Період оскарження умов закупівлі - по 20-01-2024, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 20-01-2024, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 90 811,00 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 454,06 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КИЇВБЛАГОУСТРІЙ" ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ) |
| ЄДРПОУ: | 26199708 Досьє YouControl |
| Сайт: | https://www.kyivblagoustrii.kmda.gov.ua |
| Контактна особа: | Ольга Мартинюк |
| Телефон: | +380443668864 |
| E-mail: | [email protected] |
| Місцезнаходження: | 03057, Україна, Київська область,м. Київ, ВУЛИЦЯ ДЕГТЯРІВСЬКА, будинок 31, корпус 2 |
8 |
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: «Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності): документи тендерної пропозиції, які надані не у формі електронного документа (без КЕП/УЕП на документі), повинні містити підпис уповноваженої особи учасника закупівлі (із зазначенням прізвища, ініціалів та посади особи), а також відбитки печатки учасника (у разі використання) на кожній сторінці такого документа (окрім документів, виданих іншими підприємствами / установами / організаціями). Учасником у складі тендерної пропозиції надано документи, які не містять підпису уповноваженої особи учасника закупівлі, а також відбитки печатки учасника (у разі використання) на кожній сторінці такого документа, а саме: - Довідка про наявність досвіду виконання аналогічних договорів № 6/10 від «23» січня 2024 р.; - Довідка про відсутність підстави, визначеної у абзаці чотирнадцятому пункту 47 Особливостей, затверджених постановою КМУ від 12.10.2022 №1178 № 6/8 від «23» січня 2024 р.; - Довідка № 6/9 від «23» січня 2024 р.; - Технічна специфікація № 6/4 від «23» січня 2024 р.; - ДОВІДКА № 6/5 від «23» січня 2024 р.; - Гарантійний лист № 6/6 від «23» січня 2024 р.; - Гарантійний лист № 6/7 від «23» січня 2024 р. Разом з тим, у складі Тендерної пропозиції Учасника наявні документи підписані КЕП, які, ймовірно, є тотожними до вищезазначених і підписані електронним підписом Учасника, проте, їх неможливо перевірити на сайті центрального засвідчувального органу (ЦЗО) за посиланням https://czo.gov.ua/verify, адже, згідно інформації, яка з’являється на сайті ЦЗО при перевірці - “перевірка кваліфікованого електронного підпису, який сформовано у вигляді окремого файлу з розширенням .p7s виконується за умов наявності файлу з даними, на які накладено кваліфікований електронний підпис. Ім`я такого файлу зазвичай ідентичне з іменем файлу файлу з розширенням .p7s.”. для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями документи тендерної пропозиції з дотриманням вимог визначених Пунктом 1 Розділу 3 Тендерної документації – «Відповідно до частини третьої статті 12 Закону під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронні довірчі послуги". Учасники процедури закупівлі подають тендерні пропозиції у формі електронного документа чи скан-копій через електронну систему закупівель. Тендерна пропозиція учасника має відповідати ряду вимог: 1) документи мають бути чіткими та розбірливими для читання; 2) тендерна пропозиція учасника повинна бути підписана кваліфікованим електронним підписом (КЕП)/удосконаленим електронним підписом (УЕП); 3) якщо тендерна пропозиція містить і скановані, і електронні документи, потрібно накласти КЕП/УЕП на тендерну пропозицію в цілому та на кожен електронний документ окремо. Винятки: 1) якщо електронні документи тендерної пропозиції видано іншою організацією і на них уже накладено КЕП/УЕП цієї організації, учаснику не потрібно накладати на нього свій КЕП/УЕП. Зверніть увагу: документи тендерної пропозиції, які надані не у формі електронного документа (без КЕП/УЕП на документі), повинні містити підпис уповноваженої особи учасника закупівлі (із зазначенням прізвища, ініціалів та посади особи), а також відбитки печатки учасника (у разі використання) на кожній сторінці такого документа (окрім документів, виданих іншими підприємствами / установами / організаціями). Замовник не вимагає від учасників засвідчувати документи (матеріали та інформацію), що подаються у складі тендерної пропозиції, печаткою та підписом уповноваженої особи, якщо такі документи (матеріали та інформація) надані у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладанням електронного підпису, що базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису, відповідно до вимог Закону України «Про електронні довірчі послуги». Замовник перевіряє КЕП/УЕП учасника на сайті центрального засвідчувального органу за посиланням https://czo.gov.ua/verify. Під час перевірки КЕП/УЕП повинні відображатися: прізвище та ініціали особи, уповноваженої на підписання тендерної пропозиції (власника ключа). »
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.