Період оскарження умов закупівлі - по 04-03-2024, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 04-03-2024, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 6 348 827,00 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 63 488,27 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | КП "Харківські теплові мережі" |
| ЄДРПОУ: | 31557119 Досьє YouControl |
| Сайт: | http://hts.kharkov.ua |
| Контактна особа: | Анна Пивоварова |
| Телефон: | +380577588535 |
| E-mail: | [email protected] |
| Місцезнаходження: | 61037, Україна, Харківська область,м. Харків, вул. МЕФОДІЇВСЬКА, 11 |
8 |
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах в електронній системі закупівель: За результатами розгляду вашої тендерної пропозиції замовником було встановлено невідповідність в інформації та документах, що надані у складі тендерної пропозиції, а саме: - в супереч вимогам п. 3.2 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Учасник не надав документальне підтвердженням повноважень особи, яка видала довіреність/ доручення, щодо видачі довіреності/доручення на підписання документів тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю особою, чиї повноваження не визначені установчим (установчими) документом (документами). - В складі тендерної пропозиції учасник надав довідку, складену у довільній формі, яка повинна містити відомості про учасника не у відповідності до вимог тендерної документації. На підставі наведеного, керуючись п. 40 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою КМУ від 12.10.22 № 1178, для усунення виявлених замовником невідповідностей, що наведені вище, вам необхідно надати: 1. оригінал чи копію протоколу установчих/загальних зборів або виписку з протоколу установчих/загальних зборів або оригінал чи копію рішення засновника та наказ (копію наказу/витяг з наказу)/ розпорядження (копію розпорядження/ витяг з розпорядження) про призначення або про вступ на посаду, або інший (інші) документ (документи), що підтверджує (підтверджують) повноваження особи, щодо видачі довіреності/доручення на підписання документів тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю. 2. В складі тендерної пропозиції учасник має надати довідку, складену у довільній формі, яка повинна містити відомості про учасника у відповідності до вимог тендерної документації: - повне найменування учасника; - код ЄДРПОУ; - ІПН (у разі наявності); -реквізити (місцезнаходження/поштова адреса, контактний телефон, адреса електронної пошти); - інформація про керівника (посада, П.І.Б.); - банківські реквізити; - статус платника податку та платника ПДВ. Нагадуємо, що не виправлення виявлених Замовником невідповідностей протягом 24 годин з моменту розміщення Замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей є підставою для відхилення вашої пропозиції на підставі абзацу 4 підпункту 4 пункту 41 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою КМУ від 12.10.22 № 1178.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.