Період оскарження умов закупівлі - по 19-02-2024, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 19-02-2024, 00:00
Відповісти на вимогу на умову закупівлі - по 22-02-2024, 00:00
Більш детальну інформацію зазначено в тендерній документації. Проєкт договору в тендерній документації. Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю складає 5% від вартості договору про закупівлю (сума забезпечення виконання договору визначається у розмірі від ціни договору, укладеного за результатами проведення відкритих торгів). Вид забезпечення виконання договору - оригінал банківської гарантії. Умови надання забезпечення зазначено в тендерній документації. Строк поставки товарів - протягом 10 (десяти) робочих днів з дати отримання рознарядки Постачальником. Поставка товару проводиться партіями протягом строку дії Договору тільки на підставі наданої письмової рознарядки Покупця.
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 1 628 280,00 UAH(без ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Товари |
Мінімальний крок аукціону: | 16 282,80 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | ФІЛІЯ "ВОКЗАЛЬНА КОМПАНІЯ " АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" |
ЄДРПОУ: | 43665271 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Галина Міщенко |
Телефон: | 380443097731 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | Україна |
2 |
ПОВІДОМЛЕННЯ з вимогою про усунення невідповідностей 1. Найменування замовника: філія «Вокзальна компанія» акціонерного товариства «Українська залізниця» 2. Ідентифікаційний код: ЄДРПОУ 43665271 3. Місцезнаходження замовника: м. Київ 4. Предмет закупівлі: код ДК 021:2015 - 19640000-4 Поліетиленові мішки та пакети для сміття (Пакети для сміття 120л (не менше 22 мкм)) 5. Ідентифікатор процедури закупівлі в електронній системі закупівель: № UA- 2024-02-14-012414-a . 6. Відповідно до пункту 41 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами й доповненнями) (далі – Особливості), розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону «Про публічні закупівлі» не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 Особливостей. Згідно з пунктом 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. 7. Перелік виявлених невідповідностей учасника ТОВ «УКРПЛАСТЕКОЛОГІЯ» (далі – Учасник): 7.1. Учасником у колонці 5 таблиці «Дані на товар» (файл: «Дані на Товар.pdf») вказана дата виготовлення: «Не раніше лютого 2024 р.», яка не співпадає з даною виготовлення в наданій ціновій пропозиції (файл: «Цінова пропозиція.pdf»), що не відповідає вимогам підпункту 2.1 пункту 2 таблиці 1 Додатку 2 до тендерної документації. Дозавантажити документ, приведений у відповідності до вимог в частині дати виготовлення товару. Уповноважена особа Замовника Менеджер-начальник відділу закупівель філії «ВК» АТ «Укрзалізниця» ____________ Галина МІЩЕНКО
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.