Закупівлю оголошено - 20-02-2024, 20:39. Дата останніх змін - 18-03-2024, 13:17

Шарф-труба зимовий, вид 1

Закупівля: UA-2024-02-20-013998-a / на ProZorro / на DoZorro
Період уточнень
Триває
Завершився
з 20-02-2024, 20:39
по 26-02-2024, 12:00
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 26-02-2024, 12:00
по 02-03-2024, 00:00
АукціонПеріод аукціонів
Завершився
з 04-03-2024, 15:00
по 04-03-2024, 15:29

Подача вимоги на умови закупівлі - по 26-02-2024, 12:00

Спрощена закупівля
Статус:Завершена закупівля
Бюджет:3 080 000,00 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Товари
Мінімальний крок аукціону:30 800,00 UAH
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Розгляд пропозицій:Поступовий
Забезпечення пропозиції:92 400,00 UAH Отримати банківську гарантію
Мінімальна кількість пропозицій:1
Наявність прекваліфікації:Ні
Замовник:Військова частина 3078 Національної гвардії України
ЄДРПОУ:25574423 Досьє YouControl
Сайт:http://ngu.gov.ua/
Контактна особа:Камінська Ірина Вячеславівна
Телефон:380444624862
E-mail:[email protected]
Місцезнаходження:
Україна
3


+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Закупівля:
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Період доставкиКласифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Шарф-труба зимовий, вид 1

40000
штука
Україна , Відповідно до документації ,
по 01-09-2024
18420000-9
Аксесуари для одягу


+ -
Документи
Тип документа: Тендерна документація
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
ФайлСтанДата та час
Експортовано:20-02-2024, 20:39:43
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків):
Подія:
Поставка товару
Опис:
Розрахунки за товар, що поставляється, Замовником проводяться шляхом оплати за фактично поставлену кількість товару (партію товару) з відстрочкою платежу до 30 календарних днів з дати прийняття товару на склад Замовника, факт чого засвідчується підписами уповноважених на це осіб Виконавця та Замовника на відповідній видатковій накладній.
Тип оплати:
Пiсляоплата
Тип днів:
Календарні
Розмір оплати (%):
100
Період (днів):
30
Мінімальний крок аукціону:
30 800,00 UAH
Початок аукціону:
04-03-2024, 15:00
+-
Пропозиції

Кваліфікація Учасників

Інформація про Переможця
Рішення підписано
Ім'я:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ШЕРВУЛ"   Досьє YouControl
Статус:
учасник виграв закупівлю
Контактна інформація:
Україна, Сумська область, Суми, 40020, Сумська обл., місто Суми, ПРОСПЕКТ КУРСЬКИЙ, будинок 147, 40020, Олег Лук'яненко
Остаточна пропозиція:
2 532 000,00 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
2 800 800,00 UAH, з ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:
Дата акцепта:
11-03-2024, 10:54

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей

Дата публікації: 08-03-24, 13:31:04
24

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: 1. Пункт 10 Додатку 1 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі - Сканований оригінал в кольоровому вигляді гарантійного листа із зазначенням переліку заходів що застосовуються, що підтверджує, що технічні, якісні характеристики предмета закупівлі передбачають застосування заходів із захисту довкілля. Учасником на виконання цієї вимоги у складі пропозиції надано Гарантійний лист (Вих. № 02/8 від 01.03.2024 року, файл «8Застосування заходів з захисту довкілля.pdf») в якому не зазначений перелік заходів, що застосовуються. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями № 1275, сканований оригінал в кольоровому вигляді гарантійного листа із зазначенням переліку заходів що застосовуються, що підтверджує, що технічні, якісні характеристики предмета закупівлі передбачають застосування заходів із захисту довкілля.. 2. Пункт 16 Додатку 1 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі - Сканований оригінал(и) в кольоровому вигляді документа(ів), підтверджуючих наявність складського(их) приміщення(ь), пристосованого(их) для зберігання товару, що закуповується, та іншого(их) приміщення(ь) із зазначенням площ(и) цього(их) приміщення(ь) та адреси його/їх розташування, та обладнання, (оригінал документа(ів) на право власності або договору(ів) оренди, або іншого(их) документа(ів), що підтверджують право на використання приміщення(ь), обладнання зі всіма додатками, дійсних на дату розкриття пропозицій). Учасником на виконання цієї вимоги у складі пропозиції не завантажено документ(и), що підтверджують наявність обладнання зазначеного в довідці №02/12 від 01.03.2024 року. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями № 1275, сканований оригінал(и) в кольоровому вигляді документа(ів), підтверджуючих наявність обладнання зазначеного в довідці №02/12 від 01.03.2024 року.

Кінцева дата та час усунення невідповідностей: 09-03-24, 13:31:04
Договір
Договір опубліковано
Системний номер договору:
UA-2024-02-20-013998-a-b1
Номер договору:
46/ВОЗ-2024
Дата підписання договору:
15-03-2024, 00:00
Строк дії договору:
з 15-03-2024 по 01-12-2024
2 532 000,00 UAH
Ціна договору
2 110 000,00 UAH
Ціна договору без ПДВ
Інформація про Учасника
Рішення підписано
Ім'я:
ТОВ "ВИРОБНИЧЕ ОБ'ЄДНАННЯ „ТЕРКУРІЙ“"   Досьє YouControl
Статус:
кваліфікаційна комісія відмовила переможцю
Причина дискваліфікації:
Контактна інформація:
Україна, Тернопільська область, Тернопільський район, село Цебрів, вулиця Селянська, будинок 11б, 47365, Олег Пиріг
Остаточна пропозиція:
2 460 000,00 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
2 992 800,00 UAH, з ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:
Інформація про Учасника
Рішення підписано
Ім'я:
Виробничо-торговельне підприємство "ШАРМЕ" ЛТД   Досьє YouControl
Статус:
кваліфікаційна комісія відмовила переможцю
Причина дискваліфікації:
Контактна інформація:
Україна, Полтавська область, місто Горішні Плавні, , , Колотова Світлана Василівна
Остаточна пропозиція:
2 457 600,00 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
2 721 600,00 UAH, з ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:

Пропозиції Учасників

Пропозицію подав:
Виробничо-торговельне підприємство "ШАРМЕ" ЛТД   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
2 457 600,00 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
2 721 600,00 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
-
Підпис:
підписано
Документи:
Тип документа:
1. Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій
Доказ:
Документ
BG 890.zip, Електронна банківська гарантія
2. Розмір та умови надання забезпечення виконання договору
Учасник підтверджує, що
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

Пропозицію подав:
ТОВ "ВИРОБНИЧЕ ОБ'ЄДНАННЯ „ТЕРКУРІЙ“"   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
2 460 000,00 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
2 992 800,00 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
-
Підпис:
підписано
Документи:
Тип документа:
1. Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій
Доказ:
Документ
ГАРАНТІЯ 537.zip, Електронна банківська гарантія
2. Розмір та умови надання забезпечення виконання договору
Учасник підтверджує, що
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

Пропозицію подав:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ШЕРВУЛ"   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
2 532 000,00 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
2 800 800,00 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
-
Підпис:
підписано
Документи:
Тип документа:
1. Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій
Доказ:
Документ
2. Розмір та умови надання забезпечення виконання договору
Учасник підтверджує, що
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю
Доказ:
Документ

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

Кваліфікаційні критерії
1. Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Закупівлі
Законодавство:
Учасник підтверджує, що
1 - Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій
Повний опис умов та розміру надання забезпечення:
Електронна банківська гарантія
Статус: Активна
Дата створення: 20-02-2024, 20:39:32
Способи підтвердження:
Документ
Електронна банківська гарантія , Гарантія надається за формою (далі - Форма), наведеною в Додатку 4 до цього Оголошення з урахуванням умов, викладених в даному пункті. Учасникам заборонено відступати від форми гарантії, окрім посилання на програмний комплекс, яким накладено КЕП. Посилання на програмний комплекс здійснюється відповідно до оголошення. Разом з електронною банківською гарантією Учасники завантажують в електронну систему закупівель: - оригінал або копію документа про повноваження особи, котра підписує банківську гарантію (копія даного документа повинна бути завірена особою, що видала зазначений документ).
2. Розмір та умови надання забезпечення виконання договору
Застосовується до:
Переможця тендеру
Стосується:
Закупівлі
Законодавство:
Учасник підтверджує, що
1 - Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю
Повний опис умов та розміру надання забезпечення:
Переможець надає не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання договору про закупівлю у вигляді оригіналу платіжної інструкції* з відміткою проведення операції обслуговуючим банком, що підтверджує надання учасником забезпечення виконання договору. Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю складає 3 відсотки від вартості договору про закупівлю.
Статус: Активна
Дата створення: 20-02-2024, 20:39:32
Способи підтвердження:
Документ
Оригінал платіжної інструкції , * Платіжна інструкція, оформлена в довільній формі, обов'язково повинна містити такі реквізити: 1) номер, дату складання; 2) найменування платника, код платника та номер його рахунку; 3) найменування банку платника; 4) найменування отримувача, код отримувача та номер його рахунку; 5) найменування банку отримувача; 6) суму словами та цифрами; 7) призначення платежу: «Забезпечення виконання договору, UA-XXXX-XX-XX-XXXXXX-X*» *Зазначити унікальний номер оголошення про проведення спрощеної закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель; 8) підпис платника.
ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ