Закупівлю оголошено - 21-02-2024, 17:13. Дата останніх змін - 10-04-2024, 16:09

Білизна для холодної погоди (сорочка та кальсони зимові)

Закупівля: UA-2024-02-21-013220-a / на ProZorro / на DoZorro
Період уточнень
Триває
Завершився
з 21-02-2024, 17:13
по 27-02-2024, 12:00
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 27-02-2024, 12:00
по 18-03-2024, 00:00
Аукціон Період аукціонів
Завершився
з 18-03-2024, 12:32
по 18-03-2024, 13:19

Спрощена закупівля
Статус:Завершена закупівля
Бюджет:36 990 000,00 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Товари
Мінімальний крок аукціону:369 900,00 UAH
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Розгляд пропозицій:Поступовий
Забезпечення пропозиції:1 109 700,00 UAH Отримати банківську гарантію
Мінімальна кількість пропозицій:1
Наявність прекваліфікації:Ні
Замовник:Військова частина 3078 Національної гвардії України
ЄДРПОУ:25574423 Досьє YouControl
Сайт:http://ngu.gov.ua/
Контактна особа:Камінська Ірина Вячеславівна
Телефон:380444624862
E-mail:[email protected]
Місцезнаходження:
Україна
5



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Закупівля:
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Період доставкиКласифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Білизна для холодної погоди (сорочка та кальсони зимові)

60000
комплект
Україна , Відповідно до документації ,
по 01-09-2024
18310000-5
Спідня білизна


+ -
Документи
Тип документа: Тендерна документація
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
ФайлСтанДата та час
Експортовано:21-02-2024, 17:13:33
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків):
Подія:
Поставка товару
Опис:
Розрахунки за товар, що поставляється, Замовником проводяться шляхом оплати за фактично поставлену кількість товару (партію товару) з відстрочкою платежу до 30 календарних днів з дати прийняття товару на склад Замовника, факт чого засвідчується підписами уповноважених на це осіб Виконавця та Замовника на відповідній видатковій накладній.
Тип оплати:
Пiсляоплата
Тип днів:
Календарні
Розмір оплати (%):
100
Період (днів):
30
Мінімальний крок аукціону:
369 900,00 UAH
Початок аукціону:
18-03-2024, 12:32
+-
Пропозиції

Кваліфікація Учасників

Інформація про Переможця
Рішення підписано
Ім'я:
Товариство з обмеженою відповідальністю "ОЛТЕКС"   Досьє YouControl
Статус:
учасник виграв закупівлю
Контактна інформація:
Україна, Київська область, Київ, вулиця Садова, 49а, будинок 12, 02132, Стужук Аркадій Володимирович
Остаточна пропозиція:
36 928 800,00 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
36 928 800,00 UAH, з ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:
Дата акцепта:
05-04-2024, 17:23

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей

Дата публікації: 04-04-24, 16:41:56
24

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: 1. Пункт 16 Додатку 1 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі - Сканований оригінал(и) в кольоровому вигляді документа(ів), підтверджуючих наявність складського(их) приміщення(ь), пристосованого(их) для зберігання товару, що закуповується, та іншого(их) приміщення(ь) із зазначенням площ(и) цього(их) приміщення(ь) та адреси його/їх розташування, та обладнання, (оригінал документа(ів) на право власності або договору(ів) оренди, або іншого(их) документа(ів), що підтверджують право на використання приміщення(ь), обладнання зі всіма додатками, дійсних на дату розкриття пропозицій). Учасником на виконання цієї вимоги у складі пропозиції не завантажено сканований оригінал(и) в кольоровому вигляді документа(ів), підтверджуючих наявність обладнання зазначеного в довідці за вих. №402 від 11 березня 2024 року. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями № 1275, сканований оригінал(и) в кольоровому вигляді документа(ів), підтверджуючих наявність обладнання зазначеного в довідці за вих. №402 від 11 березня 2024 року. 2. Пункт 18 Додатку 1 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі - Сканований оригінал в кольоровому вигляді довідки в довільній формі, про раніше виконані договори (не менше одного), що містить інформацію: - назва контрагента та його контактних осіб (прізвище та контактний телефон); - предмет Договору; - номер та дата Договору; - стан виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). Учасником на виконання цієї вимоги у складі пропозиції завантажено довідку за вих. №497 від 15 березня 2024 року в якій не зазначено інформацію про стан виконання аналогічного за предметом закупівлі договору. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями № 1275, довідку про раніше виконані договори, що містить інформацію про стан виконання аналогічного за предметом закупівлі договору.

Кінцева дата та час усунення невідповідностей: 05-04-24, 16:41:56
Договір
Договір опубліковано
Системний номер договору:
UA-2024-02-21-013220-a-c1
Номер договору:
85/ВОЗ-2024
Дата підписання договору:
10-04-2024, 00:00
Строк дії договору:
з 10-04-2024 по 01-12-2024
36 928 800,00 UAH
Ціна договору
30 774 000,00 UAH
Ціна договору без ПДВ
Інформація про Учасника
Рішення підписано
Ім'я:
Товариство з обмеженою відповідальністю "ОЛТЕКС"   Досьє YouControl
Статус:
рішення анульовано замовником або органом оскарження
Контактна інформація:
Україна, Київська область, Київ, вулиця Садова, 49а, будинок 12, 02132, Стужук Аркадій Володимирович
Остаточна пропозиція:
36 928 800,00 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
36 928 800,00 UAH, з ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:
Інформація про Учасника
Рішення підписано
Ім'я:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОП-ТЕКС"   Досьє YouControl
Статус:
кваліфікаційна комісія відмовила переможцю
Причина дискваліфікації:
Контактна інформація:
Україна, , , , , Роман ПАТРІКЕЙ
Остаточна пропозиція:
36 871 200,00 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
36 871 200,00 UAH, з ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:
Інформація про Учасника
Рішення підписано
Ім'я:
ПрАТ "Трикотажна фабрика "Роза"   Досьє YouControl
Статус:
кваліфікаційна комісія відмовила переможцю
Причина дискваліфікації:
Контактна інформація:
Україна, Київська область, Київ, вул. Миколи Грінченка, 2/1, 03038, Карпенко Володимир Леонідович
Остаточна пропозиція:
35 989 200,00 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
35 989 200,00 UAH, з ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:
Інформація про Учасника
Рішення підписано
Ім'я:
ТОВ "ВИРОБНИЧЕ ОБ'ЄДНАННЯ „ТЕРКУРІЙ“"   Досьє YouControl
Статус:
кваліфікаційна комісія відмовила переможцю
Причина дискваліфікації:
Контактна інформація:
Україна, , , , , Олег Пиріг
Остаточна пропозиція:
34 848 000,00 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
34 848 000,00 UAH, з ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:
Інформація про Учасника
Рішення підписано
Ім'я:
ПП "ТІС ГРУП"   Досьє YouControl
Статус:
кваліфікаційна комісія відмовила переможцю
Причина дискваліфікації:
Контактна інформація:
Україна, м. Київ, місто Київ, вул.Бульварно-Кудрявська, будинок 33-Б, 01154, Яна Лєпєшкова
Остаточна пропозиція:
30 600 000,00 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
30 600 000,00 UAH, з ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей

Дата публікації: 20-03-24, 19:32:01
24

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: 1. Пункт 15 Додатку 1 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі - Сканований оригінал в кольоровому вигляді довідки в довільній формі, за власноручним підписом уповноваженої особи учасника та завірений печаткою (за наявності), в якій зазначається інформація про складські та інші приміщення, та обладнання, які учасник використовує для ведення господарської діяльності із зазначенням площ(и) та правової підстави володіння/користування або пояснення про їх відсутність. Учасником на виконання цієї вимоги у складі пропозиції завантажено довідку щодо наявності складських/виробничих приміщень та обладнання в якій невірно зазначено дату Договору (суборенди) №01-04. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями № 1275, сканований оригінал(и) в кольоровому вигляді довідки щодо наявності складських/виробничих приміщень із зазначенням достовірної інформації. 2. Пункт 16 Додатку 1 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі - Сканований оригінал(и) в кольоровому вигляді документа(ів), підтверджуючих наявність складського(их) приміщення(ь), пристосованого(их) для зберігання товару, що закуповується, та іншого(их) приміщення(ь) із зазначенням площ(и) цього(их) приміщення(ь) та адреси його/їх розташування, та обладнання, (оригінал документа(ів) на право власності або договору(ів) оренди, або іншого(их) документа(ів), що підтверджують право на використання приміщення(ь), обладнання зі всіма додатками, дійсних на дату розкриття пропозицій). Учасником на виконання цієї вимоги у складі пропозиції завантажено Договір (суборенди) №01-04 в п 1.1. якого зазначено «Орендар передає, а Суборендар приймає за Актом приймання-передачі (Додаток №1) у строкове платне користування частину Приміщень…», при цьому у складі цього ж файлу міститься Акт прийому-передачі – Додаток №2 до договору суборенди від 01 квітня 2023 року. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями № 1275, Додаток №1 до Договору (суборенди) №01-04 від 01 квітня 2023 року або Акт прийому-передачі у відповідності до пункту 1.1 зазначеного договору, або роз’яснення щодо виявленої невідповідності. 3. Пункт 17 Додатку 1 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі - Сканований оригінал в кольоровому вигляді довідки в довільній формі, за власноручним підписом уповноваженої особи учасника та завірений печаткою (за наявності), в якій зазначається інформація про наявність працівників відповідної кваліфікації, в тому числі і директор, які мають необхідні знання та досвід та будуть залучені до закупівлі, за формою Таблиці 1. Учасником на виконання цієї вимоги у складі не надано документів. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями № 1275, документи відповідно до вимог пункту 17 Додатку 1 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі. 4. Пункт 19 Додатку 1 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі - Сканований оригінал в кольоровому вигляді або завірена Учасником відповідно до вимог ДСТУ 4163:2020 копія Балансу, Звіту про фінансові результати (Звіт про сукупний дохід) за 2022 рік або за останній звітній період за формами, що передбачені наказами Міністерства фінансів України від 07.02.2013 № 73 (зі змінами) та від 25.02.2000 № 39 (зі змінами) та документ, що підтверджує прийняття звітності уповноваженим органом. Фінансова спроможність визначається відповідно до поданого звіту за колонкою 2 000 (код рядка “Чистий дохід від реалізації продукції (товарів, робіт, послуг)”, який має бути у розмірі не менше 50 % очікуваної вартості предмету закупівлі. Учасником на виконання цієї вимоги у складі надано файл «S0110013 1-м 2-м. Фінансова звітність малого підприємства- за 2023 рік+ квіт.pdf» в якому фінансова звітність не містить відмітки про прийняття уповноваженим органом. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями № 1275, фінансову звітність з відміткою про прийняття уповноваженим органом відповідно до пункту 19 Додатку 1 до Оголошення.

Кінцева дата та час усунення невідповідностей: 21-03-24, 19:32:01
Інформація про Учасника
Ім'я:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕКСТРІМ-ТЕКС"   Досьє YouControl
Статус:
рішення анульовано замовником або органом оскарження
Контактна інформація:
Україна, , , , , Тарасова Євгенія
Остаточна пропозиція:
36 990 000,00 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
36 990 000,00 UAH, з ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей

Дата публікації: 03-04-24, 16:58:37
24

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: 1. Пункт 19 Додатку 1 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі - Сканований оригінал в кольоровому вигляді або завірена Учасником відповідно до вимог ДСТУ 4163:2020 копія Балансу, Звіту про фінансові результати (Звіт про сукупний дохід) за 2022 рік або за останній звітній період за формами, що передбачені наказами Міністерства фінансів України від 07.02.2013 № 73 (зі змінами) та від 25.02.2000 № 39 (зі змінами) та документ, що підтверджує прийняття звітності уповноваженим органом. Учасником на виконання цієї вимоги у складі пропозиції не завантажено сканований оригінал в кольоровому вигляді або завірену Учасником відповідно до вимог ДСТУ 4163:2020 копію Балансу, Звіту про фінансові результати (Звіт про сукупний дохід) за 2022 рік або за останній звітній період за формами, що передбачені наказами Міністерства фінансів України від 07.02.2013 № 73 (зі змінами) та від 25.02.2000 № 39 (зі змінами) та документ, що підтверджує прийняття звітності уповноваженим органом. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями № 1275, сканований оригінал в кольоровому вигляді або завірену Учасником відповідно до вимог ДСТУ 4163:2020 копію Балансу, Звіту про фінансові результати (Звіт про сукупний дохід) за 2022 рік або за останній звітній період за формами, що передбачені наказами Міністерства фінансів України від 07.02.2013 № 73 (зі змінами) та від 25.02.2000 № 39 (зі змінами) та документ, що підтверджує прийняття звітності уповноваженим органом.

Кінцева дата та час усунення невідповідностей: 04-04-24, 16:58:37

Пропозиції Учасників

Пропозицію подав:
ПП "ТІС ГРУП"   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
30 600 000,00 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
30 600 000,00 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
-
Підпис:
підписано
Документи:
Тип документа:
1. Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій
Доказ:
Документ
БАНКІВСЬКА ГАРАНТІЯ 003-249-2024ГР.7z, Електронна банківська гарантія
2. Розмір та умови надання забезпечення виконання договору
Учасник підтверджує, що
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

Пропозицію подав:
ТОВ "ВИРОБНИЧЕ ОБ'ЄДНАННЯ „ТЕРКУРІЙ“"   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
34 848 000,00 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
34 848 000,00 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
-
Підпис:
підписано
Документи:
Тип документа:
1. Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій
Доказ:
Документ
Гарантія 747.zip, Електронна банківська гарантія
2. Розмір та умови надання забезпечення виконання договору
Учасник підтверджує, що
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

Пропозицію подав:
ПрАТ "Трикотажна фабрика "Роза"   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
35 989 200,00 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
35 989 200,00 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
-
Підпис:
підписано
Документи:
Тип документа:
1. Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій
Доказ:
Документ
Банківська гарантія Г.2024.279-01-1.7z, Електронна банківська гарантія
2. Розмір та умови надання забезпечення виконання договору
Учасник підтверджує, що
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

Пропозицію подав:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОП-ТЕКС"   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
36 871 200,00 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
36 871 200,00 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
-
Підпис:
підписано
Документи:
Тип документа:
1. Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій
Доказ:
Документ
2. Розмір та умови надання забезпечення виконання договору
Учасник підтверджує, що
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

Пропозицію подав:
Товариство з обмеженою відповідальністю "ОЛТЕКС"   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
36 928 800,00 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
36 928 800,00 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
-
Підпис:
підписано
Документи:
Тип документа:
1. Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій
2. Розмір та умови надання забезпечення виконання договору
Учасник підтверджує, що
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

Пропозицію подав:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕКСТРІМ-ТЕКС"   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
36 990 000,00 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
36 990 000,00 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
-
Підпис:
підписано
Документи:
Тип документа:
1. Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій
Доказ:
Документ
2. Розмір та умови надання забезпечення виконання договору
Учасник підтверджує, що
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

Кваліфікаційні критерії
1. Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Закупівлі
Законодавство:
Учасник підтверджує, що
1 - Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій
Повний опис умов та розміру надання забезпечення:
Електронна банківська гарантія
Статус: Активна
Дата створення: 21-02-2024, 17:13:27
Способи підтвердження:
Документ
Електронна банківська гарантія , Гарантія надається за формою (далі - Форма), наведеною в Додатку 4 до цього Оголошення з урахуванням умов, викладених в даному пункті. Учасникам заборонено відступати від форми гарантії, окрім посилання на програмний комплекс, яким накладено КЕП. Посилання на програмний комплекс здійснюється відповідно до оголошення. Разом з електронною банківською гарантією Учасники завантажують в електронну систему закупівель: - оригінал або копію документа про повноваження особи, котра підписує банківську гарантію (копія даного документа повинна бути завірена особою, що видала зазначений документ).
2. Розмір та умови надання забезпечення виконання договору
Застосовується до:
Переможця тендеру
Стосується:
Закупівлі
Законодавство:
Учасник підтверджує, що
1 - Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю
Повний опис умов та розміру надання забезпечення:
Переможець надає не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання договору про закупівлю у вигляді оригіналу платіжної інструкції* з відміткою проведення операції обслуговуючим банком, що підтверджує надання учасником забезпечення виконання договору. Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю складає 3 відсотки від вартості договору про закупівлю.
Статус: Активна
Дата створення: 21-02-2024, 17:13:27
Способи підтвердження:
Документ
Оригінал платіжної інструкції , * Платіжна інструкція, оформлена в довільній формі, обов'язково повинна містити такі реквізити: 1) номер, дату складання; 2) найменування платника, код платника та номер його рахунку; 3) найменування банку платника; 4) найменування отримувача, код отримувача та номер його рахунку; 5) найменування банку отримувача; 6) суму словами та цифрами; 7) призначення платежу: «Забезпечення виконання договору, UA-XXXX-XX-XX-XXXXXX-X*» *Зазначити унікальний номер оголошення про проведення спрощеної закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель; 8) підпис платника.
ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ