Період оскарження умов закупівлі - по 12-02-2024, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 12-02-2024, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 8 406 940,00 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 84 069,40 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Управління поліції охорони у Львівській області |
| ЄДРПОУ: | 40108887 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Кузів Христина Олегівна |
| Телефон: | +380675979029 |
| E-mail: | [email protected] |
| Місцезнаходження: | 79019, Україна, Львівська область,місто Львів, вул. Липинського, 44 |
3 |
Відповідно до п. 37 Особливостей електронною системою закупівель після закінчення строку для подання тендерних пропозицій, визначеного замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, розкривається вся інформація, зазначена в тендерній пропозиції (тендерних пропозиціях), у тому числі інформація про ціну/приведену ціну тендерної пропозиції (тендерних пропозицій). Найбільш економічно вигідною є пропозиція ТОВ «ПП ВКФ Весна-Ділогія», яка становить 8 345 064,00 грн., Учасником були долучені усі необхідні документи, що вимагались умовами тендерної документації, проте Замовником були виявлені певні невідповідності, а саме: 1.1.Відповідно до підпункту 1.1. пункту 1 Додатку 1 до тендерної документації для підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного договору надати в складі тендерної пропозиції: - Довідка складена у довільній формі про виконання аналогічного договору (або договорів), укладених у 2020-2024 рр., разом з копією такого договору (рів) і документальним підтвердженням його (їх) виконання (накладні, акти тощо). В довідці повинно бути зазначено перелік виконаних аналогічних договорів із зазначенням, повного найменування замовників згідно таких договорів, їх адреса та контактні телефони, ПІБ посадових осіб замовників, що були уповноважені за супровід та виконання таких договорів, стан виконання договорів та предмет закупівлі. Аналогічним договором відповідно до умов цієї документації є договір, який підтверджує наявність в учасника досвіду щодо постачання товару, який є предметом закупівлі. Учасником для підтвердження виконання вищезазначеної вимоги була надана «Довідка про виконання аналогічного за предметом закупівлі договору» від 12 лютого 2024 р. вих. № 12/02/24-1 (далі – Довідка), згідно з якою Учасником було долучено: - скан-копія Договору № 281/УО/П/2022 від 20.09.2022 року щодо постачання куртки спеціальної темно-синього кольору для поліцейського та видаткові накладні для документального підтвердження виконання вищезазначеного договору; - скан-копія Договору № 280/УО/П/2022 від 20.09.2022 р. щодо постачання щодо постачання напікомбінезона темно-синього кольору для поліцейського та видаткові накладні для документального підтвердження виконання вищезазначеного договору; - скан-копія Договору № 099/УО/П/2023 від 10.11.2023 р. щодо постачання курток спеціальних для поліцейських (з шевронами та погонами), напівкомбінезонів для поліцейських, курток зимових для працівників воєнізованої охорони (з шевронами, погонами та нагрудними нашивками), напівкомбінезонів для працівників воєнізованої охорони та видаткові накладні для документального підтвердження виконання вищезазначеного договору; - скан-копія Договору № 205-Гд від 14.08.2023 щодо постачання костюмів (сорочка, брюки) поліція, курток спеціальних поліція, курток зимових для персоналу воєнізованої охорони, костюмів (сорочка та брюки) літній для персоналу воєнізованої охорони та видаткові накладні для документального підтвердження виконання вищезазначеного договору; - скан-копія Договору № 158 від 08.09.2022 р. щодо постачання курток спеціальних для поліцейських, напівкомбінезонів для поліцейських, курток зимових для працівників воєнізованої охорони (далі – Договір), сума договору становить 398 000,00 грн. Також для документального підтвердження виконання вищезазначеного договору Учасником були долучені: видаткова накладна від 14 грудня 2022 р. № 396 на суму 78 170,00 грн., видаткова накладна від 28 грудня 2022 року № 468 на суму 3 890,00 грн., видаткова накладна від 06 грудня 2022 року № 384 на суму 116 700,00 грн., видаткова накладна від 09 листопада 2022 р. № 340 на суму 96 270,00 грн., видаткова накладна від 17 листопада 2022 р. № 357 на суму 51 210, 00 грн., видаткова накладна від 03 листопада 2022 року № 334 на суму 15 930,00 грн., видаткова накладна від 21 грудня 2022 року № 423 на суму 34 110,00 грн. Загальна сума щодо отриманого Покупцем товару становить 396 280,00 грн., проте загальна сума Договору становить 398 000,00 грн. Отже, Учасником в Довідці була надана недостовірна інформація щодо виконання Договору, який був виконаний Постачальником частково. Враховуючи вищезазначене та вимоги підпункту 1.1. пункту 1 Додатку № 1 до тендерної документації для виправлення виявлених невідповідностей Учасник протягом 24 (двадцяти чотирьох) годин повинен надати: довідку, складену у довільній формі про виконання аналогічного договору (або договорів), укладених у 2020-2024 рр., разом з копією такого договору (рів) і документальним підтвердженням його (їх) виконання (накладні, акти тощо) – договора повинні бути повністю виконані. В довідці повинно бути зазначено перелік виконаних аналогічних договорів із зазначенням, повного найменування замовників згідно таких договорів, їх адреса та контактні телефони, ПІБ посадових осіб замовників, що були уповноважені за супровід та виконання таких договорів, стан виконання договорів та предмет закупівлі. Аналогічним договором відповідно до умов цієї документації є договір, який підтверджує наявність в учасника досвіду щодо постачання товару, який є предметом закупівлі. З огляду викладеного, керуючись ст. 4, 11, 29, 33 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закону) та пунктом 43 Особливостей, ВИРІШИЛА: 1. Надати учаснику торгів (згідно з предметом закупівлі «Формений одяг для працівників поліції» (код ДК 021:2015: 18110000-3 – «Формений одяг»), ідентифікатор закупівлi – UA-2024-02-06-014453-a, ПП ВКФ Весна-Ділогія (49000, Дніпропетровська обл., м. Дніпро, набережна Перемога 102/36), пропозиція якого становить 8 345 064,00 грн. з ПДВ, 24 (двадцять чотири) години для усунення виявлених невідповідностей. 2. Оприлюднити в електронній системі закупівель повідомлення про усунення невідповідностей у порядку передбаченому статтями 10 та 29 Закону, а також пунктом 43 Особливостей.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.