Закупівлю оголошено - 21-02-2024, 17:06. Дата останніх змін - 09-04-2024, 15:48

Костюм вітровологозахисний демісезонний, клас 2

Закупівля: UA-2024-02-21-013121-a / на ProZorro / на DoZorro
Період уточнень
Триває
Завершився
з 21-02-2024, 17:06
по 27-02-2024, 12:00
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 27-02-2024, 12:00
по 15-03-2024, 00:00
Аукціон Період аукціонів
Завершився
з 15-03-2024, 15:48
по 15-03-2024, 16:41

Спрощена закупівля
Статус:Завершена закупівля
Бюджет:79 786 000,00 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Товари
Мінімальний крок аукціону:797 860,00 UAH
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Розгляд пропозицій:Поступовий
Забезпечення пропозиції:2 393 580,00 UAH Отримати банківську гарантію
Мінімальна кількість пропозицій:1
Наявність прекваліфікації:Ні
Замовник:Військова частина 3078 Національної гвардії України
ЄДРПОУ:25574423 Досьє YouControl
Сайт:http://ngu.gov.ua/
Контактна особа:Камінська Ірина Вячеславівна
Телефон:380444624862
E-mail:[email protected]
Місцезнаходження:
Україна
7



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Закупівля:
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Період доставкиКласифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Костюм вітровологозахисний демісезонний, клас 2

70000
комплект
Україна , Відповідно до документації ,
по 01-09-2024
18110000-3
Формений одяг


+ -
Документи
Тип документа: Тендерна документація
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
ФайлСтанДата та час
Експортовано:21-02-2024, 17:07:03
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків):
Подія:
Поставка товару
Опис:
Розрахунки за товар, що поставляється, Замовником проводяться шляхом оплати за фактично поставлену кількість товару (партію товару) з відстрочкою платежу до 30 календарних днів з дати прийняття товару на склад Замовника, факт чого засвідчується підписами уповноважених на це осіб Виконавця та Замовника на відповідній видатковій накладній.
Тип оплати:
Пiсляоплата
Тип днів:
Календарні
Розмір оплати (%):
100
Період (днів):
30
Мінімальний крок аукціону:
797 860,00 UAH
Початок аукціону:
15-03-2024, 15:48
+-
Пропозиції

Кваліфікація Учасників

Інформація про Переможця
Рішення підписано
Ім'я:
ТОВ "ГРІН-МОДА"   Досьє YouControl
Статус:
учасник виграв закупівлю
Контактна інформація:
Україна, Львівська область, місто Львів, ВУЛИЦЯ І.МИКОЛАЙЧУКА будинок 38 квартира 17, 79059, Соломія Дуда
Остаточна пропозиція:
77 000 000,00 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
79 548 000,00 UAH, з ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:
Дата акцепта:
28-03-2024, 18:48

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей

Дата публікації: 27-03-24, 18:45:51
24

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: 1. Перелік виявлених невідповідностей: – Учасник надав довідку про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, в якій зазначено, що за договором оренди № 23 від 14.08.2023 орендовано нежитлове приміщення загальною площею 840,4 м2 , площадка загальною площею 100,0 м2 та вантажний ліфт. Проте в пункті 1.2. зазначеного вище Договору оренди приміщень загальна площа приміщень, що орендуються, становить 2840,4 (згідно акту приймання-передачі - 840,4). 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: – Пункт 16 Додатку 1 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі – Сканований оригінал(и) в кольоровому вигляді документа(ів), підтверджуючих наявність складського(их) приміщення(ь), пристосованого(их) для зберігання товару, що закуповується, та іншого(их) приміщення(ь) із зазначенням площ(и) цього(их) приміщення(ь) та адреси його/їх розташування, та обладнання, (оригінал документа(ів) на право власності або договору(ів) оренди, або іншого(их) документа(ів), що підтверджують право на використання приміщення(ь), обладнання зі всіма додатками, дійсних на дату розкриття пропозицій). 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати постачальник для усунення виявлених невідповідностей: – надати договір оренди приміщення, в якому зазначено правильну площу орендованих приміщень або відповідні роз’яснення.

Кінцева дата та час усунення невідповідностей: 28-03-24, 18:45:51
Договір
Договір опубліковано
Системний номер договору:
UA-2024-02-21-013121-a-a1
Номер договору:
83/ВОЗ-2024
Дата підписання договору:
09-04-2024, 00:00
Строк дії договору:
з 09-04-2024 по 01-12-2024
Ціна договору до змін:
77 000 000,00 UAH
Ціна договору до змін без ПДВ:
64 166 666,67 UAH
77 000 000,00 UAH
Ціна договору
64 166 666,67 UAH
Ціна договору без ПДВ
76 998 600,00 UAH
Ціна договору після внесення змін
64 165 500,00 UAH
Ціна договору після внесення змін без ПДВ
Інформація про Учасника
Рішення підписано
Ім'я:
ТОВ "ТУСМО"   Досьє YouControl
Статус:
кваліфікаційна комісія відмовила переможцю
Причина дискваліфікації:
Контактна інформація:
Україна, Житомирська область, Житомир, вул. Денишівська, буд,4, 10006, Лариса Смоленец
Остаточна пропозиція:
76 999 999,00 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
78 943 200,00 UAH, з ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей

Дата публікації: 20-03-24, 19:31:24
24

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: 1. Пункт 16 Додатку 1 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі - Сканований оригінал(и) в кольоровому вигляді документа(ів), підтверджуючих наявність складського(их) приміщення(ь), пристосованого(их) для зберігання товару, що закуповується, та іншого(их) приміщення(ь) із зазначенням площ(и) цього(их) приміщення(ь) та адреси його/їх розташування, та обладнання, (оригінал документа(ів) на право власності або договору(ів) оренди, або іншого(их) документа(ів), що підтверджують право на використання приміщення(ь), обладнання зі всіма додатками, дійсних на дату розкриття пропозицій). Учасником на виконання цієї вимоги у складі пропозиції не завантажено документ(и), що підтверджують наявність обладнання зазначеного в довідці №283 від 10.03.2024 року. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями № 1275, сканований оригінал(и) в кольоровому вигляді документа(ів), підтверджуючих наявність обладнання зазначеного в довідці №283 від 10.03.2024 року. 2. Пункт 18 Додатку 1 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі - Скановані оригінали в кольоровому вигляді документів, що підтверджують виконання і проведення розрахунків за договорами. Учасником на виконання цієї вимоги у складі пропозиції завантажено платіжні доручення, що не містять відміток про проведення банком (підписів та/або печаток). Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями № 1275, платіжні доручення з відмітками про проведення банком (підписами та/або печатками, або накладеними КЕП).

Кінцева дата та час усунення невідповідностей: 21-03-24, 19:31:24

Пропозиції Учасників

Пропозицію подав:
ТОВ "ТУСМО"   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
76 999 999,00 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
78 943 200,00 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
-
Підпис:
підписано
Документи:
Тип документа:
1. Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій
Доказ:
Документ
Guarantee _21_2 393 580.zip, Електронна банківська гарантія
2. Розмір та умови надання забезпечення виконання договору
Учасник підтверджує, що
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

Пропозицію подав:
ТОВ "ГРІН-МОДА"   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
77 000 000,00 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
79 548 000,00 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
-
Підпис:
підписано
Документи:
Тип документа:
1. Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій
Доказ:
Документ
117686-Т-0599.rar, Електронна банківська гарантія
2. Розмір та умови надання забезпечення виконання договору
Учасник підтверджує, що
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю
Доказ:
Документ
платіжка на тендер.pdf, Оригінал платіжної інструкції

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

Пропозицію подав:
Товариство з обмеженою відповідальністю "ОЛТЕКС"   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
79 434 600,00 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
79 434 600,00 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
-
Підпис:
підписано
Документи:
Тип документа:
1. Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій
2. Розмір та умови надання забезпечення виконання договору
Учасник підтверджує, що
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

Пропозицію подав:
ТОВ "АнВа"   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
79 644 600,00 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
79 644 600,00 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
-
Підпис:
підписано
Документи:
Тип документа:
1. Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій
Доказ:
Документ
Гарантія 115674-GL-97-22.rar, Електронна банківська гарантія
2. Розмір та умови надання забезпечення виконання договору
Учасник підтверджує, що
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

Пропозицію подав:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОП-ТЕКС"   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
79 660 000,00 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
79 660 000,00 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
-
Підпис:
підписано
Документи:
Тип документа:
1. Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій
Доказ:
Документ
2. Розмір та умови надання забезпечення виконання договору
Учасник підтверджує, що
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

Пропозицію подав:
ТОВ "«СУПЕРФОРМ»"   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
79 786 000,00 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
79 786 000,00 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
-
Підпис:
підписано
Документи:
Тип документа:
1. Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій
Доказ:
Документ
_АТ КБ ГЛОБУС ДЛЯ ТОВ _СУПЕРФОРМ_ 45161306 (кеп) (1).zip, Електронна банківська гарантія
2. Розмір та умови надання забезпечення виконання договору
Учасник підтверджує, що
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

Пропозицію подав:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕКСТРІМ-ТЕКС"   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
79 786 000,00 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
79 786 000,00 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
-
Підпис:
підписано
Документи:
Тип документа:
1. Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій
Доказ:
Документ
2. Розмір та умови надання забезпечення виконання договору
Учасник підтверджує, що
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

Кваліфікаційні критерії
1. Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Закупівлі
Законодавство:
Учасник підтверджує, що
1 - Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій
Повний опис умов та розміру надання забезпечення:
Електронна банківська гарантія
Статус: Активна
Дата створення: 21-02-2024, 17:06:58
Способи підтвердження:
Документ
Електронна банківська гарантія , Гарантія надається за формою (далі - Форма), наведеною в Додатку 4 до цього Оголошення з урахуванням умов, викладених в даному пункті. Учасникам заборонено відступати від форми гарантії, окрім посилання на програмний комплекс, яким накладено КЕП. Посилання на програмний комплекс здійснюється відповідно до оголошення. Разом з електронною банківською гарантією Учасники завантажують в електронну систему закупівель: - оригінал або копію документа про повноваження особи, котра підписує банківську гарантію (копія даного документа повинна бути завірена особою, що видала зазначений документ).
2. Розмір та умови надання забезпечення виконання договору
Застосовується до:
Переможця тендеру
Стосується:
Закупівлі
Законодавство:
Учасник підтверджує, що
1 - Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю
Повний опис умов та розміру надання забезпечення:
Переможець надає не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання договору про закупівлю у вигляді оригіналу платіжної інструкції* з відміткою проведення операції обслуговуючим банком, що підтверджує надання учасником забезпечення виконання договору. Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю складає 3 відсотки від вартості договору про закупівлю.
Статус: Активна
Дата створення: 21-02-2024, 17:06:58
Способи підтвердження:
Документ
Оригінал платіжної інструкції , * Платіжна інструкція, оформлена в довільній формі, обов'язково повинна містити такі реквізити: 1) номер, дату складання; 2) найменування платника, код платника та номер його рахунку; 3) найменування банку платника; 4) найменування отримувача, код отримувача та номер його рахунку; 5) найменування банку отримувача; 6) суму словами та цифрами; 7) призначення платежу: «Забезпечення виконання договору, UA-XXXX-XX-XX-XXXXXX-X*» *Зазначити унікальний номер оголошення про проведення спрощеної закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель; 8) підпис платника.
ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ