Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 36 990 000,00 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Товари |
Мінімальний крок аукціону: | 369 900,00 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Розгляд пропозицій: | Поступовий |
Забезпечення пропозиції: | 1 109 700,00 UAH |
Мінімальна кількість пропозицій: | 1 |
Наявність прекваліфікації: | Ні |
Замовник: | Військова частина 3078 Національної гвардії України |
ЄДРПОУ: | 25574423 Досьє YouControl |
Сайт: | http://ngu.gov.ua/ |
Контактна особа: | Камінська Ірина Вячеславівна |
Телефон: | 380444624862 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | Україна |
5 |
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: 1. Пункт 16 Додатку 1 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі - Сканований оригінал(и) в кольоровому вигляді документа(ів), підтверджуючих наявність складського(их) приміщення(ь), пристосованого(их) для зберігання товару, що закуповується, та іншого(их) приміщення(ь) із зазначенням площ(и) цього(их) приміщення(ь) та адреси його/їх розташування, та обладнання, (оригінал документа(ів) на право власності або договору(ів) оренди, або іншого(их) документа(ів), що підтверджують право на використання приміщення(ь), обладнання зі всіма додатками, дійсних на дату розкриття пропозицій). Учасником на виконання цієї вимоги у складі пропозиції не завантажено сканований оригінал(и) в кольоровому вигляді документа(ів), підтверджуючих наявність обладнання зазначеного в довідці за вих. №402 від 11 березня 2024 року. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями № 1275, сканований оригінал(и) в кольоровому вигляді документа(ів), підтверджуючих наявність обладнання зазначеного в довідці за вих. №402 від 11 березня 2024 року. 2. Пункт 18 Додатку 1 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі - Сканований оригінал в кольоровому вигляді довідки в довільній формі, про раніше виконані договори (не менше одного), що містить інформацію: - назва контрагента та його контактних осіб (прізвище та контактний телефон); - предмет Договору; - номер та дата Договору; - стан виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). Учасником на виконання цієї вимоги у складі пропозиції завантажено довідку за вих. №497 від 15 березня 2024 року в якій не зазначено інформацію про стан виконання аналогічного за предметом закупівлі договору. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями № 1275, довідку про раніше виконані договори, що містить інформацію про стан виконання аналогічного за предметом закупівлі договору.
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: 1. Пункт 15 Додатку 1 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі - Сканований оригінал в кольоровому вигляді довідки в довільній формі, за власноручним підписом уповноваженої особи учасника та завірений печаткою (за наявності), в якій зазначається інформація про складські та інші приміщення, та обладнання, які учасник використовує для ведення господарської діяльності із зазначенням площ(и) та правової підстави володіння/користування або пояснення про їх відсутність. Учасником на виконання цієї вимоги у складі пропозиції завантажено довідку щодо наявності складських/виробничих приміщень та обладнання в якій невірно зазначено дату Договору (суборенди) №01-04. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями № 1275, сканований оригінал(и) в кольоровому вигляді довідки щодо наявності складських/виробничих приміщень із зазначенням достовірної інформації. 2. Пункт 16 Додатку 1 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі - Сканований оригінал(и) в кольоровому вигляді документа(ів), підтверджуючих наявність складського(их) приміщення(ь), пристосованого(их) для зберігання товару, що закуповується, та іншого(их) приміщення(ь) із зазначенням площ(и) цього(их) приміщення(ь) та адреси його/їх розташування, та обладнання, (оригінал документа(ів) на право власності або договору(ів) оренди, або іншого(их) документа(ів), що підтверджують право на використання приміщення(ь), обладнання зі всіма додатками, дійсних на дату розкриття пропозицій). Учасником на виконання цієї вимоги у складі пропозиції завантажено Договір (суборенди) №01-04 в п 1.1. якого зазначено «Орендар передає, а Суборендар приймає за Актом приймання-передачі (Додаток №1) у строкове платне користування частину Приміщень…», при цьому у складі цього ж файлу міститься Акт прийому-передачі – Додаток №2 до договору суборенди від 01 квітня 2023 року. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями № 1275, Додаток №1 до Договору (суборенди) №01-04 від 01 квітня 2023 року або Акт прийому-передачі у відповідності до пункту 1.1 зазначеного договору, або роз’яснення щодо виявленої невідповідності. 3. Пункт 17 Додатку 1 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі - Сканований оригінал в кольоровому вигляді довідки в довільній формі, за власноручним підписом уповноваженої особи учасника та завірений печаткою (за наявності), в якій зазначається інформація про наявність працівників відповідної кваліфікації, в тому числі і директор, які мають необхідні знання та досвід та будуть залучені до закупівлі, за формою Таблиці 1. Учасником на виконання цієї вимоги у складі не надано документів. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями № 1275, документи відповідно до вимог пункту 17 Додатку 1 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі. 4. Пункт 19 Додатку 1 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі - Сканований оригінал в кольоровому вигляді або завірена Учасником відповідно до вимог ДСТУ 4163:2020 копія Балансу, Звіту про фінансові результати (Звіт про сукупний дохід) за 2022 рік або за останній звітній період за формами, що передбачені наказами Міністерства фінансів України від 07.02.2013 № 73 (зі змінами) та від 25.02.2000 № 39 (зі змінами) та документ, що підтверджує прийняття звітності уповноваженим органом. Фінансова спроможність визначається відповідно до поданого звіту за колонкою 2 000 (код рядка “Чистий дохід від реалізації продукції (товарів, робіт, послуг)”, який має бути у розмірі не менше 50 % очікуваної вартості предмету закупівлі. Учасником на виконання цієї вимоги у складі надано файл «S0110013 1-м 2-м. Фінансова звітність малого підприємства- за 2023 рік+ квіт.pdf» в якому фінансова звітність не містить відмітки про прийняття уповноваженим органом. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями № 1275, фінансову звітність з відміткою про прийняття уповноваженим органом відповідно до пункту 19 Додатку 1 до Оголошення.
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: 1. Пункт 19 Додатку 1 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі - Сканований оригінал в кольоровому вигляді або завірена Учасником відповідно до вимог ДСТУ 4163:2020 копія Балансу, Звіту про фінансові результати (Звіт про сукупний дохід) за 2022 рік або за останній звітній період за формами, що передбачені наказами Міністерства фінансів України від 07.02.2013 № 73 (зі змінами) та від 25.02.2000 № 39 (зі змінами) та документ, що підтверджує прийняття звітності уповноваженим органом. Учасником на виконання цієї вимоги у складі пропозиції не завантажено сканований оригінал в кольоровому вигляді або завірену Учасником відповідно до вимог ДСТУ 4163:2020 копію Балансу, Звіту про фінансові результати (Звіт про сукупний дохід) за 2022 рік або за останній звітній період за формами, що передбачені наказами Міністерства фінансів України від 07.02.2013 № 73 (зі змінами) та від 25.02.2000 № 39 (зі змінами) та документ, що підтверджує прийняття звітності уповноваженим органом. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями № 1275, сканований оригінал в кольоровому вигляді або завірену Учасником відповідно до вимог ДСТУ 4163:2020 копію Балансу, Звіту про фінансові результати (Звіт про сукупний дохід) за 2022 рік або за останній звітній період за формами, що передбачені наказами Міністерства фінансів України від 07.02.2013 № 73 (зі змінами) та від 25.02.2000 № 39 (зі змінами) та документ, що підтверджує прийняття звітності уповноваженим органом.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.