Закупівлю оголошено - 20-02-2024, 20:33. Дата останніх змін - 13-03-2024, 12:59

Штани утеплені спеціальні, вид 2

Закупівля: UA-2024-02-20-013981-a / на ProZorro / на DoZorro
Період уточнень
Триває
Завершився
з 20-02-2024, 20:33
по 26-02-2024, 12:00
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 26-02-2024, 12:00
по 29-02-2024, 00:00
АукціонПеріод аукціонів
Завершився
з 29-02-2024, 13:04
по 29-02-2024, 13:45

Подача вимоги на умови закупівлі - по 26-02-2024, 12:00

Відповісти на вимогу на умову закупівлі - по 28-02-2024, 00:00

Спрощена закупівля
Статус:Завершена закупівля
Бюджет:2 881 336,00 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Товари
Мінімальний крок аукціону:28 813,00 UAH
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Розгляд пропозицій:Поступовий
Забезпечення пропозиції:86 440,00 UAH Отримати банківську гарантію
Мінімальна кількість пропозицій:1
Наявність прекваліфікації:Ні
Замовник:Військова частина 3078 Національної гвардії України
ЄДРПОУ:25574423 Досьє YouControl
Сайт:http://ngu.gov.ua/
Контактна особа:Камінська Ірина Вячеславівна
Телефон:380444624862
E-mail:[email protected]
Місцезнаходження:
Україна
4


+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Закупівля:
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Період доставкиКласифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Штани утеплені спеціальні, вид 2

800
штука
Україна , Відповідно до документації ,
по 01-09-2024
18130000-9
Спеціальний робочий одяг


+ -
Документи
Тип документа: Тендерна документація
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
ФайлСтанДата та час
Експортовано:20-02-2024, 20:33:32
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків):
Подія:
Поставка товару
Опис:
Розрахунки за товар, що поставляється, Замовником проводяться шляхом оплати за фактично поставлену кількість товару (партію товару) з відстрочкою платежу до 30 календарних днів з дати прийняття товару на склад Замовника, факт чого засвідчується підписами уповноважених на це осіб Виконавця та Замовника на відповідній видатковій накладній.
Тип оплати:
Пiсляоплата
Тип днів:
Календарні
Розмір оплати (%):
100
Період (днів):
30
Мінімальний крок аукціону:
28 813,00 UAH
Початок аукціону:
29-02-2024, 13:04
+-
Пропозиції

Кваліфікація Учасників

Інформація про Переможця
Рішення підписано
Ім'я:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОП-ТЕКС"   Досьє YouControl
Статус:
учасник виграв закупівлю
Контактна інформація:
Україна, , , , , Сергій ТРУБАЧЕНКО
Остаточна пропозиція:
2 865 600,00 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
2 865 600,00 UAH, з ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:
Дата акцепта:
06-03-2024, 15:35
Договір
Договір опубліковано
Системний номер договору:
UA-2024-02-20-013981-a-b1
Номер договору:
40/ВОЗ-2024
Дата підписання договору:
13-03-2024, 00:00
Строк дії договору:
з 13-03-2024 по 01-12-2024
2 865 600,00 UAH
Ціна договору
2 388 000,00 UAH
Ціна договору без ПДВ
Інформація про Учасника
Рішення підписано
Ім'я:
ПрАТ "АСТРА ЛЮКС"   Досьє YouControl
Статус:
кваліфікаційна комісія відмовила переможцю
Причина дискваліфікації:
Контактна інформація:
Україна, м. Київ, м.Київ, ВУЛИЦЯ БОРИСЛАВСЬКА, будинок 54, 03061, Богдан Верещака
Остаточна пропозиція:
2 860 800,00 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
2 860 800,00 UAH, з ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:
Інформація про Учасника
Рішення підписано
Ім'я:
ПрАТ "АСТРА ЛЮКС"   Досьє YouControl
Статус:
рішення анульовано замовником або органом оскарження
Контактна інформація:
Україна, м. Київ, м.Київ, ВУЛИЦЯ БОРИСЛАВСЬКА, будинок 54, 03061, Богдан Верещака
Остаточна пропозиція:
2 860 800,00 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
2 860 800,00 UAH, з ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:
Інформація про Учасника
Ім'я:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОП-ТЕКС"   Досьє YouControl
Статус:
рішення анульовано замовником або органом оскарження
Контактна інформація:
Україна, , , , , Сергій ТРУБАЧЕНКО
Остаточна пропозиція:
2 865 600,00 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
2 865 600,00 UAH, з ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей

Дата публікації: 04-03-24, 18:56:23
24

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: 1. Пункт 8 Додатку 1 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі - Довідка, яка містить інформацію про Учасника закупівлі. Учасником на виконання цієї вимоги у складі пропозиції завантажено довідку №28/02/05 від 28.02.2024 року в якій не зазначено статус Учасника (виробник або постачальник, або ін.). Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями № 1275, довідку, яка містить інформацію про Учасника закупівлі із зазначенням інформації згідно вимог пункту 8 Додатку 1 до Оголошення. 2. Пункт 18 Додатку 1 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі: На підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) учасник має надати: 1. Сканований оригінал в кольоровому вигляді довідки в довільній формі, про раніше виконані договори (не менше одного), що містить інформацію: - назва контрагента та його контактних осіб (прізвище та контактний телефон); - предмет Договору; - номер та дата Договору; - стан виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). Аналогічним вважається договір за кодом ДК 18130000-9 або за предметом закупівлі. 2. Сканований(ні) оригінал(и) в кольоровому вигляді договору(ів), зазначеного(них) у довідці у повному обсязі (з усіма укладеними додатковими угодами, додатками та специфікаціями до договору). 3. Скановані оригінали в кольоровому вигляді документів, що підтверджують виконання і проведення розрахунків за договорами. Такими документами можуть бути: - накладні (або акти приймання-передачі товару); - платіжні доручення або інші документи, які підтверджують факт проведення розрахунків; - оригінал відгуку, із зазначенням дати і номеру договору та інформації про належне виконання договору. Відгук повинен містити вихідний номер та дату реєстрації у контрагента даного листа. Невиконання або виконання аналогічного договору не в повному обсязі є невідповідністю та підставою для відхилення пропозиції, у разі обґрунтованого пояснення про невиконання договору у повному обсязі, учасник буде вважатися таким, що відповідає вимогам оголошення. У разі надання аналогічних договорів з оборонними замовниками, необхідно дотримуватись приховування чутливої інформації!!! Учасником на виконання цієї вимоги у складі пропозиції не завантажено жодного документу. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями № 1275, документи згідно вимог пункту 18 Додатку 1 до Оголошення.

Кінцева дата та час усунення невідповідностей: 05-03-24, 18:56:23

Пропозиції Учасників

Пропозицію подав:
ПрАТ "АСТРА ЛЮКС"   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
2 860 800,00 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
2 860 800,00 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
-
Підпис:
підписано
Документи:
Тип документа:
1. Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій
Доказ:
Документ
БГ ШУС.zip, Електронна банківська гарантія
2. Розмір та умови надання забезпечення виконання договору
Учасник підтверджує, що
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

Пропозицію подав:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОП-ТЕКС"   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
2 865 600,00 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
2 865 600,00 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
-
Підпис:
підписано
Документи:
Тип документа:
1. Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій
Доказ:
Документ
2. Розмір та умови надання забезпечення виконання договору
Учасник підтверджує, що
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

Пропозицію подав:
ТОВ "МІК"   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
2 873 232,00 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
2 873 232,00 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
-
Підпис:
підписано
Документи:
Тип документа:
1. Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій
Доказ:
Документ
2. Розмір та умови надання забезпечення виконання договору
Учасник підтверджує, що
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

Пропозицію подав:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОП ГВАРДІАН ФОРМ"   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
2 876 000,00 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
2 876 000,00 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
-
Підпис:
підписано
Документи:
Тип документа:
1. Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій
2. Розмір та умови надання забезпечення виконання договору
Учасник підтверджує, що
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

Пропозицію подав:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕКСТРІМ-ТЕКС"   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
2 880 000,00 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
2 880 000,00 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
-
Підпис:
підписано
Документи:
Тип документа:
1. Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій
Доказ:
Документ
2. Розмір та умови надання забезпечення виконання договору
Учасник підтверджує, що
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

Кваліфікаційні критерії
1. Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Закупівлі
Законодавство:
Учасник підтверджує, що
1 - Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій
Повний опис умов та розміру надання забезпечення:
Електронна банківська гарантія
Статус: Активна
Дата створення: 20-02-2024, 20:33:22
Способи підтвердження:
Документ
Електронна банківська гарантія , Гарантія надається за формою (далі - Форма), наведеною в Додатку 4 до цього Оголошення з урахуванням умов, викладених в даному пункті. Учасникам заборонено відступати від форми гарантії, окрім посилання на програмний комплекс, яким накладено КЕП. Посилання на програмний комплекс здійснюється відповідно до оголошення. Разом з електронною банківською гарантією Учасники завантажують в електронну систему закупівель: - оригінал або копію документа про повноваження особи, котра підписує банківську гарантію (копія даного документа повинна бути завірена особою, що видала зазначений документ).
2. Розмір та умови надання забезпечення виконання договору
Застосовується до:
Переможця тендеру
Стосується:
Закупівлі
Законодавство:
Учасник підтверджує, що
1 - Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю
Повний опис умов та розміру надання забезпечення:
Переможець надає не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання договору про закупівлю у вигляді оригіналу платіжної інструкції* з відміткою проведення операції обслуговуючим банком, що підтверджує надання учасником забезпечення виконання договору. Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю складає 3 відсотки від вартості договору про закупівлю.
Статус: Активна
Дата створення: 20-02-2024, 20:33:22
Способи підтвердження:
Документ
Оригінал платіжної інструкції , * Платіжна інструкція, оформлена в довільній формі, обов'язково повинна містити такі реквізити: 1) номер, дату складання; 2) найменування платника, код платника та номер його рахунку; 3) найменування банку платника; 4) найменування отримувача, код отримувача та номер його рахунку; 5) найменування банку отримувача; 6) суму словами та цифрами; 7) призначення платежу: «Забезпечення виконання договору, UA-XXXX-XX-XX-XXXXXX-X*» *Зазначити унікальний номер оголошення про проведення спрощеної закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель; 8) підпис платника.
ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ