛАЇВСЬКІ ПАРКИ" |
ЄДРПОУ: | 32884306 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Ганна Потічна |
Телефон: | +380983896631 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 54027, Україна, Миколаївська область,м. Миколаїв, вул. Адміральська, 20 |
8 |
При детальному аналізі тендерної пропозиції Учасника ТОВ АЛЮР виявлено невідповідність в інформації та документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та подання яких передбачалося тендерною документацією. Згідно вимог, які зазначено у додатку №2 Тендерної документації на підтвердження інформації про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору Учасник повинен підтвердити досвід, шляхом надання договорів, специфікацій до них та відгуків або копій документів, що підтверджують факт поставки аналогічного товару (копії видаткових накладних та/або актів приймання-передачі товару або інших документів, що підтверджують виконання договору). У складі тендерної пропозиції Учасник ТОВ АЛЮР надав довідку з інформацією про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів № 55 від 22.03.2021 р. укладеного з ДПП «Кривбаспромводопостачання» на поставку аксесуарів до робочого одягу та №673 від 24.10.2023р. укладеного з ПАТ «Миколаївська теплоелектроцентраль» на поставку аксесуарів до робочого одягу в асортименті. Згідно наданої довідки вартість виконаного договору № 55 від 22.03.2021р складає 31 500,00 грн, проте згідно наданої копії цього договору та копії видаткової накладної сума складає 47 460 грн. з ПДВ Також, згідно наданої довідки вартість виконаного договору №673 від 24.10.2023р. складає 114 000,00 грн, згідно наданої копії видаткової накладної №309 від 10.11.2023р. сума теж складає 114 000,00 грн., проте згідно наданої копії цього договору загальна сума договору складає 159 000,00 грн. з ПДВ., при цьому відсутня інформація про зменшення суми договору. Також згідно вимог Тендерної документації Учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції інформацію (довідку в довільній формі) про особу, що уповноважена підписувати договір про закупівлю у разі перемоги учасника у торгах. Довідка повинна містити відомості про повноваження на підписання договору про закупівлю, наявність чи відсутність обмежень щодо можливості підписання договорів. У разі наявності обмежень щодо підписання договору, необхідності додаткового погодження з вищестоящим органом (наприклад загальними зборами, власником) тощо, додатково необхідно надати документ про надання такій особі повноважень щодо підписання договору про закупівлю. Згідно ч. 2 ст. 44 Закону України «Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю» від 06.02.2018 року № 2275-VIII, якщо сума угоди 50% і більше чистих активів товариства, така угода повинна обов'язково бути узгоджена загальними зборами учасників. Вартість чистих активів визначається станом на кінець попереднього кварталу. Згідно ПСБО (Національне положення (стандарт) бухгалтерського обліку) 19, чисті активи - активи підприємства за вирахуванням його зобов'язань. У разі, якщо учасник є товариством з обмеженою або додатковою відповідальністю, такий учасник повинен надати у складі пропозиції документ, який визначає вартість чистих активів (баланс) учасника станом на кінець попереднього кварталу та/або протокол загальних зборів учасників згідно змісту якої уповноваженій посадовій/службовій особі учасника надається дозвіл укладати договір за результатами даної закупівлі, у протоколі загальних зборів учасника обов’язково має міститися предмет закупівлі та назва Замовника торгів. В переліку документів, які надав Учасник у якості тендерної пропозиції відповідні документи відсутні. Відповідно до вимог тендерної документації Учасник має надати довідку про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору, інформація в якій буде відповідати інформації у копіях аналогічних договорів та копіях документів, що підтверджують факт поставки аналогічного товару (копіях видаткових накладних та/або актів приймання-передачі товару або інших документів, що підтверджують виконання договору); інформацію (довідку в довільній формі) про особу, що уповноважена підписувати договір про закупівлю у разі перемоги учасника у торгах з відомостями про повноваження на підписання договору про закупівлю, наявність чи відсутність обмежень щодо можливості підписання договорів; документ, який визначає вартість чистих активів (баланс) учасника станом на кінець попереднього кварталу та/або протокол загальних зборів учасників згідно змісту якого уповноваженій посадовій/службовій особі учасника надається дозвіл укладати договір за результатами даної закупівлі, у протоколі загальних зборів учасника обов’язково має міститися предмет закупівлі та назва Замовника торгів. Відповідно до п.43 Постанови Кабінету Міністрів України № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12 жовтня 2022 року Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. У разі, якщо Учасник не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель.
При детальному аналізі тендерної пропозиції Учасника ТОВ "ОХОРОНА ПРАЦІ" виявлено невідповідність в інформації та документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та подання яких передбачалося тендерною документацією. Згідно вимог, які зазначено у додатку №2 Тендерної документації на підтвердження інформації про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору Учасник повинен підтвердити досвід, шляхом надання договорів, специфікацій до них та відгуків або копій документів, що підтверджують факт поставки аналогічного товару (копії видаткових накладних та/або актів приймання-передачі товару або інших документів, що підтверджують виконання договору). У складі тендерної пропозиції Учасник ТОВ "ОХОРОНА ПРАЦІ" надав довідку вих. № 06/03/02 від «06» березня 2024 р. про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору № 1 від 01.12.2023 р. укладеного з ПП «Швидка промислова допомога» на поставку Спеціальних робочих рукавичок. Таким чином учасник підтвердив досвід поставки тільки рукавичок, враховуючи що аналогічний договір не має коду ДК, який би співпадав за кодом ДК з даною процедурою закупівлі. Предметом закупівлі є Придбання засобів індивідуального захисту за кодом ДК 021:2015 - «18140000-2 Аксесуари до робочого одягу». Відповідно до вимог тендерної документації Учасник має надати інформацію про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору, копію аналогічного договору, специфікації до нього та відгук або копію документів, що підтверджують факт поставки аналогічного товару (копії видаткових накладних та/або актів приймання-передачі товару або інших документів, що підтверджують виконання договору). Згідно умов тендерної документації «Аналогічними договорами є договори, які підтверджують наявність у Учасника досвіду щодо поставки аналогічного предмету закупівлі». Відповідно до п.43 Постанови Кабінету Міністрів України № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12 жовтня 2022 року Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. У разі, якщо Учасник не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.