Період оскарження умов закупівлі - по 12-02-2024, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 12-02-2024, 00:00
Рукавиці
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 781 200,00 UAH(без ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Товари |
Мінімальний крок аукціону: | 7 812,00 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Забезпечення пропозиції: | 23 400,00 UAH |
Замовник: | ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МОРСЬКИЙ ТОРГОВЕЛЬНИЙ ПОРТ "ПІВДЕННИЙ" |
ЄДРПОУ: | 04704790 Досьє YouControl |
Сайт: | http://www.port-yuzhny.com.ua |
Контактна особа: | Оксана Кладко |
Телефон: | +380487507623 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 65481, Україна, Одеська область,місто Южне, вул.Берегова, 13 |
4 |
1. Перелік виявлених невідповідностей: 1.1. Відповідно до вимог пункту 3 частини 1 розділу 3 тендерної документації тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 Особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження документу, що підтверджує надання учасником забезпечення тендерної пропозиції у відповідності до вимог частини 2 розділу 3 тендерної документації. В свою чергу, вимогами частини 2 розділу 3 тендерної документації встановлено, що Замовник вимагає надання забезпечення тендерної пропозиції у формі банківської гарантії, її форма та зміст повинні відповідати вимогам встановленим наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції» з урахуванням положень пункту 47 Особливостей. На виконання вимог пункту 3 частини 1 розділу 3 тендерної документації ТОВ «ЗАХИСТ ЛТД» у складі тендерної пропозиції надано Банківську гарантію № Г/2024/101-17 від 14.02.2024р. (надалі по тексту – Гарантія). Пунктом 3 Гарантії встановлено, що за цією гарантією гарант безвідклично зобов’язаний сплатити суму гарантії протягом 5 банківських днів після отримання гарантом письмової вимоги бенефіціара про сплату суму гарантії. Проте, Постановою Правління Національного банку України «Про запровадження міжнародного стандарту ISO 20022 у платіжній інфраструктурі України» від 16.09.2021 №93 передбачено, зокрема: Відповідно до статей 7, 15, 41, 56 Закону України «Про Національний банк України» та з метою розвитку і модернізації платіжної інфраструктури України в системі електронних платежів Національного банку України шляхом запровадження міжнародного стандарту ISO 20022-1:2013 «Фінансові послуги -Універсальна схема повідомлень фінансової індустрії», що був прийнятий міжнародною організацією зі стандартизації, Правління Національного банку України ПОСТАНОВЛЯЄ: 1. Національний банк України з 01 квітня 2023 року запроваджує систему електронних платежів Національного банку України (далі - СЕП) нового покоління - СЕП4.0 та не використовує діюче покоління СЕП - СЕП-3.3 для виконання міжбанківських платіжних операцій. 2. Банки України, Державна казначейська служба України, Національний депозитарій України з 01 квітня 2023 року виконують міжбанківські платіжні операції через СЕП-4.0, у якій забезпечено можливість цілодобового режиму роботи 24/7 без зупинення роботи СЕП із виконання міжбанківських платіжних операцій. З вищевикладеного вбачається, що поняття «банківський день» з 01.04.2023 є неактуальним та суперечить чинному законодавству. 1.2. Відповідно до вимог пункту 1 частини 1 розділу 3 тендерної документації тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 Особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження копії статуту або іншого установчого документу в повному обсязі. У разі якщо учасник здійснює діяльність на підставі модельного статуту, надається копія рішення засновників про створення такої юридичної особи та копія модельного статуту. Вимогами до розміщення документів, встановлених частиною 1 розділу 3 тендерної документації зазначено, що документи, що розміщуються учасником в електронній системі, повинні бути належного рівня зображення та доступні до перегляду. Для виконання вимог пункту 1 частини 1 розділу 3 тендерної документації ТОВ «ЗАХИСТ ЛТД» надано статут, проте всупереч вимогам до розміщення документів, встановлених частиною 1 розділу 3 тендерної документації сторінка 12 статуту є неналежного рівня зображення та текст якої частково недоступний до перегляду. 1.3. Відповідно до вимог пункту 2 Додатку 1 до тендерної документації «Технічна специфікація» тендерна пропозиція учасника повинна містити опис та характеристики товару з підтвердженням, що він виготовлений згідно технічної специфікації Замовника. При цьому, вимогами цього Додатку встановлено, що тендерна пропозиція учасника не повинна містити вираз «або еквівалент». ТОВ «ЗАХИСТ ЛТД» у складі тендерної пропозиції для виконання вимог пункту 2 Додатку 1 до тендерної документації «Технічна специфікація» надано Технічну специфікацію вих. № 02/24-8925 від 15.02.2024р., яка містить, зокрема, опис та характеристики товару, проте даний документ містить вираз «або еквівалент», що в свою чергу призводить до порушення вимог Додатку 1 до тендерної документації «Технічна специфікація». 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 2.1. пункт 3 частини 1 розділу 3 тендерної документації (в частині недотримання вимог, встановлених частини 2 розділу 3 тендерної документації); 2.2. пункт 1 частини 1 розділу 3 тендерної документації (в частині недотримання вимог, встановлених частиною 1 розділу 3 тендерної документації); 2.3. пункт 2 Додатку 1 до тендерної документації «Технічна специфікація». 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 3.1. банківська гарантія, форма та зміст якої повинні відповідати вимогам встановленим наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції» з урахуванням положень пункту 47 Особливостей або зміни до Гарантії, які призведуть до приведення цієї Гарантії до відповідності вимогам встановленим наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції» з урахуванням положень пункту 47 Особливостей. Зауважую, що пункт 3 Банківської гарантії або зміни до банківської гарантії не повинен містити поняття «банківський день», строк повернення суми гарантії повинен бути зазначений в «робочих днях»; 3.2. статут належного рівня зображення; 3.3. опис та характеристики товару, які не повинні містити вираз «або еквівалент».
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.