Закупівлю оголошено - 08-02-2024, 09:45. Дата останніх змін - 07-03-2024, 10:35

Черевики з високими берцями зимові

Закупівля: UA-2024-02-08-001522-a / на ProZorro / на DoZorro
Період уточнень
Триває
Завершився
з 08-02-2024, 09:45
по 14-02-2024, 12:00
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 14-02-2024, 12:00
по 19-02-2024, 00:00
АукціонПеріод аукціонів
Завершився
з 19-02-2024, 14:08
по 19-02-2024, 14:31

Подача вимоги на умови закупівлі - по 14-02-2024, 12:00

Відповісти на вимогу на умову закупівлі - по 16-02-2024, 00:00

Спрощена закупівля
Статус:Завершена закупівля
Бюджет:108 000 000,00 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Товари
Мінімальний крок аукціону:1 080 000,00 UAH
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Розгляд пропозицій:Поступовий
Забезпечення пропозиції:3 240 000,00 UAH Отримати банківську гарантію
Мінімальна кількість пропозицій:1
Наявність прекваліфікації:Ні
Замовник:Військова частина 3078 Національної гвардії України
ЄДРПОУ:25574423 Досьє YouControl
Сайт:http://ngu.gov.ua/
Контактна особа:Камінська Ірина Вячеславівна
Телефон:380444624862
E-mail:[email protected]
Місцезнаходження:
Україна
4


+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Закупівля:
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Період доставкиКласифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Черевики з високими берцями зимові

40000
пара
Україна , Відповідно до документації ,
по 01-09-2024
18810000-0
Взуття різне, крім спортивного та захисного


+ -
Документи
Тип документа: Тендерна документація
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
ФайлСтанДата та час
Експортовано:08-02-2024, 09:45:12
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків):
Подія:
Поставка товару
Опис:
Розрахунки за товар, що поставляється, Замовником проводяться шляхом оплати за фактично поставлену кількість товару (партію товару) з відстрочкою платежу до 30 календарних днів з дати прийняття товару на склад Замовника, факт чого засвідчується підписами уповноважених на це осіб Виконавця та Замовника на відповідній видатковій накладній.
Тип оплати:
Пiсляоплата
Тип днів:
Календарні
Розмір оплати (%):
100
Період (днів):
30
Мінімальний крок аукціону:
1 080 000,00 UAH
Початок аукціону:
19-02-2024, 14:08
+-
Пропозиції

Кваліфікація Учасників

Інформація про Переможця
Рішення підписано
Ім'я:
ТОВ "ВАЛТЕКС"   Досьє YouControl
Статус:
учасник виграв закупівлю
Контактна інформація:
Україна, , , , , Карпова Анна
Остаточна пропозиція:
102 600 000,00 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
102 600 000,00 UAH, з ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:
Дата акцепта:
23-02-2024, 17:17

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей

Дата публікації: 21-02-24, 17:37:23
24

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: Пункт 2 Додатку 2 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі - Сертифікати якості або сертифікат відповідності, або висновок СЕС на всі матеріали, з яких виготовляється виріб. Учасником на виконання цієї вимоги у складі пропозиції надано файл «18 Сертифікати якості на матеріали.pdf.» в якому містяться сертифікати якості на матеріали, що піддаються сумніву щодо оригінальності, оскільки сертифікати іноземних виробників складені українською мовою з накладенням підписів та печаток у вигляді зображення. Також жоден з наданих сертифікатів не містить інформації щодо нормативних документів відповідно до яких зазначені технічні показники (характеристики). Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями № 1275, скановані оригінали в кольоровому вигляді сертифікатів якості або сертифікатів відповідності, або висновків СЕС на всі матеріали, з яких виготовляється виріб та, у випадку надання сертифікатів іноземних виробників складених іноземною мовою, додатково надати їх автентичний переклад на українську мову.

Кінцева дата та час усунення невідповідностей: 22-02-24, 17:37:23
Договір
Договір опубліковано
Системний номер договору:
UA-2024-02-08-001522-a-b1
Номер договору:
37/ВОЗ-2024
Дата підписання договору:
06-03-2024, 00:00
Строк дії договору:
з 06-03-2024 по 01-12-2024
102 600 000,00 UAH
Ціна договору
85 500 000,00 UAH
Ціна договору без ПДВ

Пропозиції Учасників

Пропозицію подав:
ТОВ "ВАЛТЕКС"   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
102 600 000,00 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
102 600 000,00 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
-
Підпис:
підписано
Документи:
Тип документа:
1. Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій
2. Розмір та умови надання забезпечення виконання договору
Учасник підтверджує, що
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

Пропозицію подав:
Товариство з обмеженою відповідальністю "ТАЛАНЛЕГПРОМ"   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
108 000 000,00 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
108 000 000,00 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
Підприємство не залучає субпідрядників.
Підпис:
підписано
Документи:
Тип документа:
1. Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій
Доказ:
Документ
2. Розмір та умови надання забезпечення виконання договору
Учасник підтверджує, що
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

Кваліфікаційні критерії
1. Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Закупівлі
Законодавство:
Учасник підтверджує, що
1 - Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій
Повний опис умов та розміру надання забезпечення:
Електронна банківська гарантія
Статус: Активна
Дата створення: 08-02-2024, 09:45:05
Способи підтвердження:
Документ
Електронна банківська гарантія , Гарантія надається за формою (далі - Форма), наведеною в Додатку 4 до цього Оголошення з урахуванням умов, викладених в даному пункті. Учасникам заборонено відступати від форми гарантії, окрім посилання на програмний комплекс, яким накладено КЕП. Посилання на програмний комплекс здійснюється відповідно до оголошення. Разом з електронною банківською гарантією Учасники завантажують в електронну систему закупівель: - оригінал або копію документа про повноваження особи, котра підписує банківську гарантію (копія даного документа повинна бути завірена особою, що видала зазначений документ).
2. Розмір та умови надання забезпечення виконання договору
Застосовується до:
Переможця тендеру
Стосується:
Закупівлі
Законодавство:
Учасник підтверджує, що
1 - Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю
Повний опис умов та розміру надання забезпечення:
Переможець надає не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання договору про закупівлю у вигляді оригіналу платіжної інструкції* з відміткою проведення операції обслуговуючим банком, що підтверджує надання учасником забезпечення виконання договору. Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю складає 3 відсотки від вартості договору про закупівлю.
Статус: Активна
Дата створення: 08-02-2024, 09:45:05
Способи підтвердження:
Документ
Оригінал платіжної інструкції , * Платіжна інструкція, оформлена в довільній формі, обов'язково повинна містити такі реквізити: 1) номер, дату складання; 2) найменування платника, код платника та номер його рахунку; 3) найменування банку платника; 4) найменування отримувача, код отримувача та номер його рахунку; 5) найменування банку отримувача; 6) суму словами та цифрами; 7) призначення платежу: «Забезпечення виконання договору, UA-XXXX-XX-XX-XXXXXX-X*» *Зазначити унікальний номер оголошення про проведення спрощеної закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель; 8) підпис платника.
ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ