Період оскарження умов закупівлі - по 11-02-2024, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 11-02-2024, 00:00
Відповісти на вимогу на умову закупівлі - по 14-02-2024, 00:00
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 46 550,00 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Товари |
Мінімальний крок аукціону: | 465,50 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЛІКАРНЯ №2 ІМ. В.П.ПАВЛУСЕНКА" ЖИТОМИРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
ЄДРПОУ: | 42789136 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Аліна Корзун |
Телефон: | +380674112559 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 10004, Україна, Житомирська область,м. Житомир, вул. Романа Шухевича, буд. 2-А |
4 |
Учасник повинен усунути невідповідності: 1. Замінити відгук від контрагента про належне виконання Учасником наданого договору, а саме: повинен бути вказаний вірний номер договору, згідно вимог Додатку 1 до тендерної документації, 2. Додати Декларацію про відповідність Технічному регламенту щодо медичних виробів, згідно вимог п.1. Додатку 3 до тендерної документації
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.