Період оскарження умов закупівлі - по 04-02-2024, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 04-02-2024, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 2 803 592,40 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 28 035,92 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Управління державної охорони України |
| ЄДРПОУ: | 00037478 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Ольга Майстерко |
| Телефон: | +380442262399 |
| E-mail: | [email protected] |
| Місцезнаходження: | 01024, Україна, м. Київ,м. Київ, вул. Богомольця, 8 |
7 |
Під час розгляду тендерної пропозиції ТОВ ШАРМЕ встановлено, що учасник не надав копію аналогічного договору про що зазначено у п. 2.3 Додатку 3 до тендерної документації, а саме: «Довідка в довільній формі щодо досвіду виконання аналогічного(их) договору(ів). Аналогічний договір буде визначатись за кодом ДК 021-2015 – 18310000-5 «Спідня білизна» або за назвою предмета закупівлі, а саме: труси (труси чоловічі), білизна для холодної погоди (сорочка та кальсони зимові), білизна натільна (сорочка та кальсони демісезонні). Довідка повинна містити наступну інформацію: - назва організації, з якою укладено договір; - предмет договору; - обсяги та ціна договору; - стан виконання договору (з одночасним поданням копії договорів(у) та актів(а) приймання-передачі або видаткових(ої) накладних(ої))». Відповідно до пункту 43 Особливостей якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. У разі неусунення виявлених невідповідностей протягом 24 годин відповідно до абзацу 5 підпункту 1) пункту 44 Особливостей шляхом прикріплення відповідних документів через електронну систему закупівель пропозицію учасника буде відхилено. Повідомити учасника, що в разі неусунення виявленого недоліку протягом 24 годин шляхом прикріплення відповідних документів (копію аналогічного договору (з одночасним поданням копії договорів(у) та актів(а) приймання-передачі або видаткових(ої) накладних(ої)) за кодом 021:2015: (18310000-5) — «Спідня білизна», або за назвою предмета закупівлі: труси (труси чоловічі), білизна для холодної погоди (сорочка та кальсони зимові), білизна натільна (сорочка та кальсони демісезонні) через електронну систему закупівель його пропозицію буде відхилено.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.