Період оскарження умов закупівлі - по 09-03-2024, 00:00
Контактна особа замовника, уповноважена здійснювати зв'язок з учасниками: З організаційних питань: Франко Юрій Аркадійович, e-mail: [email protected], тел.05136 4-21-77 З технічних питань: Фахівець: тел.05136 (4-41-95). Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Тендерні пропозиції, підготовлені Учасниками-резидентами України, викладаються українською мовою. При цьому, документи, які викладені в оригіналі на іншій мові та надаються учасником у складі тендерної пропозиції, повинні мати переклад українською мовою, та завірені учасником. Тендерні пропозиції підготовлені учасниками-нерезидентами України можуть бути викладені іншою мовою, при цьому повинні мати завірений переклад українською мовою, та завірені учасником. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою. Дана вимога не відноситься до власних назв та/або загальноприйнятих визначень, термінів, малюнків, креслень, ТУ (ТС) тощо.
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 722 893,50 UAH(без ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Товари |
Мінімальний крок аукціону: | 8 000,00 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | ФІЛІЯ «ВІДОКРЕМЛЕНИЙ ПІДРОЗДІЛ «ПІВДЕННОУКРАЇНСЬКА АТОМНА ЕЛЕКТРИЧНА СТАНЦІЯ» АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА «НАЦІОНАЛЬНА АТОМНА ЕНЕРГОГЕНЕРУЮЧА КОМПАНІЯ «ЕНЕРГОАТОМ» |
ЄДРПОУ: | 20915546 Досьє YouControl |
Сайт: | http://www.sunpp.mk.ua |
Контактна особа: | Захарченко Андрій Вікторович |
Телефон: | 380513641164 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | Україна |
0 |
У відповідності до п.43 «Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (Постанова КМУ від 12.10.2022р. №1178), якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей тендерної пропозиції учасника ТОВ "СТАНДАРТ-ДНЕПР" на закупівлю товару за темою: код CPV 19510000-4 по ДК 021:2015 – Гумові вироби (Пластини гумові). РПЗ – 2024 №9.214 (UA-P-2024-01-03-002376-a). Ідентифікатор закупівлі - UA-2024-02-28-007552-a. (У відповідності до п.43 Постанови КМУ від 12.10.2022р. №1178) 1) Перелік виявлених невідповідностей: Учасник ТОВ "СТАНДАРТ-ДНЕПР" завантажив зведений перелік на закупівлю товару, порівняльну таблицю та сертифікати відповідності на закупівлю товару - код CPV 19510000-4 по ДК 021:2015 – Гумові вироби (Пластини гумові), у яких зазначив різні данні у деяких технічних характеристиках запропонованого товару. Так, по позиції № 5 запропоновано в зведеному переліку «Пластина EPDM 1400 60+/-5 SH 4mm», в порівняльній таблиці вказано також Пластина EPDM 4 мм. Проте, в сертифікат відповідності EPDM виданий на 5 мм. 2) Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Тендерна документація, Розділ III Інструкція з підготовки тендерної пропозиції: - файл у форматі pdf, відсканований з підписаного уповноваженою особою учасника ЗВЕДЕНОГО ПЕРЕЛІКУ НА ЗАКУПІВЛЮ ТОВАРУ, складеного у відповідності до додатку 1 до тендерної документації (див. розділ «Інша інформація» даної тендерної документації); - файл у форматі pdf, відсканований з документу, який підтверджує якість продукції (або паспорт або сертифікат якості, виданий виробником); - за умови надання еквівалентної продукції: надати файл у форматі pdf, відсканований з документу (у вигляді порівняльної таблиці), який(яка) підтверджує відповідність технічних характеристик еквівалента технічним характеристикам товару, що закуповується. 3) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: - файл у форматі pdf, відсканований з документу, який підтверджує якість продукції (або паспорт або сертифікат якості, виданий виробником) з уточненням даних щодо технічних характеристик. Просимо усунути вказані невідповідності та розмістити необхідні документи на Prozorro.gov.ua. Рішення прийняте на засіданні УО від 27.03.2024 № 638
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.