Закупівлю оголошено - 14-02-2024, 16:27. Дата останніх змін - 03-04-2024, 11:25

Рукавички господарські для прибирання

Закупівля: UA-2024-02-14-011113-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2024-02-14-005364-b
Період уточнень
Триває
Завершився
з 14-02-2024, 16:27
по 20-02-2024, 09:00
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 20-02-2024, 09:00
по 23-02-2024, 09:00
Аукціон Період аукціонів
Завершився
з 26-02-2024, 14:52
по 26-02-2024, 15:15

Спрощена закупівля
Статус:Завершена закупівля
Бюджет:15 574,93 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Товари
Мінімальний крок аукціону:77,87 UAH
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Розгляд пропозицій:Поступовий
Мінімальна кількість пропозицій:1
Наявність прекваліфікації:Ні
Замовник:ВІННИЦЬКА ФІЛІЯ ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГАЗОРОЗПОДІЛЬНІ МЕРЕЖІ УКРАЇНИ"
ЄДРПОУ:45165321 Досьє YouControl
Контактна особа:Яна Мельник
Телефон:+380673578385
E-mail:[email protected]
Місцезнаходження:
21012, Україна, Вінницька область,Вінницький р-н місто Вінниця, пров.Широцького Костя будинок 24
7



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Закупівля:
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Період доставкиКласифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Рукавички господарські міцні

284
пара
Україна , Відповідно до документації ,
по 30-04-2024
18140000-2
Аксесуари до робочого одягу


Рукавички нітрилові/латексні 100 шт. в упаковці

8
пачок
Україна , Відповідно до документації ,
по 30-04-2024
18140000-2
Аксесуари до робочого одягу


+ -
Документи
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
ФайлСтанДата та час
Експортовано:14-02-2024, 16:27:52
Тип документа: Проект договору
ФайлСтанДата та час
Експортовано:14-02-2024, 16:27:25
Тип документа: Тендерна документація
ФайлСтанДата та час
Експортовано:14-02-2024, 16:27:25
Експортовано:14-02-2024, 16:27:25
Експортовано:14-02-2024, 16:27:25
Експортовано:14-02-2024, 16:27:25
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків):
Подія:
Поставка товару
Тип оплати:
Пiсляоплата
Тип днів:
Банківські
Розмір оплати (%):
100
Період (днів):
15
Мінімальний крок аукціону:
77,87 UAH
Початок аукціону:
26-02-2024, 14:52
+-
Пропозиції

Кваліфікація Учасників

Інформація про Переможця
Рішення підписано
Ім'я:
ТОВ "ОХОРОНА ПРАЦІ"   Досьє YouControl
Статус:
учасник виграв закупівлю
Контактна інформація:
Україна, м. Київ, вул.Бойчука Михайла будинок 30-А квартира 59, 01103, Юрій Ніконенко
Остаточна пропозиція:
9 345,36 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
9 345,36 UAH, з ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:
Дата акцепта:
26-03-2024, 14:45

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей

Дата публікації: 07-03-24, 09:54:18
24

Під час розгляду пропозиції Учасника спрощеної закупівлі за предметом - Рукавички господарські для прибирання згідно з кодом ДК 021:2015 - 18140000-2: «Аксесуари до робочого одягу» (№UA-2024-02-14-011113-a) ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ОХОРОНА ПРАЦІ» (далі – Учасник), виявлено невідповідність в інформації, що подана Учасником у пропозиції, а саме: 1. Згідно пункту 4 розділу «Інші документи, що має надати учасник у складі пропозиції» додатку 2 Документації спрощеної закупівлі Учасником надано Опитувальник учасників щодо екологічної політики і політики у сфері охорони здоров’я та безпеки праці, в якому невірно зазначено предмет закупівлі, а також опитувальник не заповнений в повному обсязі, зокрема незаповнені в повному обсязі пункти 2.8, 2.11 та 3.2 2. У складі пропозиції Учасника відсутній документ, що підтверджує відсутність підстав, визначених пунктом 47 Особливостей № 1178, а саме: надання витягу з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості» (далі – Витяг), що можна отримати за посиланням https://vytiah.mvs.gov.ua/app/landing (Витяг повинен містити реквізити для перевірки, зокрема QR-код та/або номер та електронний підпис/печатку. Документ повинен бути виданий в поточному році), чим не дотримано вимоги пункту 5 розділу «Інші документи, що має надати учасник у складі пропозиції» додатку 2 Документації спрощеної закупівлі. 3. На виконання пункту 1 розділу «Інші документи, що має надати учасник у складі пропозиції» додатку 2 Документації спрощеної закупівлі, Учасником надано довідку №10/1902 від 19.02.2024, яка не містить всієї інформації передбаченої даним пунктом, в тому числі інформації про відсутність учасника у реєстрі міжнародних спонсорів війни на сайті НАЗК (https://sanctions.nazk.gov.ua/boycott/). Для усунення невідповідності, Учасник протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей повинен завантажити в електронній системі закупівель: 1. Приведений у відповідність та заповнений в повному обсязі Опитувальник учасників щодо екологічної політики і політики у сфері охорони здоров’я та безпеки праці (Додаток 8). 2. Документ, що підтверджує відсутність підстав, визначених пунктом 47 Особливостей № 1178, а саме: учасник повинен надати витяг з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості» (далі – Витяг), що можна отримати за посиланням https://vytiah.mvs.gov.ua/app/landing (Витяг повинен містити реквізити для перевірки, зокрема QR-код та/або номер та електронний підпис/печатку.Документ повинен бути виданий в поточному році). 3. Гарантійний лист, яким учасник підтверджує, що не має ознак, визначених у пункті 2 «Інша інформація» розділу V «Оцінка пропозиції» цієї документації, та він чи його засновники не перебувають під дією зазначених спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів, чи спеціальних санкцій за порушення законодавства про зовнішньоекономічну діяльність, а також будь-яких інших обставин та заходів нормативного, адміністративного чи іншого характеру, що перешкоджають укладенню та/або виконанню договору про закупівлю, у тому числі відсутності підстав для застосування мораторію відповідно до Постанови КМУ від 3 березня 2022 р. N 187 «Про забезпечення захисту національних інтересів за майбутніми позовами держави Україна у зв'язку з військовою агресією Російської Федерації» та відсутність учасника у реєстрі міжнародних спонсорів війни на сайті НАЗК (https://sanctions.nazk.gov.ua/boycott/).

Кінцева дата та час усунення невідповідностей: 08-03-24, 09:54:18
Договір
Договір опубліковано
Системний номер договору:
UA-2024-02-14-011113-a-a1
Номер договору:
2013-00187-24
Дата підписання договору:
03-04-2024, 11:20
Строк дії договору:
з 03-04-2024 по 31-12-2024
9 345,36 UAH
Ціна договору
7 787,80 UAH
Ціна договору без ПДВ
Інформація про Учасника
Рішення підписано
Ім'я:
ТОВ "Ромус-Поліграф"   Досьє YouControl
Статус:
кваліфікаційна комісія відмовила переможцю
Причина дискваліфікації:
Контактна інформація:
Україна, , , , , тендерний відділ
Остаточна пропозиція:
5 040,68 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
5 040,68 UAH, з ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей

Дата публікації: 29-02-24, 16:22:16
24

Під час розгляду пропозиції Учасника спрощеної закупівлі за предметом - Рукавички господарські для прибирання згідно з кодом ДК 021:2015 - 18140000-2: «Аксесуари до робочого одягу» (№UA-2024-02-14-011113-a) ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «РОМУС-ПОЛІГРАФ» (далі – Учасник), виявлено невідповідність в інформації, що подана Учасником у пропозиції, а саме: 1. Згідно пункту 4 розділу «Інші документи, що має надати учасник у складі пропозиції» додатку 2 Документації спрощеної закупівлі Учасником надано Опитувальник учасників щодо екологічної політики і політики у сфері охорони здоров’я та безпеки праці, в якому невірно зазначено предмет закупівлі, а також опитувальник не заповнений в повному обсязі, зокрема незаповнені в повному обсязі пункти 2.2, 2.3, 2.5, 2.7, 2.8, 2.9 та 3.3. 2. У складі пропозиції Учасника відсутній, документ, що підтверджує відсутність підстав, визначених пунктом 47 Особливостей № 1178, а саме: учасник повинен надати витяг з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості» (далі – Витяг), що можна отримати за посиланням https://vytiah.mvs.gov.ua/app/landing (Витяг повинен містити реквізити для перевірки, зокрема QR-код та/або номер та електронний підпис/печатку.Документ повинен бути виданий в поточному році) надання якого передбачено пунктом 5 розділу «Інші документи, що має надати учасник у складі пропозиції» додатку 2 Документації спрощеної закупівлі. 3. На виконання пункту 1 розділу «Інші документи, що має надати учасник у складі пропозиції» додатку 2 Документації спрощеної закупівлі, Учасником надано гарантійний лист, в якому відсутня інформація про відсутність учасника у реєстрі міжнародних спонсорів війни на сайті НАЗК (https://sanctions.nazk.gov.ua/boycott/) передбачена даним пунктом. 4. При заповненні Пропозиції згідно Додатка 1 Документації спрощеної закупівлі Учасником допущені арифметичні помилки в зазначенні ціни за одиницю без ПДВ та загальній вартості без ПДВ. Для усунення невідповідності, Учасник протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей повинен завантажити в електронній системі закупівель: 1. Приведений у відповідність та заповнений в повному обсязі Опитувальник учасників щодо екологічної політики і політики у сфері охорони здоров’я та безпеки праці (Додаток 8). 2. Документ, що підтверджує відсутність підстав, визначених пунктом 47 Особливостей № 1178, а саме: учасник повинен надати витяг з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості» (далі – Витяг), що можна отримати за посиланням https://vytiah.mvs.gov.ua/app/landing (Витяг повинен містити реквізити для перевірки, зокрема QR-код та/або номер та електронний підпис/печатку.Документ повинен бути виданий в поточному році). 3. Гарантійний лист, яким учасник підтверджує, що не має ознак, визначених у пункті 2 «Інша інформація» розділу V «Оцінка пропозиції» цієї документації, та він чи його засновники не перебувають під дією зазначених спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів, чи спеціальних санкцій за порушення законодавства про зовнішньоекономічну діяльність, а також будь-яких інших обставин та заходів нормативного, адміністративного чи іншого характеру, що перешкоджають укладенню та/або виконанню договору про закупівлю, у тому числі відсутності підстав для застосування мораторію відповідно до Постанови КМУ від 3 березня 2022 р. N 187 «Про забезпечення захисту національних інтересів за майбутніми позовами держави Україна у зв'язку з військовою агресією Російської Федерації» та відсутність учасника у реєстрі міжнародних спонсорів війни на сайті НАЗК (https://sanctions.nazk.gov.ua/boycott/). 4. Приведену у відповідність Пропозицію згідно Додатку 1 Документації спрощеної закупівлі.

Кінцева дата та час усунення невідповідностей: 01-03-24, 16:22:16

Пропозиції Учасників

Пропозицію подав:
ТОВ "Ромус-Поліграф"   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
5 040,68 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
5 040,68 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
не залучаються
Підпис:
підписано
Документи:
Тип документа:

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

Пропозицію подав:
ТОВ "ОХОРОНА ПРАЦІ"   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
9 345,36 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
9 345,36 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
-
Підпис:
підписано
Документи:
Тип документа:

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ